Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksaako vakuutus festarilipun jos on lääkärintodsituksella kunnolla kipeä?

Vierailija
11.08.2016 |

Eli ostanut kalliit kolmen päivän Gold access liput Flowhun ja nyt on olen kunnolla kipeä... Sain juuri viikon sairaslomaa lääkäriltä.
Olen koittanut myydä lippua mutta ei mene kaupaksi...
Korvaako vakuutus?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin, sun ei auta muu kuin mennä sinne.

Vierailija
2/14 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustajavakuutuksesta korvataan, jos festari yli 50 km: n päässä. 

Eli, jos sinulla on jatkuva matkavakuutus esim. kotivakuutuksen lisänä, niin kyllä. Soita yhtiöön ja tarkista, jos et muista. 

Lääkärintodistus tietysti tarvitaan, joten hanki se. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet koittanut myydä lippua? Flow on käsittääkseni loppuunmyyty ja aivan varmasti saisit lippusi kaupaksi jos vaan käytät oikeaa kanavaa. Olen nähnyt Facebookissa useammankin etsiskelevän lippuja.

Vierailija
4/14 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli, jos sinulla on jatkuva matkavakuutus esim. kotivakuutuksen lisänä, niin kyllä. Soita yhtiöön ja tarkista, jos et muista. 

Sori huolimaton lukeminen. Sinulla on siis jo lääkärintodistus. Eli kysymys on siitä, onko sinulla matkustajavakuutus. 

Vierailija
5/14 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä olet koittanut myydä lippua? Flow on käsittääkseni loppuunmyyty ja aivan varmasti saisit lippusi kaupaksi jos vaan käytät oikeaa kanavaa. Olen nähnyt Facebookissa useammankin etsiskelevän lippuja.

Jep. Olen varma, että saisin itse myytyä lippusi viimeistään muutamasas tunnissa, ja vähintään samalla hinnalla mitä siitä on maksettu. Melkeinpä saattaa saada voittoakin, mutta jokatapauksesa myynti kyllä onnistuu helposti.

Vierailija
6/14 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Olen varma, että saisin itse myytyä lippusi viimeistään muutamasas tunnissa, ja vähintään samalla hinnalla mitä siitä on maksettu. Melkeinpä saattaa saada voittoakin, mutta jokatapauksesa myynti kyllä onnistuu helposti.

Facebookissa on kauhea määrä myynnissä kolmen päivän lippuja alkuperäisellä hinnalla ja itse olen maksanut 250e tuosta gold access lipusta joten ei mene kaupaksi...

Vierailija
7/14 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori huolimaton lukeminen. Sinulla on siis jo lääkärintodistus. Eli kysymys on siitä, onko sinulla matkustajavakuutus. 

On jatkuva matkavakuutus mutta festari sijaitsee parin kilometrin päässä.

Vierailija
8/14 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki riippuu siitäkin, missä muodossa sun lippu on tai pääsetkö paikalle viemään sen. Ollu niin paljon lippuhuijauksia että ihmiset on epäluuloisia :) ja eiks noita lippuja oo vielä jäljellä, joten ei ainakaan ylihinnallal mee kaupaks. 

Vierailija
9/14 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki riippuu siitäkin, missä muodossa sun lippu on tai pääsetkö paikalle viemään sen. Ollu niin paljon lippuhuijauksia että ihmiset on epäluuloisia :) ja eiks noita lippuja oo vielä jäljellä, joten ei ainakaan ylihinnallal mee kaupaks. 

PDF lippu kyseessä mutta pääsen keskustaan tekemään kaupat kasvotusten. Olen tarjonnut hiukka halvemmalla kuin alkuperänen hinta mutta ei mene kaupaksi.

Vierailija
10/14 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita vakuutusyhtiöön ja kysy :D kestää ehkä 2 minuuttia ja saat varman vastauksen, täällä voidaan miettiä ja pohtia ja miettiä vaikka 2 päivää päätymättä varmaan tulokseen.

Vierailija
11/14 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa soittaa vakuutusyhtiöön, selittää tapaus ja kysyä, kun heillä on tiedot kaikista vakuutuksistasi. Älä jätä arvailun varaan.  

Minulla varastettiin lompakko kerran ulkomailla ja sisällä sattui olemaan harmittavan paljon rahaa. Ei nyt mitään mahdottomia summia, mutta kuitenkin. Minulla on jatkuva matkavakuutus, mutta siinä olikin olikin joku omavastuuosuus varkaustapauksissakin, joten ei korvattu kuin joku ihan pieni summa. 

Voi siis hyvin olla, että et saa takaisin koko lipun hintaa, jos osa menisikin jonkun vakuutuksesi piikkiin. Silloin kannattaa ehkä myydä vähän halvemmallakin, että et jää ihan tappiolle, jos et paikan päälle itse pääse. Mutta soita nyt ihmeessä sinne vakuutusyhtiöön, niin olet paljon viisaampi. Harmittava juttu, pikaista paranemista!

Vierailija
12/14 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PDF lippu kyseessä mutta pääsen keskustaan tekemään kaupat kasvotusten. Olen tarjonnut hiukka halvemmalla kuin alkuperänen hinta mutta ei mene kaupaksi.

Pudota hintaa! Markkinavoimien laki on ehdoton. 

Parempi nyt saada omiaan pois, kun jäädä täysin näppejään nuolemaan. Normaali kotivakuutus eikä matkavakuutus korvaa tässä tapauksessa, kun festarit ovat noin lähellä. 

Vierailija
13/14 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida mennä fource majourin piikkiin tämä. Kauhean hintaisia kyllä festariliput nykyään! Mitä ihmeellistä saa 240 euron lipuilla? Kyllä mä vielä tarkkailisin facea ja koittaisin myydä niin, että saisin edes osan omistani pois.

Vierailija
14/14 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tänä vuonna niin helppo juttu