Kristitty mystikko, huhuu?!? Kysymyksiä.
Olen jäänyt miettimään joitain kirjoituksiasi. Kysymys on irrallisista asioista, joten aloitan oman.
Olet joskus sanonut, että hauskuus alkaa, kun tajuaa koko maailman olevan illuusiota. Voisitko tarkentaa?
Oletko lukenut Neile Donald Walschia? Oletko samaa vai eri mieltä hänen kanssaan?
Olen viime aikoina pohtinut seuraavaa ristiriitaa: saat mitä pyydät + todellisuutta ei pidä vastustaa vaan hyväksyä. Logiikkani mukaan jos hyväksyn todellisuuden, niin en ole pyytämässä mitään... Jos pyydän, niin olen tyytymätön todellisuuteen... Miten tämä dilemma olisi ratkaistavissa!
Kommentit (6966)
Toivoisin, että KM pystyisi selittämään, miksi jotkut kristityt hyväksyvät esim. kokonaisten kansojen mu rh aa mi sen ja vielä väittävät, ettei sitä tapahdu. Näin väittää Suomessa esim. KD:n Päivi ja Sari. Raamatussa sanotaan: Älä ta pa.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että KM pystyisi selittämään, miksi jotkut kristityt hyväksyvät esim. kokonaisten kansojen mu rh aa mi sen ja vielä väittävät, ettei sitä tapahdu. Näin väittää Suomessa esim. KD:n Päivi ja Sari. Raamatussa sanotaan: Älä ta pa.
Ei kannattaisi uskoa kaikenmaailman kansanmurhasatuja mitä netissä lukee :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannattaisi uskoa kaikenmaailman kansanmurhasatuja mitä netissä lukee :D
Niin, suomalaisetkaan uskovaiset eivät tunnusta, että esim. Gazassa kans anmur ha todella tapahtuu, sillä eihän Is rae l, luvattu maa, tai sen edustajat, voi olla millään tavalla pahoja.
Jos KM ei olisi edistynyt polullaan ja halunnut intohimoisesti tietää totuutta Jumalasta ja Jeesuksesta yms., niin ehkä hänkin vielä ajattelisi noin omituisesti.
Hyväksyn elämän ja otan sen vastaan sellaisena kuin se on. Ymmärrän että minä pieni ihminen en kykene hallitsemaan koko maailmaa eikä se ole edes minun tehtäväni joten keskityn vain omiin tehtäviini ja kuuntelen kun minua kutsutaan ylimääräisiin töihin. Otan kiitollisena vastaan työllistyttämiseni. Olen kiitollinen ihminen. Olen turvassa. Minun on helppo olla ja elää. Minulla on vapautta ja minulle sitä sallitaan. Kiitos, kiitos, kiitos.