Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eniten väärässä ollut suomalainen?

Vierailija
11.08.2016 |

Eniten väärässä ollut suomalainen? Ehdotan Erkki Tuomiojaa, koska on edelleen sosialisti huolimatta siitä, kuinka Neuvostoliitolle, Venezuelalle ja mille tahansa sosialismiin pyrkineelle maalle on käynyt. Täysin kyvytön oppimaan omista ja muiden virheistä, eikä voi ainakaan tiedon puutetta syyttää. Minä minä ja minun mielipiteeni sanoisi Erkki.

Eniten väärässä ollut suomalainen?

Vaihtoehdot

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan koko 60-80-lukujen vasemmistosiipi ja Suomen media silloin. Kaikki olivat kallellaan Neuvostoliittoon päin ja kukaan ei voinut uskoakaan, että kommunismista päästään joskus eroon. Erkki ei taida tietää tosin vieläkään.

Josko sinäkin avartaisit hieman minimaalisia tietojasi, niin saattaisit joskus jotain ymmärtääkin. Näillä käsittämättömillä väittämilläsi olisit voittanut tuon väärässä olemisen kisan mennen tullen..

Erkki Tuomioja oli Neuvostoliiton vihamies numero yksi, taistellen tuosta paikasta Ele Aleniuksen (SKDL:n pitkäaikainen puheenjohtaja) kanssa. Molemmat olivat viimeistään Prahan keväästä saakka kovimpia Neuvostoliiton kritisoijia. Tsekkoslovakian miehitystähän vastusti myös SKP:n pitkäaikainen puheenjohtaja Aarne Saarinen. 

Mutta joo ymmärrän, aivan liian vaikeita aiheita sinulle, joten turha vääntää sen enempää ratakiskoa . Olisi kuitenkin vaan helmiä sioille.

Buhahahhaa, kommunistikin heräsi. Menikö illalla pitkäänkin lautaterassilla? Tuomioja toimi Stasin ja KGB agenttinakin, nimi löytyy 100 %:n varmuudella Tiitisen listalta, jonka demarit tietenkin salasivat 50 vuodeksi.

No kuten jo tiesinkin, helmiä sioille, eli se siitä.

Todellisia helmiä, toivottovasti et itse usko noihin hulluihin juttuihisi. Ihminen on vaarallinen jos itse uskoo valheisiinsa. Nykyvasureissa ja mielisairaaloissa ja vankiloissa heitä on tosin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä