Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymyksiä vapaaehtoisesti lapsettomille

Vierailija
10.08.2016 |

Olen pitkään miettinyt seuraavaa asiaa ja toivoisin asiallisia vastauksia.
Mitä velat ajattelevat kenellä on vastuu siitä että meillä on tulevaisuudessa yhteiskunnassa ihmisiä jotka hoitavat ne työt jotka työikäiset tekevät nyt? Tuleva sukupolvi on mahdollisesti heidän hoitajiaan, lääkäreitä ym kun he ovat vanhoja ja tarvitsevat muiden apua. Velat usein korostavat maailman ylikansoittumista, ja itsekin olen saanut kuulla lapsettomalta tutultani kuinka vastuuton ihminen olen kun olen 2lasta tehnyt tähän maailmaan. Mikä olisi siis ratkaisu? Jos suomessa ei enää tehtäisi lapsia. Maahanmuuttajat?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa se mitä ihmiset on saanu aikaan maapallolla. On muiden lajien etu jos ihminen lähtisi täältä.. sori vaan :/

Vierailija
22/23 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään vanhempi ei ole koskaan tehnyt lasta sen vuoksi, että katsoisi olevansa sen velkaa yhteiskunnalle. Joka ikinen lapsi on tehty joko omaksi iloksi, hormonien pakottamana, ikiomaksi vanhuudenturvaksi tai silkasta vahingosta. On myös arpapeliä, tuleeko lapsesta veronmaksaja vai nettosaaja - nykynuorten viihtymiskulttuurissa yhä useammasta tulee yhteiskunnalle pelkkä taakka ja monet häipyvät maasta siinä vaiheessa, kun pitäisi alkaa maksaa saamaansa takaisin.

Vaikka olenkin käyttänyt runsaasti verorahoja esimerkiksi yliopistokoulutukseeni, olen jo nyt reilusti viisikymppiseksi mennessä varmasti maksanut keskivertoa enemmän takaisin yhteiskunnalle yritykseni kautta (yhteiskunnan kalliiden suojaverkkojen ulkopuolelta) ja vielä on vuosia jäljellä.

Minä en ole tehnyt lapsia, koska inhoan lapsia ja lastenteko olisi pilannut elämäni täysin. Olen isänmaallinen suomalainen, mutta jos Suomen olemassaolo riippuisi minun synnytyksistäni, saisi Suomi minun puolestani vaikka kadota olemasta. Minulle on yhdentekevää, paheksuuko tätä joku vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vela. Sinä päivänä, kun maailmasta uhkaa loppua lapset, lupaan väsätä vähintään yhden pelastaakseni ihmiskunnan sukupuutolta.

Nyt olen sitä mieltä, että maailmassa on liikaa ihmisiä ja olisi hyvä, jos syntyvyys laskisi.

Suomessa syntyvyys on jo pitkään ollut laskussa... Ollaan sota-ajan nälkävuosien tasolla.

Entä sitten? Maailmassa ihmisiä riittää kyllä kirjaimellisesti liiaksi asti.

Ja jos ollaan oikein radikaaleja, niin olisi hyväkin, että suomalaiset ei hetkeen lisääntyisi keskenään vaan otettaisiin tähän sukurutsaiseen kansaan vähän uutta verta mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän