Lapsuuden radiolemppari Modern Talking jäsenet onkin miehiä!
Täh, halusin pitkästä aikaa kuunnella youtubesta noita huippubiisejä ja katsoa musiikkivideot samalla. Luulin lapsena, että se laulaja olisi musta nainen. Ne onkin molemmat valkoisia miehiä :D
Kommentit (30)
voi kun tulee kivoja muistoja mieleen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni eivät ole homppeleita Modern Talkingin pojat. Luin ainakaan jostain, että tätä mielikuvaa duon jäsenet toki pelkäsivät, ja siksi videoissa tarkoituksella ottivat välimatkaa toisiinsa, ovat eri puolilla lavaa, eri aikaan kuvassa jne. Monia videoita kun katsoo, niin tämän poikain homoimagofobian kyllä huomaa.
Totta, mutta eihän alussa Whamin pojatkaan olleet homppeleita, mut nykyään George Michael taas tunnetaan siitä.
Niinpä. ja Samantha Fox oli lesbo ja Whitney kaappilesbo. Kun Whitney oli suosion huipulla 85-88 ei koskaan ollut juttua poikaystävistä, ei nykyisistä eikä entisistä. Satuin vähän aikaa sitten löytämään Whitneyn haastattelun vuodelta 1987, kappas vaan miljonääri " joutui" asumaan naiskämppiksen kanssa....
Luulin koko ajan, että ne on homoja. Ai että eivät sitten olleetkaan.
Vierailija kirjoitti:
Täh, halusin pitkästä aikaa kuunnella youtubesta noita huippubiisejä ja katsoa musiikkivideot samalla. Luulin lapsena, että se laulaja olisi musta nainen. Ne onkin molemmat valkoisia miehiä :D
Et ole ainut. Itse en tiennyt et siinä bändissä näköjään on 2 jäsentä. Luulin sen olevan iso Jenkkiorkesteri, jossa laulaja on semmonen nuori Tina Turnermainen, joka heiluu lavalla kauniina ja hienoissa 80-luvun vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vaalea Dieter Bohlen on ollut kaksi kertaa naimissa. Ekasta avioliitosta 3 lasta. Myöhemmin vielä kolme pitkää suhdetta ja ainakin kolme muuta lasta kahden viimeisimmän tyttöystävän kanssa.
Tumma Thomas Anders kaksi kertaa naimisissa ja yksi lapsi nykyisen vaimon kanssa.
Eivät ole siis naisia eivätkä homoja. Bohlen saksankielisessä maailmassa bändin "paha poika", kuuluisa itaruudestaan, sovinismistaan ja lukuisista sivusuhteistaan.
Muistelen että tuosta Dieter Bohlenista olisi ollut jossain saksalaisessa tabloidissa juttu, jonka mukaan mies olisi saanut murtuman penikseen liian rajun seksin seurauksena. Saksassa tätä tyyppiä pidettiin 90-luvulla kuulemma vähän sellaisena mattinykäsmäisenä hahmona, jolle aina sattui ja tapahtui.
🇺🇦🇮🇱
Täytykin heti laittaa soimaan Modern Talking. Niistä tulee niin mahtavia muistoja ja fiiliksiä teini-iästä.
Mulla on aidot nimmarit, jos Kiinnostaa! Olin ihan tosifani :-)
Thomas Anders on nykyään niin hot ja komea, parantunut vanhetessaan... Kauniskasvoinen ollut aina, mutta huulikiilto ja Nora-koru eivät olleet tyylikkäitä :D Mitä olen ymmärtänyt, niin sen mustasukkainen akka vaati Thomasia pitämään sitä korua kaulassa.
Modern Talking saattoi olla aikansa "kuraa", mutta biiseissä on kyllä huipputarttuvat melodiat joiden tekemiseen on joutunut näkemään vaivaa. Toisin kuin nykyään: kaikki artistit tekee Launchpadilla valmiilla sampleilla biisinsä.
Totta, mutta eihän alussa Whamin pojatkaan olleet homppeleita, mut nykyään George Michael taas tunnetaan siitä.