Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nenässä oleva luomeni tummui ulkomaanreissulla

Vierailija
10.08.2016 |

Minulla on toisessa sieraimessa tasainen ruskea luomi, ennen se oli lähes huomaamaton. Nyt palasin runsasaurinkoiselta reissulta ja huomasin, että luomeni on hieman suurentunut ja tummentunut. Ei se edelleenkään kovin iso ole, mutta huomaan sen itse paljon selkeämmin. Voisikohan se talven mittaan taas vaalentua hieman vai mikä tuo nyt on olevinaan? Se ilmestyi kasvoihini vasta pari vuotta sitten (olen nyt 19v). Luomi on kuitenkin muuten tasainen ja aivan normaalin luomen näköinen, näkyvyyttä on vain tullut hieman lisää.

Hieman ärsyttää tuo esteettisesti, mutta toki enemmän mietityttää onko se ihan terve luomi, kun on kerännyt hieman pigmenttiä lisää. Mitäs nyt, lääkäriin vai ei?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin multa lääkäri poisti ennakoivasti muutaman luomen, vaikka ne eivät kai olleet mitenkään erikoisen vaarallisen oloisia. Jännä, kun itse halusi yhdestä häiritsevän isosta riippuluomesta eroon, mutta lopulta muutama "kaveri" lähti myös. :D Poistetut luomet sitten olivatkin vaarattomia, mutta eipä tarvitse ainakaan niiden syöpäytymistä pelätä enää.

Mitä esteettiseen haittaan tulee, luomenpoistosta jää arpi. Sun iässä tosin arvet haalistuu varmaan vielä tosi helposti. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi