Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapauduin miehistä, vapauduin kärsimyksestä

Vierailija
10.08.2016 |

Olen koko elämäni potenut ahdistusta siitä etten seurustele tai ole miesten kanssa tekemisissä. Oivalsin kuitenkin ettei minulla ole mitään syytä mennä ryhmäpaineen mukana. Olen länsimaalainen nainen jolla on vapaus päättää suhde-elämästään. Ei ole olemassa mitään pakkoa sekaantua ikäviin seurustelusuhteisiin, seksisuhteisiin tai kanssakäymisiin ikävien ihmisten kanssa. Mikään ei käske minua enää pohtimaan ulkonäköäni, markkina-arvoani tai taipumaan miesten piirteisiin.

Älyni on kasvanut kun olen voinut päästää irti niistä asioista missä heteronaiset yleensä pyörivät (ulkonäkö, lapset, koti, kaikki turha). Suosittelen kaikille empijöille löytämään onnen jostain muualta kuin suhteista.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen puolestasi. Ainakin oma elämänlaatuni parani huimasti kun jätin naisten miettimisen ja keskityin kehittämään itseäni.

Vierailija
2/26 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu! Kun tein aikoinanin tietoisen päätöksen, etten enää halua parisuhteita enkä seksiä, elämäni helpottui yllättävän paljon. Ei enää tarvinnut "kelvata" kellekään, olla viehättävä ulkoisesti ja sisäisesti - sai vain olla oma itsensä. Ei tarvinnut miettiä voiko johonkin mieheen luottaa vai ei, kun luottaa vain itseensä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. Näin MGTOW-miehenä odottelenkin innolla naisten yläpeukkuja aloitukselle , ja you go gurl!-hihkaisuja.

Vierailija
4/26 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas. Näin MGTOW-miehenä odottelenkin innolla naisten yläpeukkuja aloitukselle , ja you go gurl!-hihkaisuja.

Mitäs luulet mikä on vastaava meno miesvaltaisella palstalla? Aivan, miehet komppaavat toisiaan ja lyttäävät naisen.

Vierailija
5/26 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi MGTOW-mies moisesta välittäisi? Minä en ainakaan.

Vierailija
6/26 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan kaksinaismoralismi tässä kiinnostaa. Aloituksen sisältö on täsmälleen sama, kuin mitä MGTOW-miehenä ajattelen naisista.

Vierailija
7/26 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ilman miestä on kuin kala ilman merta.

Vierailija
8/26 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan kaksinaismoralismi tässä kiinnostaa. Aloituksen sisältö on täsmälleen sama, kuin mitä MGTOW-miehenä ajattelen naisista.

Mikä kaksinaismoralismi? Niin minäkin miehenä tykkään kulkea omia polkujani ja that's it. Turha innostua jostain vauvapalstan konsensuksesta.

Vierailija
9/26 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennainen juttu viestissäsi oli juurikin tuo mainitsemasi ryhmäpaine. Koet sitä vieläkin parisuhteettomuutesi ihmettelijöiltä ja siksi haluatkin suositella muillekin elämäntapaasi, jotta sinua ei nähtäisi niin erilaisena.

Vierailija
10/26 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ilman miestä on kuin kala ilman merta.

Nainen miehen kanssa on kuin kala akvaariossa.

Vierailija
11/26 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kokemukset minullakin. Miehistä olen tähän mennessä saanut vain stressiä ja he ovat olleet energiasyöppöjä, kun katsotaan kokonaiskuvaa.

Vierailija
12/26 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Kyllä huonot naisystävyyssuhteetkin syövät energiaa ja ovat rasittavia. Ihmisten kanssa ylipätään tulee välillä energiavajetta.

Vierailija
13/26 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä, että miehille pitää olla viehättävä. Miksi ihmeessä ette usko kelpaavannekin omina itsenänne? On minuakin ahdistanut se, etten kelpaa, mutta ei se kyllä laukea sillä, että olen yksin. Eihän se todista edelleenkään kelpaamisesta mitään. Haluan kelvata, mutta en todellakaan tingi saada olla oma itseni koko ajan.

Vierailija
14/26 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Kyllä huonot naisystävyyssuhteetkin syövät energiaa ja ovat rasittavia. Ihmisten kanssa ylipätään tulee välillä energiavajetta.

Itse en harrasta myöskään ystävyyssuhteita, en miehiin enkä naisiin. Juuri koska koen saavani ihmissuhteista vähemmän kuin mitä menetän omassa ajassa, rauhassa ja energiassa. Olen hyvin introvertti luonne, joten en kaipaa ihmisten seuraa mihinkään. Töissä tulee jo ihan tarpeeksi, ellei liikaa, ihmisseuraa, vapaa-ajallani en sitä halua.

- 2

Vierailija
15/26 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse on oma itsensä ja antaa toisenkin olla, niin johan luulisi kelpaavan. Haluan rakastaa miestä ja saada rakkautta, tulla rakastetuksi. Mikä voisi olla sen mahtavampaa?

Kompastuskivi tuossa on tietenkin antaa sen toisenkin olla oma itsensä, mutta olen varma, että koska tykkään iysestäni sellaisena kuin olen, niin voin tykätä jostakusta joka tykkää minusta sellaisena kuin hän on.

13

Vierailija
16/26 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä, että miehille pitää olla viehättävä. Miksi ihmeessä ette usko kelpaavannekin omina itsenänne? On minuakin ahdistanut se, etten kelpaa, mutta ei se kyllä laukea sillä, että olen yksin. Eihän se todista edelleenkään kelpaamisesta mitään. Haluan kelvata, mutta en todellakaan tingi saada olla oma itseni koko ajan.

No kun en ole koskaan kelvannut omana itsenäni kellekään. Omana itsenäni olen läski, ruma, karvainen, meikkaamaton, huonosti pukeutuva crocks-ämmä, joka kiroilen kuin merimies, ryyppään välillä kännit, olen suuren osan aikaa niin epäsosiaalinen että en jaksa kenenkään seuraa. 

Kun olen halunnut nuorempana, ryhmäpaineen ja "kun kuuluu" ajattelun takia, miehen, on tarvinnut laihduttaa, ostaa parempia vaatteita, käyttäytyä naisellisemmin, sietää läheisyyttä jota en halua - olla muuta kuin oma aito itsensä. 

Vierailija
17/26 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan heti toinen kommentoija sanoi että on jättänyt naisten perään haikailun, tiedä onko kyseessä mies vai nainen mutta yläpeukkuja on kyllä saanut. Eihän naisia se vituta, jos mies ei halua naista, vaan jos mies haluaa naista mutta samalla valittaa naisista ja haukkuu heitä. Se on sitä kaksinaismoralismia...

Vierailija
18/26 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo varmaan toimiikin hyvin jos on suunnilleen "keskiverto" ja suunnilleen sukupuolensa stereotypioihin sopiva persoona. Mutta jos on luonnostaan hyvin erilainen kuin mitä naiselta odotetaan ja mitä naisessa ihannoidaan, voipi olla varsin haastavaa löytää miehiä joille kelpaisi ihan aidosti omana itsenään.

Vierailija
19/26 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ystävyyssuhteet puolestaan antavat paljon enemmän kuin ottavat.

Vierailija
20/26 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on monesti elämää hankaloittava asia, vaikka asian pitäisi olla päinvastoin. Onnistuessaan parisuhde on mahtava juttu. Yksineläminen harvoin on yhtä ihanaa kuin onnellisessa parisuhteessa. Mutta miten ensinnäkin löytäisi sen ihmisen, jonka kanssa elämä onnistuu. 

Odotan innolla Ensitreffit alttarilla uutta kautta ihan sen uusien asiantuntijoidenkin takia. He ovat Jason Lepojärvi, Tony Dunderfelt ja Elina Tanskanen. Kiinnostavaa kuulla, mitä he sanovat parisuhteista ja rakkaudesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan