Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myrkytetty äitipuoli

Vierailija
10.08.2016 |

Miten lie kävi sen eilen illalla myrkytetyn äitipuolen?
Ketju perustettiin juuri ennen klo 23 nimimerkillä Aada. Tyttö väitti myrkyttäneensä äitipuolensa korvasienillä.
Olikohan vaan provo?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Mistä se tähän aikaan on korvasieniä löytänyt?

Vierailija
2/10 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin nettivinkkiä siitä poliisille. Koska jos se on oikeasti tapahtunut, saa tekijä ansionsa mukaan. Jos ei, niin poliisit kyllä pelottelee niin ettei enää noin huonolla provoa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään ei löydy syksyllä korvasieniä. Kaupasta joo, mutta ne on ryöpättyjä. On tainnut tyttö vaan haaveilla.

Vierailija
4/10 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vissiin jo keväällä pakastanut sienet. Tapahtuma olisi täysin mahdollinen. Karmivaa.

Vierailija
5/10 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerännyt keväällä ja pakastanut sitten sniikisti osan ryöppäämättä ja nyt käyttänyt myrkyttämiseen? Provolta se kyllä vähän vaikutti, toivottavasti.

Vierailija
6/10 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ne sienet pakastimesta otettuja, kun eikös korvasienien satokausi ole keväällä?

Vierailija
7/10 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli vissiin jo keväällä pakastanut sienet. Tapahtuma olisi täysin mahdollinen. Karmivaa.

Eli pakastanut ryöppäämättömiä sieniä? Tossa on jo leikitty koko perheen hengellä.

Vierailija
8/10 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tyttö kirjoitti että keväällä poimittuja korvasieniä laittoi sekaan syksyn sienien muhennukseen ja äitipuoli joutui sairaalaan.

Usein sanotaan, että korvasienet on käsiteltävä ennen pakastamista, jotta näin ei voisi käydä.. mutta itse olen ainakin laiskana sullonut korvasienet vaan pakkaseen ja käsittelen ennen kokkaamista (tämä tapa tarkistettu martoilta ok:ksi)

hyvä jos joku vinkkas poliisia!

Vierailija
9/10 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei olisi tottakaan niin todellakin edes moisesta provoamisesta pitäisi saada viranomaisen puhuttelu.

Vierailija
10/10 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se tyttö kirjoitti että keväällä poimittuja korvasieniä laittoi sekaan syksyn sienien muhennukseen ja äitipuoli joutui sairaalaan.

Usein sanotaan, että korvasienet on käsiteltävä ennen pakastamista, jotta näin ei voisi käydä.. mutta itse olen ainakin laiskana sullonut korvasienet vaan pakkaseen ja käsittelen ennen kokkaamista (tämä tapa tarkistettu martoilta ok:ksi)

hyvä jos joku vinkkas poliisia!

Noin laiska ei saa olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi