Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja miehet muka arvostaa neitsyitä :D

Vierailija
10.08.2016 |

On tässä tullut huomattua kun miesten kans juttelee netissä, et aluksi oikein kivasti ja flirtinsekaisestikin ollaan keskusteltu niin yhtäkkiä miehet hiljenee. Tämän saa aikaan usein se, kun kerron olevani neitsyt ( en siis _koskaan_ kerro siitä ellei keskustelu johda siihen ja tule suoraan puheeksi). Tämän paljastuksen jälkeen tulee yleensä jotain et "ai et oo löytäny sitä oikeeta" ja "kyllähän sä vielä ehdit hyvin" ja sit ei mies ookaan enää kiinnostunut juttelee vaan vastailee lyhyesti, kunnes päätän ite keskustelun.

Miksi se on niin iso (ja näemmä huonokin) asia et nainen on kokematon, ihan kun miesten kiinnostus jutella sammuisi siihen paikkaan. Okei, en tiedä olenko vaan törmännyt "vääriin" tyyppeihin, toivon niin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin ja miten vanha olet? Ei mua haittais, päinvastoin.

Vierailija
2/19 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole minun kanssani jutellut sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähde johonkin Sedulan lihatiskille. About klo 3:00 saat jonkun neitsyttä arvostavan mestarin. Pitkäkestoista suhdetakuuta en anna.

Vierailija
4/19 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat hakeneet vain helppoa panoa. Oletko ollut kuvan kanssa? Voivat vetää jotain johtopäätöksiä, että sinussa olisi vikaa, koska joidenkin miesten mielestä naiset saavat aina (eivät tule ajatelleeksi, että ehkä naisillakin on oma tahto...). Ehkä ei kannata mainita siitä kovin aikaisessa vaiheessa.

Vierailija
5/19 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on niin iso ja huono asia että mies on kokematon, miksi naisten kiinnostus jutella tai tapailla sammuu siihen paikkaan kun asia päätyy naisen tietoon?

Vierailija
6/19 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin ja miten vanha olet? Ei mua haittais, päinvastoin.

Sama juttu mulla. Ihme miehiin ap on törmännyt

Vierailija
7/19 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ovat hakeneet vain helppoa panoa. Oletko ollut kuvan kanssa? Voivat vetää jotain johtopäätöksiä, että sinussa olisi vikaa, koska joidenkin miesten mielestä naiset saavat aina (eivät tule ajatelleeksi, että ehkä naisillakin on oma tahto...). Ehkä ei kannata mainita siitä kovin aikaisessa vaiheessa.

? ? ?

Vaikka naisilla on oma tahto, he saavat halutessaan aina. Edellisestä vain seuraa etteivät halua läheskään aina.

Terv mies.

Vierailija
8/19 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla et hakeneet sit vaan helppoo panoa, vaikka ollaan juteltu ties mistä kaikesta seksiin liittymättömästä. Ja voi olla myös et luulevat mun olevan suohirviön näkönen jos ei olla kuvia vaihettu. Mut kuten alotuksessa sanoin, en ota ikinä itse esiin tätä faktaa mutta jos mies kysyy suoraan niin en ala valehdellakaan.

Tosin en kyllä etsi itsekään netistä mitään parisuhdetta, kunhan ihmetyttää miesten muuttunut käytös kun tuo tulee ilmi :) kiva tietää et oon varmaan törmännyt vääriiin tyyppeihin.

Ap

Vierailija
9/19 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo miehet hakevat vain helppoa seksiä, eivät pitkäaikaista kumppania. Kannattaa olla iloinen, että pääsee noin vähällä eroon. Kun on neitsyt, niin sitä korttia kannattaa käyttää vääränlaisten miesten karkottamiseen. 

Vierailija
10/19 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ihmettele yhtään, että toinen hiljenee jos vastapuoli alkaa tilittää noin henkilökohtaisia ja intiimejä asioita. Jos siis on kyse nettideittailusta ja jutellaan tuntemattomien kanssa.

Miehissä ja naisissa on niitä jotka arvostavat, miehissä ja naisissa on niitä jotka säikähtävät ja sitten on niitä joille se on neutraali asia. Veikkaan, että tässä tapauksessa radiohiljaisuus johtui juuri siitä että varoittamatta siirrytään puhumaan noin henkilökohtaisesta asiasta. Itse ainakin katkaisin yhteydenpidon parin miehen kanssa, jotka tuollaista alkoivat selittää.

Vierailija
11/19 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi on niin iso ja huono asia että mies on kokematon, miksi naisten kiinnostus jutella tai tapailla sammuu siihen paikkaan kun asia päätyy naisen tietoon?

Provo, mutta tästä tuli mieleen et empä oo (tietääkseni) kertaakaan jutellut neitsytmiehen kanssa. Tai sit mulle on valehdeltu :D

Vierailija
12/19 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kiinnostukseni ainakin nettideittailussa sammui siihen, kun sain joskus aloituksia miehiltä tyylin: "Moi, olen kokematon mies ja varmaan vihaat minua sen takia..."

Vähän kärjistetysti, tuollaisia viestejä tuli.

Vierailija
13/19 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ihmettele yhtään, että toinen hiljenee jos vastapuoli alkaa tilittää noin henkilökohtaisia ja intiimejä asioita. Jos siis on kyse nettideittailusta ja jutellaan tuntemattomien kanssa.

Miehissä ja naisissa on niitä jotka arvostavat, miehissä ja naisissa on niitä jotka säikähtävät ja sitten on niitä joille se on neutraali asia. Veikkaan, että tässä tapauksessa radiohiljaisuus johtui juuri siitä että varoittamatta siirrytään puhumaan noin henkilökohtaisesta asiasta. Itse ainakin katkaisin yhteydenpidon parin miehen kanssa, jotka tuollaista alkoivat selittää.

Kannattaa lukea aloitus kunnolla ennen kun vastaa johonkin mistä ei puhuttu :) jos multa esim. kysytään suoraan, olenko saanut milloin viimeksi, niin mitähän sitä pitäisi sillon vastata? Keksiä päästä et joo eilen baarin vessassa. Okei, tällanen mies joka kyselee tollasta ei oo mun tyyppiä mut jos on ollu kivat keskustelut ennen sitä niin huvittaahan se jos hiljenee mun paljastuksen jälkeen :D

En tod ala tilittää kellekään mun seksielämästä ellei tuu puheeks, kuka ees tekee niin :D

Vierailija
14/19 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lukea aloitus kunnolla ennen kun vastaa johonkin mistä ei puhuttu :) jos multa esim. kysytään suoraan, olenko saanut milloin viimeksi, niin mitähän sitä pitäisi sillon vastata? Keksiä päästä et joo eilen baarin vessassa. Okei, tällanen mies joka kyselee tollasta ei oo mun tyyppiä mut jos on ollu kivat keskustelut ennen sitä niin huvittaahan se jos hiljenee mun paljastuksen jälkeen :D

En tod ala tilittää kellekään mun seksielämästä ellei tuu puheeks, kuka ees tekee niin :D

Tulipas sieltä oikein hymiöryöpsäytys. Luin kyllä aloituksen, kiitos vain. Mutta kun kerran olet kuitenkin asiasta puhunut, oletan että tuo ei ole ihan totta. Jos oikeasti ei olisi sinun juttusi keskustella noista asioista, et olisi vastannut miesten kysymykseenkään. Eli kyllä sinä ihan itse olet vastuussa siitä, että tuo aihe tuli puheeksi tuntemattomien kanssa.

Vierailija
15/19 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat ihmiset ovat typeriä laumasieluja. Jos he ajattelevat, että joku ei ole 'kelvannut' kellekään, eivät itsekään uskalla ryhtyä. Ongelma on ihan näiden ihmisten omissa päissä. Joista löytyy yleensä se ihan sama kampaus kuin kaikilta muiltakin, ja pahimmassa tapauksessa joku lippis, hrr.

Vierailija
16/19 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä muuta kuin, että kovasti yleistäen on ollut niin, että miehet etsivät ja  / tai toivovat useammin itselleen neitsyt kumppania. Kun taas naiset toivovat ja odottavat miehen olleen kokenut. Mutta asia ei tietenkään ole näin yksinkertainen.

Jostain syystä neitsyyden, tai poikuuden "menettämistä" pidetään jonain saavutuksena. Joten jos "se" on tallella vaikka vielä 30-vuotiaana, niin se saa usein aikaan kysymyksen miksi? - Ikäänkuin siihen olisi aina jokin erityinen ja yksiselitteinen syy.

Kulttuurimme on kai niin läpitunkevan "seksualisoitunut" että kaikkien "normaalia" elämää elävien odotetaan vähintään olevan kiinnostunut seksistä, jollei joka hetki, niin ainakin joka toinen päivä. - Ja seksillä tarkoitan nyt muutakin kuin yhdyntää. Ehkä oikeampaa olsi puhua tässä seksualisuudesta. 

Mutta jos on pidättäytynyt kokonaan seksksistä, niin  sille hakenee selitystä. - onhan se monelle sama kuin sanoisi, että elää valtakulttuurista poikkeavasti.

Eli siis miten? Jos  elämän kulun määrittäjänä on vaikkapa uskonto, niin se saanee kysymään tai epäilemään ohjaako uskonto muutakin elämää -ja miten tai kuinka?     

Vierailija
17/19 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että nettiseuraa hakevat miehet ovat tyypillisesti niitä seikkailijoita, jotka hakevat mutkatonta ja helppoa seksiseuraa. Yksi tällä viikolla, seuraavalla sitten joku muu. Kun kerrot olevasi neitsyt, menee noilla pupu pöksyyn, koska pelkäävät että neitsyen kanssa pitää sitten sitoutua ymv. Sitoutumiskammoinen on yksi yhteinen tekijä noilla nettimiehillä. 

Varmasti on sellaisiakin, jotka osaavat arvostaa sinua, mutta ko. miehet tekevät sinulle tavallaan palveluksen, ellei sitten tavoitteesi ole vain päästä neitsyydestä hinnalla millä hyvänsä eroon. Ehkä ei tunnu kivalta menettää neitsyyttä jollekin tumpelolle ja tulla lempatuksi seuraavana päivänä?

Vierailija
18/19 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

? ? ?

Vaikka naisilla on oma tahto, he saavat halutessaan aina. Edellisestä vain seuraa etteivät halua läheskään aina.

Terv mies.

???

Miksi minä en sitten naisena ole useasti saanut vaikka olen tahtonut? Aina olen ihmetellyt tätä joidenkin miesten mantraa, mistä hitosta se on peräisin? Katkeruutta siitä, ettei itse saa aina kun haluaa, kenties?

Ja ei, en ole ruma suohirviö. Tiedän olevani hyvännäköinen ja -kroppainen ja niin ovat myös deittimiehetkin sanoneet ilman, että se on liittynyt mitenkään pillunvonkaukseen. Ehkä olen tavannut myös fiksuja miehiä, joilla on oma tahto myös eikä pillunsaaminen ole jalustalla ja ensimmäisellä sijalla to-do-listalla kun naisen näkee.

Vierailija
19/19 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä ja kommenteista,kiva et suuri osa malttoi vastata asiallisesti :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan