Vauva foorumi ei enää toimi ipadilla
Puolet sivusta peittää musta pystypalkki :( :( :( . Mitään keskusteluja ei enää pysty lukemaan kun vasen osa sivua on musta palkin alla. Mitä ihmettä tämä on? Musta palkki ilmestyi eilen. Miksi sanoma tuhoaa keskustelupalstan käytön nyt täysin???
Kommentit (18)
Toimii mulla ainakin, juuri olen ipadillani täällä. Kännykällä ei eilen toiminut, oli se musta palkki tiellä.
Anna palautetta, mulla kyllä toimii. Ei se täällä kitisemällä parane.
En päse antamaan palautetta. Palautelinkki tms on kadonnut sen mustan palkin alle. Sokkona pystyy kirjoittamaan keskusteluavauksen. Anteeksi kirjoitusvirheet tosin koska en näe mitä kirjoitan. Näkyy vain että kursori liikkuu mustan palkinnalla.
Mun ipadilla toimii täysin normaalisti.
Mitä ipadia käytät ap? Kun meillä muilla se tuntuu toimivan aivan normaalisti.
Toimii iPad... Eikä ole edes uusin malli ja viimeisin päivityskin vielä asentamatta.
Ipad mini. Outoa että tässä on eilisestä alkaen ollut tuo musta palkki. Jos tulkitsen puilikkaansta tekstistä oikein niin jollakulla on kännykässä ollu sama ongelma. Se on joku sanoman rakentama bugi koska sama palkki oli muillakin sanoman keskustelupalstoilla mulla eilen mutta esim kaksplussalla taas ei.
Ok, mulla on ipad 2 ja tosiaan mullakin viimeinen päivitys asentamatta, mutta toimii ihan normaalisti. Ehkä probleema koskee vain minejä ja joitain kännyköitä jostain syystä.
Minullakin tulee tuo palkki ipadissa. Kännykässä ei.
Mullakin tulee iPad 2:ssa musta palkki. En ole tosin päivittänyt iOS:ää enkä selainta varmaan pariin vuoteen, joten voi johtua siitä.
Täällä taas android puhelimessa sama ongelma.
Mulla ei toimi androidin oletusselaimella, mutta chromella toimii. Sen voi ladata myös ipadiin sovelluskaupasta jos ei oo valmiina
Ei ole tuota ongelmaa ipadilla eikä androidilla.
Hmm. Tämäpä mielenkiintoista. Musta palkki katosi äsken ja foorumi toimii taas.
Vissiin sanoman koodarit korjanneet vian.
Katosiko muillakin palkki?
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei toimi androidin oletusselaimella, mutta chromella toimii. Sen voi ladata myös ipadiin sovelluskaupasta jos ei oo valmiina
Mulla taas ei toimi chromellakaan. Eli ei johdu vika selaimesta.
Ai, kyllä mulla toimii...