Millaisissa vaatteissa lapsukaisenne lähtivät / lähtevät tänään kouluun?
Kommentit (45)
11v poika : vaaleanharmaat collegehousut, tummanharmaa huppari jossa oranssia myös, valkoinen "cäppi" tai "snäpäri" en minä pysy perässä enää mitä ne LIPPIKSET ON. Turkoosi t-paita alla.
17v tyttö : mustat pillifarkut, joku bändipaita, varmaan joku flanellipaita päälle en tiedä.
15v tyttö : mustat pillifarkut, harmaa paita jossa kaktuksen kuvia.
Ei tarvitse vielä miettiä sitä asiaa. Koulu alkaa vasta 16. päivä eli loma jatkuu vielä😀.
Kouluun....? Kouluhan alkaa vasta 16. päivä.
Vierailija kirjoitti:
Osalla alkoi jo maanantaina, osalla alkaa vasta ensi viikolla. Aika monella alkaa tänään.
Vierailija kirjoitti:
No et sitten tajunnut ettei tämä ketju ollut tarkoitettu sinulle vaan heille, keiden koulu on jo alkanut.
Meillä alkaa huomenna. Tytär (3.lk) laittanee mustat farkut, jonkun kivan t-paidan, farkkutakin, tennarit ja ehkä lippis vielä päähän.
Vierailija kirjoitti:
12v juuri totesi, ettei ole vielä edes miettinyt asiaa.
Tää tapaus näytti sitten päätyneen tummansinisiin pillifarkkuihin, harmaaseen t-paitaan ja tummanharmaaseen neuletakkiin. Bomber-takki ja sateenvarjo lähti reppuun mukaan, tennarit jalkaan.
1 luokkalainen laittoi pinkit gollarit, valkoisen ohuen pitkähihaisen kissaprinttipaidan ja vetoketjuhupparin.
Kenkinä ihan normaalit tarralenkkarit.
1o v. poika: mustat college-verkkarit, T-paita + tummanharmaa huppari. Ja tietenkin lippis. Lenkkarit.
14 v. ja 15 v. ei ole aavistustakaan mitä laittavat, varmaan farkut + huppari/neuletakki -linjalla.
Sikamaisen kylmä tuuli ja syksyä ilmassa, + 14 astetta. Ja koulu alkaa siis täällä tänään, ei 16.8.
Mun lapsen koulu alkaa maanantaina 15. 8. Vaikka muut kaupungin koulut alkaa jo huomenna...
Tyttö 6v. : Gugguun tummansininen frillamekko, varalta mukana farkkutakki, kenkinä conssit
Tyttö 9v.: Pillifarkut, gugguun ballerinapaita, lippis, conssit
Poika 10v.: Farkut, t-paita, huppari, conssit
Kaikki valitsivat itse, katsoin vain, että oli takit mukana viileän ilman vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
No oot säkin aika pihalla. Etkö oikeasti tiedä että koulut alkaa eri aikaan? Syyslomat ja joululomatkin on eri pituisia.
Vierailija kirjoitti:
1 luokkalainen laittoi pinkit gollarit, valkoisen ohuen pitkähihaisen kissaprinttipaidan ja vetoketjuhupparin.
Mikä on gollarit?
Meillä toisella alkaa huomenna, toisella maanantaina. Itse pukevat, vitonen ja kasi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten me ei enää jutskata sun kans koulusta. KUN SE ALKOI JO VIIME VIIKOLLA (eli tänään).
Vierailija kirjoitti:
Poika ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika ilmeisesti.
Ja wt
Mustavalkoinen pitkä paitapusero ja vaaleat farkut, mustat tennarit.
Ja noille ihmettelijöille joululoma 22.12.2016 - 8.1.2017 siellä se sitten luuraa tämä "aikainen" koulunaloitus.
Meillä päin alkaa koulut vasta ens viikon torstaina.
Pukeutuvat joihinkin siisteihin perusvaatteisiin, sään mukaan. Ei ole varaa ostaa kaikille uudet vaatekerrat vain koulun aloittamisen tähden (mun lapsuudessa oli tapana).
Eli ekaluokkalainen laittaa todennäköisesti jotkut leggarit, pitkän t-paidan ja hupparin.
Kuudesluokkalainen varmaan pukee ne iänikuiset adidaksen verkkarinsa, t-paidan ja hupparin. Samoin ysille menevä. 😑
Lukiolainen menee varmaan farkuissa ja jossain pitkähihaisessa paidassa.
Oispa kesäkelit vielä jatkuneet...
12v juuri totesi, ettei ole vielä edes miettinyt asiaa.