Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Muita 1-2 vuotiaita poikia joita ei autot kiinnosta?
02.03.2006 |
Tuntuu että kaikkia muita pikkupoikia autot kiinnostaa, paitsi meidän. Meillä suosikkileluja on palapelit, kirjat, leikkikeittiö ja erilaiset rakennusjutut (legot yms). Myös nämä " paina nappia että jotain tapahtuu" -lelut on suosittuja ja nalleja halitaan kovasti, mutta autoilla ei leikitä. Onko muita?
Kommentit (2)
Meillä ei myöskään ole autoilla juurikaan leikitty. Poika on leikkinyt aina mieluummin vaikka Batman nukella tai jollain muilla hahmoilla. Jos leikkii autoilla, niin nekin on " persoonia" jotka juttelee keskenään:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Meillä poika täytti juuri vuoden ja ehdoton ykköslelu on aina ollut iso-siskon leikkikeittiö. Toki aina välillä leikkii autoillakin, mutta kyllä nuo astiat melkein voiton vie, jos vaihtoehtona on...
Mä en tosin edes ole miettinyt, että pitäisikö pojan leikkiä enemmän autoilla. Olen ihan luonnollisena pitänyt sitä, että keittiöllä leikitään myös. Tietysti meillä varmaan matkitaan tuota isosiskoa, joten ehkä siksi leikkii paljon tuolla hellalla.
Mutta on tuo hella kyllä monelle kylässä käyvälle isommallekkin pojalle lempileikkipaikka ;)..
Ja itse olen aikoinani halunnut leikkiä vain autoilla, kun hoidossa oli poikia enkä mielestäni nyt ainakaan ihan toivoton tapaus ole ;).