Kysymys Naisille. Mitä jos miehesi haluaisi, että olisit vieraan kanssa?
Otsikossa siis kysymys. Ja aloitetaan gallupilla. Sitten kuulisin mielellään naisten ajatuksia aiheesta.
Kommentit (15)
Oma mieheni tuota ehdottelee tasasin väliajoin. Alkuun ajatus inhotti minua, ajattelin että hän haluaa vain päästä minusta eroon. Mieheni sai minut kuitenkin vakuutettua, ettei kyse ole tästä vaan hänen fantasiastaan, joka näyttäisi asiaan perehdyttyämme olevan aika yleinen. Vähän kerrassaan olen alkanut lämmetä ajatukselle. Periaatteessa voisin suostua, jos vastaan tulisi sopiva henkilö ja tilanne.. N29
Vierailija kirjoitti:
Sopii mulle mutta mies ei saa olla paikalla.
Ok, voitko sanoa miksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei osallistu siihen niin ei voi olla paikalla. En pidä siitä että joku tuijottaa vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei osallistu siihen niin ei voi olla paikalla. En pidä siitä että joku tuijottaa vieressä.
Entä molemmat samaan aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä molemmat samaan aikaan?
Sopii mulle.
Periaatteessa haluaisin kokeilla vierasta joko niin, että mies olisi mukana tai yksin. Suostuisin myös, että että kolmanneksi otettaisiin nainen tai sitten vastaavasti mieheni kävisi yksin vieraissa. Mies ei suostu tuohon vieraaseen mieheen, joten en minäkään periaatteesta tuohon vieraaseen naiseen, jota mieheni haluaisi..
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni tuota ehdottelee tasasin väliajoin. Alkuun ajatus inhotti minua, ajattelin että hän haluaa vain päästä minusta eroon. Mieheni sai minut kuitenkin vakuutettua, ettei kyse ole tästä vaan hänen fantasiastaan, joka näyttäisi asiaan perehdyttyämme olevan aika yleinen. Vähän kerrassaan olen alkanut lämmetä ajatukselle. Periaatteessa voisin suostua, jos vastaan tulisi sopiva henkilö ja tilanne.. N29
Minulla aivan sama tilanne. Alkuun ihmetytti, mutta todella yleinen fantasiahan tuo on varmaan top 5 tai ainakin top 10.
20 ääntä ja 60 % ei suostuisi 40 % suostuisi. Kommentteja on tullut vain sellaisilta, jotka suostuisivat. Saisiko kommentteja myös tältä enemmistöltä. Miksi ette suostuisi?
Sopisi tuo minulle, saisin edes joskus. T. 2 vuotta selibaatissa ja lasten kasvamista odotellessa
En olisi vieraan miehen kanssa. Niitä on jo kokeiltu ihan riittävästi. Naista voisin harkita.
En pitäisi siitäkään, jos mies hamuaisi vierasta naista, mutta miehen kanssa häntä olisi mielenkiintoista katsoa :D
Haluan olla uskollinen aviomiehelleni ja hän on minulle yksi ja ainoa :D
No meillä tuo viaton fantasiaheitto johti pariin kokeiluun ja oli kyllä sen arvoista. Jollain ilmeisesti erittäin oudolla tavalla lähensi meitä entisestään eikä puhettakaan mistään mustasukkaisuudesta tms. En tiedä kokeillaanko koskaan uudestaan, ehkä jos tilaisuus tulee ja ollaan sopivassa mielentilassa. En tiedä, ei olla suunniteltu. Niin ja koska joku tätä kohta kysyy niin tapahtumahetkillä oltiin oltu yhdessä n. 10v ja nyt tästä on jo kolmisen vuotta aikaa, edelleen menee hyvin parisuhteessa ja aina mennytkin.
Niin vainoharhaiselta ja epäileväiseltä kuin tämä kuulostaakin, ajattelisin varmasti ensimmäisenä että nyt se on mennyt ja painanut jotain ja yrittää tällaisella ehdotuksella nyt jotenkin kompensoida tapahtunutta omaksi hyväkseen- sanoisin myös ei. Mene ja tiedä. Ylipäätään tämmönen luvalla vierailu on sellainen asia, josta ainakin itse henk. koht. tahtoisin kuulla jo suhteen alkuvaiheessa, kun itsekin olen avoin tämän kaliiperin asioista
Vierailija kirjoitti:
Niin vainoharhaiselta ja epäileväiseltä kuin tämä kuulostaakin, ajattelisin varmasti ensimmäisenä että nyt se on mennyt ja painanut jotain ja yrittää tällaisella ehdotuksella nyt jotenkin kompensoida tapahtunutta omaksi hyväkseen- sanoisin myös ei. Mene ja tiedä. Ylipäätään tämmönen luvalla vierailu on sellainen asia, josta ainakin itse henk. koht. tahtoisin kuulla jo suhteen alkuvaiheessa, kun itsekin olen avoin tämän kaliiperin asioista
No esim. Omalle miehelleni tuo fantasia tuli vasta n 8 vuoden yhdessäolon jälkeen ja mitä olemme aiheesta lukeneet, niin fantasia edellyttää vakaata ja hyvää parisuhdetta. Ihan ymmärrettävää, ettei kukaan mies halua jakaa rakastaan kun suhde on alkuvaiheessa.