Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laita nainen asialle !!!!!!

Aina pitää vahtia
08.08.2016 |

Noh, naiseni autoon pitää vaihtaa öljyt, minkä onneksi huomasi itse kun auto alkoi siitä huomautella. Lähtiessään kauppaan, muistutin, että ostaa samalla myös öljyt. No muisti onneksi ja tällä kertaa jopa ne kaksi tarvittavaa kanisteria, mutta mikä siinä on ettei voi, eikä halua muistaa että pumppusuutindieseliin pitää olla se öljy, jonka hyväksymiskoodissa on viimeinen numero 1 eikä 0. Ihan pieleen siis haku tuolta osalta ja onko se muka vaikea ottaa asiasta ihan itse vastuuta ja muistaa tuoda myös se suodatin. Väitti ihan viattoman näköisenä ettei tiennyt mikä suodatin pitää tuoda kun oli kuulemma hyllyllinen erilaisia, mutta siellähän on se vihko hyllyjen vieressä sitä varten, että sieltä voi tarkistaa. Ei tarvitse muistaa mitään muuta kuin että mikä auto on kyseessä, mikä sen malli ja valmistusvuosi on, sekä mikä moottori siinä on. Ihan helppo juttu ja lapsikin tajuaa.
Eikä tuo ole edes iso juttu, sillä kerran vuodessahan tuo vain tulee vastaan, mutta mikä siinä on ettei hän millään voi täyttää tiskikonetta siten kuin se kuuluu täyttää, eli lasit ylös vasemmalle, kupit ylös oikealle, siniset lautaset alas eteen vasemmalle ja valkoiset lautaset taakse oikealle. Veitset, haarukat ja lusikat ryhmitellään valmiiksi ja leikkuuveitset asetellaan niin, ettei niihin osu vahingossa konetta tyhjennettäessä. Ja miksi alumiinipohjaisia kattiloita pitää yrittää pestä tiskikoneessa, sillä nehän menevät pilalle siellä. Melamiiniakin hän on yrittänyt usein tuhota tiskikonepesulla. Ei ole vaikea tunnistaa melamiinia muista muoveista, eli hän tekee sen tahallaan.
On niitä muitakin juttuja joissa hän ei suostu noudattamaan sääntöjä, mutta nuo ärsyttävät juuri nyt eniten.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana :)

Vierailija
2/26 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä missä järjestyksessä ne astiat on tiskikoneessa? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono!

Vierailija
4/26 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan kontrollifriikiltä. Ahdistaisi, jos olisi tuollainen puolisona. Löysennä pipoasi.

Vierailija
5/26 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh... Hauska yritys...

Miksi ne astiat pitää olla koneessa jossain tietyssä järjestyksessä? Ihan sama miten laittaa jos lopputulos on kuitenkin puhtaat astiat...

Ja tuosta öljyasiasta.. Fiksu nainen kävelee siihen VARAOSAliikkeen tiskille, antaa rekkarin myyjälle ja myyjä tsekkaa ne öljyt ja suodattimet. Vain mies on niin pöljä että että itse haahuilee jossain Mätänetin käytävillä etsimässä oikeaa tuotetta...

Vierailija
6/26 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Parhaasi yritit, mutta aloituksestasi tuli silti täysi floppi.

Vierailija
7/26 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vien auton huoltoon, kun öljyt pitää vaihtaa, koska ei nappaa yhtään lähteä niitä vanhoja ölyjä itse rahtaamaan johonkin ongelmajäteasemalle. Ja tiskikoneen täytyän niin, että saan ne likaiset astiat sinne mahdollisimman vähällä vaivalla. Lajittelen sitten mieluummin puhtaita kun paskaisia ja rasvaisia astioita. Ja miksi ei voisi alumiinikattilaa pestä apk:ssa? Kestää sen mitä kestää, mulla on yksi joka on nyt kohta 30v vanha, siitä 20v se on pesty muutaman kerran viikossa apk:ssa... sinä teet niin kuin sinä teet, puoliso niin kuin hän tekee ja kummankin on toisen tyylit hyväksyttävä jos yhdessä haluaa olla.

Vierailija
8/26 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies..onneksi minun mieheni on niin hyvin tienaava, että vie autonsa huoltoon, missä siihen vaihdetaan öljyt ja suodatin. Lisukkeena huolletaan ilmastointi. 

Helppoa, tarvitsee vain soittaa ja varata aika. 

Minä taasen vaihdan öljyt työpaikkani huoltohallissa ja suodatinkin vaihtuu siinä samalla. Öljynkin osaan valitan ihan itse..

Samalla vilkaisen autoa vähän "sillä silmällä" ja ajelen seuraavaan öljynvaihtoon asti..

Tiskikoneessa meilläkin on lähestulkoon sotilaallinen järjestys, mutta pyykkikoneen voi täyttää vapaammin. Paitsi, että minun haalaripyykki pestään sitten omassa koneessaan kunnolla. Sinne ei ole äijän vara tunkea mitään kauluspaitojaan..tai piru sen perii.

Vierailija
9/26 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeistotko kunnolla öljyn ostoon? Miten itselläsi sujuu muut kotityöt tuota astianpesukoneen täyttämistä lukuunottamatta?

Relaa hyvä ihminen.

Vierailija
10/26 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh... Hauska yritys...

Miksi ne astiat pitää olla koneessa jossain tietyssä järjestyksessä? Ihan sama miten laittaa jos lopputulos on kuitenkin puhtaat astiat...

Ja tuosta öljyasiasta.. Fiksu nainen kävelee siihen VARAOSAliikkeen tiskille, antaa rekkarin myyjälle ja myyjä tsekkaa ne öljyt ja suodattimet. Vain mies on niin pöljä että että itse haahuilee jossain Mätänetin käytävillä etsimässä oikeaa tuotetta...

Ei täällä ole mitään varaosaliikkeitä. On vain marketti josta haetaan kaikki.

Tiskari pitää täyttää järjestyksessä, jotta se on nopea tyhjentää, eikä tarvitse yksitellen noukkia astioita.

Vierailija
11/26 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä ostan öljyä, arvon rypsi- ja oliiviöljyn välillä.

Vierailija
12/26 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta vaimosi viemään auto huoltoon, kuten muutkin ihmiset.

Vierailija
13/26 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies..onneksi minun mieheni on niin hyvin tienaava, että vie autonsa huoltoon, missä siihen vaihdetaan öljyt ja suodatin. Lisukkeena huolletaan ilmastointi. 

Helppoa, tarvitsee vain soittaa ja varata aika. 

Minä taasen vaihdan öljyt työpaikkani huoltohallissa ja suodatinkin vaihtuu siinä samalla. Öljynkin osaan valitan ihan itse..

Samalla vilkaisen autoa vähän "sillä silmällä" ja ajelen seuraavaan öljynvaihtoon asti..

Tiskikoneessa meilläkin on lähestulkoon sotilaallinen järjestys, mutta pyykkikoneen voi täyttää vapaammin. Paitsi, että minun haalaripyykki pestään sitten omassa koneessaan kunnolla. Sinne ei ole äijän vara tunkea mitään kauluspaitojaan..tai piru sen perii.

Voihan sen auton tosiaan viedä huoltoon, mutta kerran ne eivät vaihtaneet sitä suodatinta, vaikka oikein hyvin muistivat laskuttaa siitä. Toisella kerralla suodatin oli kiristämättä ja öljyt tulivat tielle. Kerran oli väärää öljyä moottorissa, mutta onneksi listasta näki mitä olivat sinne laittaneet. Renkaiden vaihdossa tuskin koskaan on oikeat kiristysmomentit ja tosi usein on laitettu peltivanteiden mutterit alumiinivanteisiin.

Vierailija
14/26 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoilla menee niin tunteisiin, itse itkevät sosepurkeista.

Palstan kaksoisstandardit.

Vierailija
15/26 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin menee pieleen, että hän pesee värilliset pyykit sekaisin, eikä ryhmittele värejä erikseen. Niistähän tulee vähitellen ihan eri värisiä kun kaikki värit sekoittuvat. Farkut tajuaa onneksi pestä uusina erikseen, mutta myöhemmin nekin menevät muiden värien kanssa samaan pyykkiin.

Vierailija
16/26 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoo...Jos olet tosissasi,nii relaa toki.Tukehdut pian..Pätemisen tarve on ilmeisen kova,ja olet tosi viisas.Oletko kenties insinööri?

Kai opastit naisen kauppaan lähtiessäsi? Miksi et itse hakenut öljyä ja suodatinta?

Osaan ostaa itse autooni öljyt,suodattimet,jarrupalat ja muut kulutusosat,ja osaan ne myös vaihtaa,mutta mun miehellä ei tulisi mieleenkään teetättää niitä mulla,koska on sen verran herrasmies.

Vierailija
17/26 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mä ostan öljyä, arvon rypsi- ja oliiviöljyn välillä.

Älä nyt oliiviöljyä autoon :(   Rypsiöljy ennemmin käy noihin koneisiin.

Vierailija
18/26 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan oli kuin arkipäivää meiltä, mutta minä taas olen jo ottanut opikseni, eli en mieti yhtään mitään enää, varsinkaan loogisesti vaan annan kaiken mennä niinkuin on mennäkseen ja säästän näin itseäni.

Mitään uutta tai epänormaalia ei voi enää tapahtua, mikä minua ihmetyttäisi, sillä aivan kaikki se mitä hölmölässä ta höpöjen hoitolaitoksissa on joskus käyty läpi, on meillä käyty jo kahteen kertaan.

Ja käydään edelleenkin päivittäin.

Vierailija
19/26 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoo...Jos olet tosissasi,nii relaa toki.Tukehdut pian..Pätemisen tarve on ilmeisen kova,ja olet tosi viisas.Oletko kenties insinööri?

Kai opastit naisen kauppaan lähtiessäsi? Miksi et itse hakenut öljyä ja suodatinta?

Osaan ostaa itse autooni öljyt,suodattimet,jarrupalat ja muut kulutusosat,ja osaan ne myös vaihtaa,mutta mun miehellä ei tulisi mieleenkään teetättää niitä mulla,koska on sen verran herrasmies.

Asenteesi ei ole oikeaa feminismiä.

Vierailija
20/26 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammoilla menee niin tunteisiin, itse itkevät sosepurkeista.

Palstan kaksoisstandardit.

Niin siinä sosepurkkijutussahan kyse oli siitä että mies ei ollut muistanut ottaa mitään ruokaa omalle lapselleen piknikille. Oiskohan kyse vähän eri jutusta?