Rakastaako kukaan Oulua ja siellä asumista?
Tamperetta haukkuvassa ketjussa oli monta kotikaupunkiaan rakastavaa tamperelaista puolustautumassa. Helsinkiäkin olen kuullut rakastettavan. Ehkä jopa Turkua. Miten on Oulun laita?
Kommentit (6)
Voi kyllä! Oikeestaan olen vasta nyt ihan lähivuosina alkanut pitämään kaupungistani ihan tosissaan, kun tietää, että täältä on joskus lähdettävä töiden perässä muualle. Sopivan kokoinen kaupunki. Tykkään kovasti asunalueestani, joka on lähellä keskustaa, mutta kuitenkin sellainen jonka kuvittelisi olevan jossain tosi kaukana, niin nättiä seutua tämä asutusalueeni. Rakastan <3 En halua mihinkään isoon kaupunkiin betoni viidakkoon. Täällä on täydellistä.
Vihaan oulua. Paska kaupunni. Pitäa päästä vittuun täältä.
liian pohjoisessa, siellä on keskimäärin aina kylmempi kuin vaikkapa pääkaupunkiseudulla. eikä olla kuitenkaan niin pohjoisessa että siitä saisi jotain irti maisemien puolesta.....eli että olisi vaaroja ja tuntureita.
onhan siellä sentään meri....mutta kyllä merimaisemia löytyisi etelämpääkin.
Kyllä minä rakastan tätä. Lyhyen pätkän oon käynyt Helsingissä asumassa töiden perässä mutta onnellisena palasin Ouluun. Isommissa kaupungeissa on mukava käydä mutta täällä minä kaikkein mieluiten asun.
En tiedä rakastanko, mutta kyllä viihdyn oulussa oikein hyvin.