Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtuuton hämähäkkipelko!! Seinälukkipaniikki!! Muita?

Vierailija
08.08.2016 |

En välttämättä niinkään pelkää muita hämähäkkejä, mutta jostain syystä nämä helvetin pitkäkintut saavat minut aina itkun partaalle. Juuri äsken näin kävi kylpyhuoneessa, kun kurotuin ottamaan deodoranttia hyllyltä ja tämä käsittämättömän ruma eläin juoksi kosketustani pakoon. Kosketin sitä. Kosketin sitä. Kosketin sitä!!

Tapani mukaan olin hetken täysin hysteerinen kun ryntäsin ulos kylppäristä, nyt olen vain pois tolaltani. Olen yksin kotona, eikä ollut ketään auttamassa. Palasin tuijottamaan paholaista sanomalehti tiukasti käsissäni, ja arvioisin, että kymmenen minuutin sisäisen taistelun jälkeen sain liikutettuani lihaksiani läimäykseen.

On niin orpo olo. Tässä pitäisi jo suunnitella töihin lähtöä, mutta miten ja millä rohkeudella voin tunkeutua noiden alueelle hakemaan meikit tai edes hiusharjan? Ties mikä invaasio siellä on näin alkusyksystä meneillään.

En väitä tätä fobiaksi, mutta sairaan irrationaalinen pelko joka tapauksessa. Olenko yksin..? En tiedä, kai helpottaisi kuulla, että on muitakin yhtä hulluja. :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you.

Loppukesä ja syksy ovat vaikeita aikoja, lukit tunkevat sisälle. Sitä odottaa vain pakkasia.

Pelkään ja inhoan lukkeja siis hysteerisesti. Täysin irrationaalista, mutta en voi asialle mitään.

Mustakorkkinen raid on tehokas, lukit eivät tule sellaiselle pinnalle, jolle raidia on ruiskutettu (vaikutus kestää n. viikon).

Vierailija
2/4 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lukit ei ole yhtä inhottavia ku hämikset, vaikka kyllä mä niitäkin pelkään... Eivät kumminkaan kudo seittiä!

Kerran kyllä sain sätkyn, kun kaverin luona lattialla makasin ja räpläsin puhelinta. Sitten joku liikkui siinä silmien alla, se oli lukki joka kipitti rintani ylitse. Pomppasin salamana pystyyn ja se putos ja läks karkuun :D jos olisi ollut hämähäkki, se olis vaan jäänyt roikkumaan siihen, hyi saatana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinälukit on symppiksiä, vähän kuin kimalaisetkin.

Vierailija
4/4 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukit ovat ihan jees mutta meillä keittiössä majailee ainakin kaksi varastohämähäkkiä. Mun visiitit keittiössä ovat hyvin nopeita, en vain pysty olemaan siellä. Enkä tiedä, miten saisin hävitettyä nuo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi