Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä isyyslomalla" kuuluu" tehdä?

Vierailija
08.08.2016 |

Mies jää siis syksyllä toista kertaa isyyslomalle. Ensimmäisellä kerralla ei juurikaan hoitanut lasta tai tehnyt kotona mitään,kävi metsästämässä ja muissa omissa hommissa. Ei se silloin minua haitannut,koska jaksoin hyvin vauvan kanssa. Toki kyseenalaistin silloin isyysloman tarpeen kun ei selvästikään viihtynyt kotona. Nyt toinen syntymässä ja mies jäämässä taas isyyslomalle. Haluaisin kuulla mitä teidän ukot ovat tehneet isyyslomalla.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hoiti sekä minua että vauvaa. Synnytys ei oikein sujunut toiveiden mukaisesti.

Vierailija
22/31 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä  mies rakensi isyyslomalla meille uutta taloa. Ei haitannut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä mikään suuri ongelma meille ole,vaikka jotkut sen varmaan niin ymmärtävät. Lapset ja kodin saan kyllä itsekin hoidettua,ainakin toivottavasti... Jos mies haluaa istua metsässä kaatosateessa haulikko kädessä mieluummin kuin olla kotona meidän kanssa,niin voihan tuon antaa mennä.

Kunhan vähän avauduin. ap

No kyllä tuo on iso ongelma, että verovaroin mies lomailee ja hankkii lapsia joista ei välitä pätkääkään. Itse en ikinä voisi tuollaista mieslasta kunnioittaa saati hankkia vielä toinen lapsi ihmiselle, joka ei selvästikään ole kykenevä vanhemmaksi!

Vierailija
24/31 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miehesi voi kokea itsensä huijatuksi, jos nyt muutat tapojasi. Esikoisen aikana oli ok käydä metsällä ja nyt ei voisikaan tehdä samaa.

Vierailija
25/31 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei pitänyt ollenkaan isyyslomaa mutta hoiti ja vietti aikaa lapsen kanssa aina kun ei ollut töissä.

Vierailija
26/31 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla lapsen kanssa.

Tutustua vauvaan, viettää aikaa perheenä uudella kokoonpanolla, totutella uuteen arkeen, yleensä hoivataan naista, joka voi olla huonossa kunnossa synnytyksen johdosta.

Näin meillä tapahtuikin :)

Vierailija
27/31 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä mikään suuri ongelma meille ole,vaikka jotkut sen varmaan niin ymmärtävät. Lapset ja kodin saan kyllä itsekin hoidettua,ainakin toivottavasti... Jos mies haluaa istua metsässä kaatosateessa haulikko kädessä mieluummin kuin olla kotona meidän kanssa,niin voihan tuon antaa mennä.

Kunhan vähän avauduin. ap

No kyllä tuo on iso ongelma, että verovaroin mies lomailee ja hankkii lapsia joista ei välitä pätkääkään. Itse en ikinä voisi tuollaista mieslasta kunnioittaa saati hankkia vielä toinen lapsi ihmiselle, joka ei selvästikään ole kykenevä vanhemmaksi!

Aika moni nainenkin hankkii lapsia päästäkseen verovaroin loisimaan.

Vierailija
28/31 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen aikana lähinnä pelasi, toisen aikana hoiti esikoisen ja vauvankin suurelta osin. Piti ekan kohdalla kaksi viikkoa ja toisen kanssa viikon ja toisen sitten myöhemmin. Molemmista oli myös myöhemmin hoitovapaalla, kun itse olin töissä. Ekan kohdalla ei onnistunut niin hyvin (hoiti kyllä lapsen, mutta roskapussia ei osannut ulos viedä), toisen kanssa rupes sitten se kodinhoitokin onnistumaan samalla. Isyyslomalla ei tosiaankaan huidella missään omilla matkoilla.

Vierailija
29/31 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjämies otti isyysloman rahana ja teki sen aikana töitä. Koko perhe hyötyi.

Vierailija
30/31 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies hoiti sekä minua että vauvaa. Synnytys ei oikein sujunut toiveiden mukaisesti.

Ei sujunu minunkaan ja koko reissu kesti yli kaksi viikkoa mutta se ei estäny miestä riemastumasta että nythän mulla on isyyslomalla aikaa aloittaa uusi harrastus ja tehdä sitä ja tätä ja tuota. Huoh. Olin lopen väsynyt, imetys takkusi, sektiohaava hankaloitti asioita. Ei mulla ollut voimia eikä jaksamista ryhtyä suostuttelemaan intoa puhkuvaa miestä viettämään aikaa minun ja vauvan kanssa. Aina naurattaa kun joku sanoo tietäväisenä että ANTAKAA miehenne hoitaa vauvaa 😃.

Vierailija
31/31 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

22) ISYYSvapaa ei rakennusvapaa

29) menikö teillä strarttiraha ja isyysvapaa sekaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi