Pelkään Pokemoneja :-(
Nyt kun keksittiin se Pokemon Go-peli, niin tajusin, että niitä Pokemoneja on joka paikassa ja olen alkanut pelkäämään niitä. Mitä teen, etteivät ne pääse sisään kotiini ja tee minulle pahaa? Eilen naapurin teini kysyi minulta, että saako hän tulla ottamaan kiinni pihallani olevan Pokemonin vaikka minä en nähnyt siellä mitään erikoista eli ilmeisesti ne voi nähdä vain puhelimessa olevan sen pelin kautta mutta minä en sellaista peliä puhelimeeni voi hankkia, koska minulla on vain lankapuhelin. Miten saisin vaikka täällä lähiseudulla asuvat teinit vartioimaan kotiani ja pihaani vaikka vuoroissa Pokemoneja vastaan niin että he ottaisivat ne kaikki kiinni kännyköihinsä?
Kommentit (6)
Nehän on kilttejä. Mieti nyt joku Eeveekin, miten söpö.
Ymmärrän sua ap! Meillä tyttö kerää pokemoneja ja eilen kun tultiin kaupasta kotiin, niin yksi oli meidän sohvalla! Hitto meinasin just istua siihen kun tyttö huomasi sen! En kohta uskalla olla yksin kotonakaan, ties missä nurkissa niitä vaanii. Tai nyt täällä makkarissa hui!
yks pokemon raiskas mut metsätiel ja karkas. varaudu.
Niitä on syytäkin varoa. Vaarallisia niiden on pakko olla, kun ne pitää ottaa kymmenen ihmisen voimin kiinni.
Ei hätää, ne ovat tosi kilttejä.