Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen nainen. en kelpaa kellekään.

Vierailija
07.08.2016 |

Sanotaan, että naisilla on vara valita. Just joo! Mies lähti toisen matkaan. Olin raskaana. Kaksi pientä lasta ennestään. Nyt kolmen lapsen totaali yh. Mies tapaa isompia lapsia kerran kuussa yön yli (ei muka työnsä vuoksi ehdi tavata useemmin).
Ketä kiinnostaa yli kolmekymppinen kolmen lapsen yh? On velkaa, pienipalkkainen hoitoalan työ, hankala suhde lasten isään. Ja miehiä ilmeisesti kiinnostaa vain parikymppiset neitsyet? On niin vaikea hyväksyä, että tulen aina olemaan yksin 😢

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan, että naisilla on vara valita. Just joo! Mies lähti toisen matkaan. Olin raskaana. Kaksi pientä lasta ennestään. Nyt kolmen lapsen totaali yh. Mies tapaa isompia lapsia kerran kuussa yön yli (ei muka työnsä vuoksi ehdi tavata useemmin).

Ketä kiinnostaa yli kolmekymppinen kolmen lapsen yh? On velkaa, pienipalkkainen hoitoalan työ, hankala suhde lasten isään. Ja miehiä ilmeisesti kiinnostaa vain parikymppiset neitsyet? On niin vaikea hyväksyä, että tulen aina olemaan yksin 😢

Pistä kuvaa nii katotaan kuin kelpaat :)

Vierailija
2/16 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä ei yleensäkkään tarkoteta mitään yh-äitejä. Ketä kiinnostaa elättää toisen kakaroita? Ja mitäs teit lapsia semmosen miehen kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pistä kuvaa. 165/70kg (raskauskiloja vielä, ennen raskautta 60kg mihin aion pudottaa). Ei tatuointeja. Tykkään kävellä luonnossa, minulla on koira. Pitkät vaaleanruskeat hiukset. En polta, en juo. Aika tavallinen olen. Pääasiassa touhuan lasten kanssa kaikenlaista.

Vierailija
4/16 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sillä ei yleensäkkään tarkoteta mitään yh-äitejä. Ketä kiinnostaa elättää toisen kakaroita? Ja mitäs teit lapsia semmosen miehen kanssa...

No ihankuin ei itteä ottais päähän, että tein! 😈😈 Ja hän sai silti nuoren naisen. Vaikka se muka miehille on niin vaikeeta! Vielä vaikka minä olin raskaana ja kaksi pientä lasta!

-ap

Vierailija
5/16 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi et kelpaisi

Mies

Vierailija
6/16 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä virka miehellä suhteessanne olisi? Isäpuolen rooliko? Se ei varmasti houkuta ketään normaalia miestä ellei tämä sitten ole ihan naisen puutteessa. Koska pystyisit miestä edes tapaamaan? Silloin kerran kuukaudessako ja muuten vain soittelisitte salaa lapsilta? Ei tuo oikein onnistu, joten odota nyt muutama vuosi ja työnnä kakarat kavereilleen kylään joka toinen viikonloppu ja ota kaverit teille joka toinen viikonloppu.

Vierailija
7/16 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sinä oot kelvannut jollekin, jos lapsiakin oot saanut. Useampaan otteeseen vielä !

Vierailija
8/16 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa yli kolmekymppinen kolmen lapsen yh?

Voisi kiinnostaakin.....jos teet aloitteen ja erotut siten muista osoittamalla että todella haluat minut. Se on se iso juttu.

Jos vaan katselet vähän minua ja toivot minun kiinnostuvan siten sinusta niin paljon että tulen juuri sinun luoksesi tekemään aloitteen, niin taitaa jäädä tapahtumatta...

Vierailija
9/16 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset omalle isälleen hoitoon joka toinen vkloppu vähintään. Siitä se lähtee.

Vierailija
10/16 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä virka miehellä suhteessanne olisi? Isäpuolen rooliko? Se ei varmasti houkuta ketään normaalia miestä ellei tämä sitten ole ihan naisen puutteessa. Koska pystyisit miestä edes tapaamaan? Silloin kerran kuukaudessako ja muuten vain soittelisitte salaa lapsilta? Ei tuo oikein onnistu, joten odota nyt muutama vuosi ja työnnä kakarat kavereilleen kylään joka toinen viikonloppu ja ota kaverit teille joka toinen viikonloppu.

Tuntuu vaan, että vuosi vuodelta vanhenen. En haluaisi mitään uusioperhettä. Unelma olisi mies, jolla myös jo lapset tehtynä ja oma koti. Joka ei haluaisi muuttaa yhteen, ainoastaan tapailla ja "seurustella". Tehdä kaikkea kivaa yhdessä. Käydä vaikka hiihtämässä tai matkustella. Ainakin niin kauan, kun lapset on pieniä näin.

-ap

Vierailija
11/16 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää tämän ap:n exän uusi muija. Minä en ikinä huolisi lapsensa hylkäävää miestä, yäk. Tiedä, vaikka tekee samanlaisen tempun uudestaan. Toivottavasti sentään maksaa kunnon elarit.

Sen sijaan yh-mies voisi mulle ihan hyvin kelvatakin, varsinkin pienten lasten. Voisi olla turvallinen aikuinen heidän elämässään - tai äitipuoli, ihan miten lapset itse toivoisi. Uskon, että vastaavalla tapaa ajattelevia miehiäkin löytyy. Esim. oma isäpuoleni oli ihan huippu mua kohtaan, ihan kuin oma isä, vaikka on biologiseenkin isään ollut yhteys ja välit aina kunnossa.

N28

Vierailija
12/16 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

näinhän se on..

Vierailija
13/16 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan sinä oot kelvannut jollekin, jos lapsiakin oot saanut. Useampaan otteeseen vielä !

Niinpä. Ellei alottajan nimi ole Maria

Vierailija
14/16 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään tiedä mitä exän uuden naisen päässä liikkui. Tai mitä ex minusta/meistä on puhunut. Mutta tuntuu, että eronnut mies kelpaa kelle vaan. Eronnut nainen taas on pohjasakkaa. Epäonnistuja. Täysi luuseri. On valinnut miehen väärin. Etsii vaan lapsilleen isäpuolta/elättäjää jne.

Mulla on ikävä sitä fiilistä, kun on rakastunut. Kun voi valvoa aamun tunneille jutellen. Tai mielessä pyörii vaan se yks. Miten vanha nainen voi enää kokea tämmöistä rakkautta? Jos oman ikäiset miehet katselee vaan niitä parikymppisiä tai vähintäänkin lapsettomia?

-ap

Vierailija
15/16 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ellei alottajan nimi ole Maria

Hah! 😀

Vierailija
16/16 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Jää lapsetkin tekemättä.