Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Women Going Their Own Way (WGTOW), Onko palstalla teitä?

Vierailija
07.08.2016 |

https://womengoingtheirownway.wordpress.com/2014/10/11/welcome-to-wgtow… Piti tehdä ihan aloitus toisen ketjun innoittamana. :) Onko teitä täällä AV:lla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään? :O

Vierailija
2/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoja teitä kuljen kuin muutkin. Joskus mökillä tamppasin oman polun rantaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tuo saitti parodiaa? Mutta asiaan, kuten tästäkin näkyy niin palstalla ei ole YHTÄKÄÄN omia polkujaan kulkevaa, miehestä riippumatonta naista. Surullista itseasiassa.

Vierailija
4/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Vierailija
5/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko tuollainen. Olisin kyllä valmis jonkinlaiseen parisuhteeseen, mutta en kovin tiiviiseen. Lähinnä tapaamisia silloin tällöin ja uskollisuutta. Ei muita sitoumuksia. Jos tällaista en löydä, olen ilman.

Vierailija
6/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo tarkoittaa sitä, että on nainen, joka nauttii elämisestä yksin ilman parisuhdetta eikä halua lisääntyä, niin kyllä, olen sellainen. Ja vielä aseksuaali tai erittäin alhaisella libidolla varustettu heteroseksuaali. Muuten olen ihan normaali :D En halua kuulua mihinkään going their own way -ryhmään, jonka nimi on liian ylimalkainen ja muutenkin hölmöltä kuulostava.

Vierailija
7/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naisethan sellaisia ovat? Naisilla on paljon laajemmat raamit elämässä, joten heillä ei ole tarvetta perustaa mitään liikettä, jonka puitteissa voi olla kokevansa ok.

Vierailija
8/8 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen ole hyvä olla yksin. Tarvitsevat miehen turvakseen ja lapset, että olisi jokin tarkoitus elämässä.