Mitä käsisaippuaa teillä on lavuaarin reunalla?
Mulla on tällä hetkellä Lidlistä Cien Elderberry.
Kommentit (62)
Ruotsalaisen Gunryn Mimosan tuoksuista nestesaippuaa ja toisessa vessassa saman tuottajan ruusun tuoksuista nestesaippuaa.
Lidlin Cien Sensitive täälläkin! Ihan parasta, en tule enää ikinä vaihtamaan toiseen merkkiin ellei tuon koostumusta jotenkin muuteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsisaippua lavuaarin reunalla!? En ole koskaan pitänyt käsisaippuaa lavuaarin reunalla vaan se roikkuu narun päässä olohuoneen katossa olevassa koukussa.
Ihan mielenkiinnosta kysyn: mikä motivoi kirjoittamaan tämmösen viestin? Kuolettavan tylsä päivä? Eikö tunnu olevan elämää?
Älä nyt. Minustä tämä oli hauska :) En siis ole tuon viestin kirjoittaja mutta mielikuvituksessani näin sen saippuan roikkuvan juurikin olohuoneen ikkunan edessä kukka-amppelille tarkoitetussa koukussa. Ja naapurit ja kyläilijät ihmettelevät mutta eivä kehtaa kysyä :)
Mua ainakin huvitti :D Ja perään joltain tuo Peppi Pitkätossu-heitto, hah. Ajattelin siihen vastata, että eikö ole edesvastuutonta, jos Lilla Gubben tai se marakatti syö sen?
Miten jotain voi näin viaton läppäkin ärsyttää?
Niin, ja just ostin Tokmannilta aamupäivällä Iisin Oliven sinne lavuaarin reunalle, uhallakin! :D
Ihmetyttää ja ärsyttää ei ole synonyymejä.
Prismasta ostettu luomu palasaippua, joka pitää ihon ihanan pehmeänä. Mulla tulee helposti käsi-ihottumaa, mutta tuo on iholle hyvä!
Palasaippua säästää rahaa, luomu luontoa. Wc tuoksuu ihanalle kun tuo saippua on siellä.
Alakerran wc:ssä Methodin verigreippi-nestesaippua, yläkerrassa Methodin punaherukkanestesaippua ja Scottish Fine Soap -palasaippua.
Keraaminen saippuapumppu, jota täytän jostain kolmen litran tönikästä. Se jätti tönikkä maksaa varmaan saman verran, kuin pieni pumppupullollinen valmiiksi täytettynä...
Dove nestesaippua. Palaan aina tähän vaikka yritän etsiä hellävaraisia saippuoita, kaikki tuntuvat kuivattavan käsiä. Dove on hellävarainen.
Vierailija kirjoitti:
Merkkiä en muista, mutta laventelin tuoksuinen saippua, jota myydään marketeissa kolmen litran tonkissa (laitetaan itse pienempään pumppupulloon ja täytellään tarpeen mukaan). En ymmärtä ihmisiä, jotka ostaa aina uuden pienen pumppupullollisen, kun samalla hinnalla saa useamman litran saippuaa.
Minulla ei yksinkertaisesti kädet kestä kuivattavia saippuoita. Atooppinen iho ja välillä kädet infektoituneet niin pahasti että olen joutunut syömään antibiootteja. Nuo kolmen litran pönikät ovat kaikista pahimpia.
Dermosil tyrni-pumppupullo ja toisessa pumppupullossa Fairya.
Päärynäsaippua, yläkerrassa oliivi palasaippua:)
Palmoliven mantelia ja palasaippuana Imperial leatheria
karmeeta kuraa ne monen litran saippuakanisterit. Kädet verillä... Sitäpaitsi ne pumppupullot hajoaa ennen pitkää.
Meillä on LV:n biohajoavaa, ainoa joka sopii koko perheelle. Kuopukselta meni viimeksi kädet vereslihalle Palmolivesta. Toisessa vessassa on oliiviöljypalasaippua.
Dermosilin hajustamaton saippua. En voi kestää hajustettuja saippuoita.
Lidlin Cien granaattiomenan tuoksuista, sitä ennen oli sitä jotain kookoksen ja hedelmän tuoksuista. Lidlin käsisaippuat on kyllä erinomaisia hinta-laatusuhteeltaan, eikä kuivata käsiä. 👍🏼
Dove Cream Wash -nestesaippuaa.
Näitä täyttöpakkauksia ostan:
https://www.foodie.fi/entry/dove-500ml-cream-wash-kasisaippua-tayttopak…
Ruohonjuuresta ostettu Ekologinen Ole Hyvä puolukka-vadelma-mansikka.
Vierailija kirjoitti:
karmeeta kuraa ne monen litran saippuakanisterit. Kädet verillä... Sitäpaitsi ne pumppupullot hajoaa ennen pitkää.
Meillä on LV:n biohajoavaa, ainoa joka sopii koko perheelle. Kuopukselta meni viimeksi kädet vereslihalle Palmolivesta. Toisessa vessassa on oliiviöljypalasaippua.
No mikä sopii kenellekin, itsekin ostan niitä kolmen litran pönttöjä. Hyvin on toiminu, eikä mitään ongelmaa. Ja pumppupullona Bliwin 6 vuotta sitten ostettu pikkupullo. :D vähemmän syntyy jätettä ja paljon vähemmän vie rahaa.
Bliw Mansikkapaikka. Tykkään vaihdella saippuoita, en halua käyttää jatkuvasti samaa.