Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua: Haluan tyydyttää naisia...

Vierailija
07.08.2016 |

Minulla on pakottava tarve tyydyttää naisia. Mitä voin tehdä? Miten pääsen tästä halusta eroon?

Oman vaimon tyydytys ei riitä minulle. Mikä minussa on vialla. Minulla on kokoajan asia mielessä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haist.....

Kuule se on siitä ihan kiinni kuka haluaa sinun typeryksen lähelleen, ole onnekas, jos sulla on vaimo.

Vierailija
2/6 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vuotta 90 tai 91. Olin 16-vuotias, vielä niin kokematon paitaressu. Isompien poikien viettelemänä olin päätynyt Helsinkiin, ja jotenkin olisi pitänyt sieltä päästä takaisin kotiin Vääksyyn. Rautatieasemalle siis, mutta ei pennin latia taskuissa.

Hetken aikaa yritin pyydellä ihmisiltä rahaa, mutta aika pian kävi selväksi, että rahanpyytelijöitä ei Hki:n rautatieasemalla hyvällä katsota. Lienevät ihmiset liiankin usein kuulleet saman tarinan: pitäisi kotiin päästä, olisiko laittaa markkaa tahi paria?

Aloin olla epätoivoinen, joten päätin hypätä junaan pummilla. Pelko perseessä istuin ja mietin, että koska käry käy. Vähän lähdön jälkeen tuli kuulutus, että kaikilta matkustajilta katsotaan matkaliput. Hätäpäissäni en muuta keksinyt kuin mennä vessaan piiloon ja lukita oven.

Vessaa kyttäsi junan kissa.

Kuuntelin ohikävelevien ihmisten jalkojen ääniä ja monesti jo ehdin kuvitella, että tuon on oltava konduktööri. Lopulta olin varma, että vaara on ohitse ja voin rentoutua. Olin katsellut seinään piirrettyä naisen kuvaa sillä silmällä, ja nyt vapauden koitettua päätin antaa mielihaluilleni vallan. Laskin housut nilkkoihin ja aloin rytmikkään takomuksen taistelusarvelleni. Samassa ovelle koputettiin. Jähmetyin paikalleni. Uusi koputus. "Onko siellä joku?" En uskaltanut vastata. Avainnipun kilinää ja sitten ovi aukesi. Konduktööri. "Mitäs täällä..." Konduktööri vaikeni ja tuijotti kädessäni seisovaa mullinsarvea.

Hetkisen hiljaisuuden jälkeen konduktööri iski oven kiinni ja jäi seisomaan minua katsoen. "Jatka", hän sanoi ja katsoi alas haaroväliini. Teräksinen miekkani oli tässä vaiheessa muuttunut kuolleeksi kastemadoksi, joten yrityksistäni huolimatta en kyennyt jatkamaan jo aloittamaani lemmenöljyn kaivostoimintaa. Konduktööri ei tästä hämääntynyt, vaan tarttui käteeni lujalla, mutta lempeällä otteella ja käänsi ammattimiehen ottein käteni selkäni taakse. Ymmärsin, että minun oli joko kärsittävä tai käännyttävä toisinpäin.

Käännyin Wc-pöntön päälle vatsalleni. Laiha ja valkoinen perseeni oli alastomana ja puolustuskyvyttömänä täysin näkyvillä. "Hippi, saatana!", konduktööri sihahti viiksiensä lävitse ja päästi käteni irti. Otin tukevan otteen pöntöstä, suljin silmäni ja valmistauduin väistämättömään. Pian tunsinkin, kuinka jokin työntyi peräaukkooni. Äsken veltostunut elimeni virkistyi äkisti eikä mennyt montaakaan sekuntia, kun laskin siunatun öljyni pyhän posliinijumalan jalkain juureen. Itkien käännyin katsomaan taakseni, mutta konduktööri oli jo poistunut. Hapuilin takamustani ja löysin peräisestä aukostani sakkolapun: 255 markkaa.

Pesin itseni ja menin istumaan. Konduktööri kulki ohitseni ja valehtelematta näytti siltä, että olisi hän ohikulkeissaan iskenyt huomaamattomasti silmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummat on sairaampia, minä vai nämä häiriköt?

AP

Vierailija
4/6 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pakottava tarve tyydyttää naisia. Mitä voin tehdä? Miten pääsen tästä halusta eroon?

Oman vaimon tyydytys ei riitä minulle. Mikä minussa on vialla. Minulla on kokoajan asia mielessä.

Minä myös tykkään tyydyttää naikkosia, mut se ei ole minulle ongelma, koska tykkään siittä.

Vierailija
5/6 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on meitä tämmösii kuin aloittaja. oma vaimo ei anna tarpeeks tyydyttää. riittää suik kerran kuussa.:(

Vierailija
6/6 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sinä siihenkin apua tarvitset, niin antaa olla.

Tosimies hoitaa homman, ei kysele mammoilta apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi