Pokemon go pelaajia? Miksi voittamani kolokot hävisi kun en lunastanut niitä heti
Voitin kaksi gymiä ja sain shoppiin 2 lunastettavaa voittoa (20 kolikkoa) ajattelin vielä käydä valloittamassa muutaman gymin ja lunastaa kolikot sitten, koska lunastuksen jälkeen siihen tulee se aika ettei saa kolikoita. No nepäs olikin kadonneet sieltä ja jäi voitot saamatta. Onko siinä jokin aika minkä kuluessa ne pitää lunastaa, vai mistä on kyse
Kommentit (19)
On ilmeisesti, kun itsekin huomasin saman. Siinä oikealla ylhäällä näkyy se aika.
Mistäs se johtuu kun kävin omalla gymillä harjoittelemassa ja voitinkin pari kertaa, mutta en voinut luovuttaa yhtään pokemonia sinne, että olisin saanut kolikoita? Aiemmin se luovutus oli siinä vasemmalla alareunassa. Nyt pystyi vaan pelaamaan?
Eli kannattaa vaan heti lunastaa ja odottaa seuraavaa valloitusta sitteb seuraavaan päivään jotta saa uudet kolikot.
Ajattelin kerätä 80 kolikkoa ja lunastaa ne sitten samaan aikaan ja odotella sitten se karenssi. Ei mennytkään ihan niin
Voisko joku neuvoa muakin
Mistäs se johtuu kun kävin omalla gymillä harjoittelemassa ja voitinkin pari kertaa, mutta en voinut luovuttaa yhtään pokemonia sinne, että olisin saanut kolikoita? Aiemmin se luovutus oli siinä vasemmalla alareunassa. Nyt pystyi vaan pelaamaan?
kukaan ei tiedä? voisko joku selittää miten se luovutus tehdään?
Et voi luovuttaa ellei sulla ole parempaa pokemonia kuin se mikä siellä jo on. Pelkästä voitostakin saa kolikot
Vierailija kirjoitti:
Et voi luovuttaa ellei sulla ole parempaa pokemonia kuin se mikä siellä jo on. Pelkästä voitostakin saa kolikot
En saanut voitoista kolikoita.
Minulla oli parempia pokemoneja.
Olen aiemmin jättänyt gymille pokemonin, jolla oli ihan surkeat pisteet ja sain siitäkin kolikoita.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku neuvoa muakin
Gymillä on pokemoneja puolustamassa yhtä monta, kuin gymin level on. Jos vahvistat oman värin gymiä, niin sinne saa lisättyä oman pokemonin silloin, kun level nousee.
Levelin, pisteet ja pisterajat näkee vasemmasta yläkulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aiemmin jättänyt gymille pokemonin, jolla oli ihan surkeat pisteet ja sain siitäkin kolikoita.
Jos hyökkäsit saman gymiin mitä hallitsi jo omanvärinen? Kannattaa hyökätä erivärisen hallitsemaan niin saat sen oman ukkelin sinne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hyökkäsit saman gymiin mitä hallitsi jo omanvärinen? Kannattaa hyökätä erivärisen hallitsemaan niin saat sen oman ukkelin sinne
En uskalla, koska jos häviän niin se pokemon kuolee :( Olen kiintynyt pokemoneihini :D
Pokemonit ei kuole. Ne pystyy saattamaan takaisin henkiin niillä potioneilla.
Vierailija kirjoitti:
Pokemonit ei kuole. Ne pystyy saattamaan takaisin henkiin niillä potioneilla.
Meinaat vaikka ei olis ystävällinen gym? VARMASTIKO? Linkkiä todisteeksi?
voiko joku todistaa ton väittämän? en usko todeksi! omalla gymillä voi selvitä niin et jää 1 henkipiste mut muilla kuolee!
Vierailija kirjoitti:
voiko joku todistaa ton väittämän? en usko todeksi! omalla gymillä voi selvitä niin et jää 1 henkipiste mut muilla kuolee!
Eikä kuole. Testasin tänään. Ne vaan pyörtyy ja sitten ne saa elvytettyä revive-pulloilla.
Gymin prestigen pitää olla tarpeeksi korkea, jotta sinne saa laitettua uuden pokemonin. Prestigeä voi nostaa treenaamalla eli tappelemalla niitä gymillä olevia pokemoneja vastaan. Prestige näkyy siinä gymin levelin lähellä, esim. 2000/3000, jolloin tarvitaan 1000 pistettä siihen että uuden pokemonin saa laitettua sinne. Treenauksen jälkeen näet paljon prestige nousee. Vihollis-gymille hyökätessä prestige taas laskee voitoista ja pokemonit palaavat omistajilleen kun prestige laskee tarpeeksi. Kukin pelaaja saa laitettua yhden pokemonin per gym, joten siitäkin voi johtua ettet saa pokemonin sinne.
Koska joku muu meni valloittamaan ne gymit. Kolikot pysyvät lunastettavissa niin kauan, kuin olet gymillä, ja jos olet samalla gymillä yli 21 tuntia, saat lunastaa uudet kolikot. Sitten kun olet lunastanut, tulee se 21 tunnin "karenssi", minkä aikana ei uusia kolikoita pysty lunastamaan.