Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

486 pokemonia kerätty.

Vierailija
06.08.2016 |

Montako sulla?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
2/23 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vielä yhtäkään kuulin tästä vasta tänään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2

Oiva alku!

Vierailija
4/23 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä pokemon-pelistä puhutaan, joten vähän pitäisi tarkentaa. Uusimmissa 3DS-peleissä olet tuolla numerolla jäänyt ihan puolitiehen, mutta pokemon Go:saa moinen määrä ei ainakaan vielä ole edes mahdollinen.

Vierailija
5/23 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei vielä yhtäkään kuulin tästä vasta tänään

No, kaikki hupi on vielä edessä!

Vierailija
6/23 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokemon GO'ssa? Ei siinä ole noin monta.

Vierailija
7/23 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mistä pokemon-pelistä puhutaan, joten vähän pitäisi tarkentaa. Uusimmissa 3DS-peleissä olet tuolla numerolla jäänyt ihan puolitiehen, mutta pokemon Go:saa moinen määrä ei ainakaan vielä ole edes mahdollinen.

Olet väärässä. Pokemon gossa nimenomaan. Ei mulla enää niitä kaikkia ole, olen transferoinut niitä sen parisataa pois. Mutta sen "collectorin" mukaan olen kerännyt tuon verran.

Vierailija
8/23 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pokemon GO'ssa? Ei siinä ole noin monta.

Erilaisia mulla on 74.

Vierailija
9/23 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös tämä ole joku uusi villitys,lataat ensin sovelluksen puhelimeen ja sitten lähdet ulos etsimään niitä maastosta.Ilmeisesti eivät oikeasti ole siellä maastossa vaan ilmestyvät vain puhelimen näytölle jotain ulkona olevaa taustaa vasten kerättäväksi.

Vierailija
10/23 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 615 yhteensä ja 78 uniikkia

Vierailija
11/23 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerännyt noin 150, suuri osa on tietysti jotain samoja lintuja ja toukkia, mutta yhteensä olen saanut noin 40 erilajista pokemonia.

Vierailija
12/23 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa harhaanjohtava aloitus. :D Ketä kiinnostaa vaikka olis 5958634 kerätty jos ne kaikki on jotain weedleä ja pidgeytä. Tai no okei, näköjään kiinnostaa. En tiedä enkä jaksa tarkistaa tilastoja. Oikea luku on 94 eli 94 eri pokemonia. Tahti kyllä hidastuu kun työt alkaa maanantaina.

Vierailija
13/23 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensä oon keränny 635 pokemonia, pokedexistä löytyy 98 erilaista. Repussa tällä hetkellä 148 pokemonia :D

Vierailija
14/23 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

174 mulla.

Vierailija
15/23 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun peli heittää ulos eikä enää muka tunnista salasanaa eikä sähköpostiosoitetta kun pyydän uutta salasanaa?! Alkaa tosissaan ärsyttää kun tää ei oo eka kerta ja silloin annoin periksi ja tein uuden hahmon kokonaan. Nyt olen kokeillut poistaa pelin ja ladannut uudelleen. Ei vaan toimi!

Vierailija
16/23 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun peli heittää ulos eikä enää muka tunnista salasanaa eikä sähköpostiosoitetta kun pyydän uutta salasanaa?! Alkaa tosissaan ärsyttää kun tää ei oo eka kerta ja silloin annoin periksi ja tein uuden hahmon kokonaan. Nyt olen kokeillut poistaa pelin ja ladannut uudelleen. Ei vaan toimi!

Pelaatko trainer clubin vai Google tilin kautta? Trainer clubin kanssa tuo peli jumittaa usein ja tuntuu olevan kaikenlaista säätöä, joten Google-tilillä pelaaminen on parempi

Vierailija
17/23 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh,latasin pelin eilen,tuli ilmoitus että lataus onnistui mutta kun käynnistän pelin niin tulee vain nianticin logo mutta mitään muuta ei tapahdu.Peli menee kiinni.Pitääkö puhelimessa olla asennettuna joku muukin sovellus,tukeeko peli 3Gpuhelimia vai mikä tässä nyt mättää.Google playstä latasin.

Vierailija
18/23 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te anna niitä proferssorille? Siltä saa karkkia takaisin ja voi evolvata pokemoneja.

Vierailija
19/23 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te anna niitä proferssorille? Siltä saa karkkia takaisin ja voi evolvata pokemoneja.

Samaa Mietin :D

Ei niitä kaikkia kökköjä ole mitään järkeä säilöä. Ellei kerää living dexiä, ja silloinkin olisi se n. 140 erilaista.

Vierailija
20/23 |
07.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

höh,latasin pelin eilen,tuli ilmoitus että lataus onnistui mutta kun käynnistän pelin niin tulee vain nianticin logo mutta mitään muuta ei tapahdu.Peli menee kiinni.Pitääkö puhelimessa olla asennettuna joku muukin sovellus,tukeeko peli 3Gpuhelimia vai mikä tässä nyt mättää.Google playstä latasin.

Kyllä 3G riittää, muita sovelluksia ei tarvitse. Voi olla että puhelimen tehot ei riitä. Mulla on sama ongelma iPhone 4s:n kanssa eli peli asentuu, muttei käynnisty. Tosin iPhoneista vain 5 tai uudemmat on tuettuja, joten ei yllätä. Onko sulla muita sovelluksia päällä yhtä aikaa pelin kanssa? Jos on niin sammuta ne ja kokeile auttaisiko se. Tai googlaa puhelimesi malli + Pokemon go. Jos jollain muullakin on samaa ongelmaa ja löytyisi ratkaisu.