Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia vaatteita pitäisi käyttää, jotta voi peittää raskauden loppuun asti?

Vierailija
06.08.2016 |

Olen lyhyehkö ja normaalipainoinen. Aion siis antaa lapsen adoptioon, siksi peittely.

Millaisia vaatteita pitäisi käyttää?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lääkäri, ja lääkärintakki peitti kaiken siihen asti, kun jäin sairaslomalle 2.5 kk ennen laskettua aikaa. Suurin osa työkavereista ei ollut huomannut mitään.

Vierailija
2/18 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu. Ei myöskään sen takia, että raskaus ei ole vain se iso maha, vaan se maha vaikuttaa koko kehon asentoon ja liikkumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen burkhaa.

Vierailija
4/18 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin paljon ihmisestä miten iso maha sulle ees tulee. Jos tulee jättimaha nii ei sitä oikeen mitenkään voi loppuvaihees peittää.

Vierailija
5/18 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burkha.

Vierailija
6/18 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

romanipuku.

Vierailija
7/18 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon jokapoikapaitaa isokokoisempana kuin muuten kokosi on. Työkaveri pukeutui siten ja raskautensa pysyi salassa kunnes sen itse kertoi.

Vierailija
8/18 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisin vaikka esittää olevani lihonut, niin saako sitä raskausmahaa edes naamioitua läskiksi?

Ap

Vierailija
9/18 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö itsesi lihavaksi. Joistain lihavista naisista ei erota ovatko raskaana vai vain lihavia.

Vierailija
10/18 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat lihottaa itseäsi. Muuten ei oikein onnistu.

Vierailija
11/18 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö itsesi lihavaksi. Joistain lihavista naisista ei erota ovatko raskaana vai vain lihavia.

En pysty, olen yrittänyt. Minulla on luonnostaan hento luusto, siro rakenne ja olen lyhyehkö (alle 160 cm). Läski ei kerry helposti.

Ap

Vierailija
12/18 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

verhot ikkunalta

Vierailija
13/18 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot ja isot t-paidat.

Vierailija
14/18 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaa mustalla. Mun entinen työkaveri pukeutui näin ja istui aina työpöytänsä takana, en tajunnut että se oli raskaana ennenkuin lähti synnyttämään. Tosin en ollut ehtinyt kyseisessä työpaikassa olla kuin viikon pari, mutta eivät sitä olleet tajunneet kaikki vanhemmatkaan työkaverit.

Vierailija
15/18 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonosti sen mahan saa naamioitua, jos olet normaalipainoinen. Loppuajasta mahan muoto paljastaa kaikki muut raskaana olijat paitsi pitkän ja lähtöpainoltaan reippaasti ylipainoisen. Käytä löysiä vaatteita, kerrosta pukeutumistasi, valitse materiaaliksi pellavaa tai sen tyyppisiä, ei liian laskeutuvia materiaaleja. Hämää kampauksella, jos et muuta keksi.

Vierailija
16/18 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin todella pienimahainen ekasta. Juuri kukaan ei huomannut raskauttani. Kerroin pihalla naapurilleni käyneeni neuvolassa ja hän ihmetteli että olenko raskaana. Esikoinen syntyi samana iltana. Kaveri saatteli synnärille ja siellä kysyttiin kumpi synnyttää. Toisesta vähän isompi mutta uuden työpaikan rehtori pyysi lentopallojoukkueeseen vielä lokakuun lopulla ja vauva syntyi maaliskuun alussa. Olen pitkähkö kylläkin mutta tuolloin perushoikka. Housut ja iso villapaita tai pitkä ruutupaita? Ei mekkoja.

Vierailija
17/18 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry välittömästi riittävän tilavaan burkhaan.

Vierailija
18/18 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuviolliset mekot, empire-mekot, isot pallomaiset yläosat. Pidä itsesi hyvin hoikkana, mutta esitä lihovasi. Kerro, että kilpirauhasessa on jotain häikkää ja painoa on kertynyt. Laita rintaliiveihin toppaukset, koska iso maha on helppo piilottaa isompien rintojen alle. Selitä kuinka olit bilettämässä ja tuli mässättyä. Ota 4 viikon loma ihan loppuvaiheessa.

Hienoa muuten että joku tekee tällaisenkin ratkaisun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme