Lapsen lihava kaveri (7v) söi pötköllisen Domino-keksejä kerralla
Leikkivät pihallamme ja hänellä oli pötkö Dominoita mukana. Tarjosi pojalleni yhden ja veti itse loppupötkön. Vanhemmat varmistavat heti ekaluokasta alkaen että joutuu kiusatuksi. Ei näin.
Kommentit (17)
Nykyään läskitkin kiusaa, eivät oo enää kiusattavia.
M22
Siinä saa pomppia aika kauan, että kuluttaa nuo 600 kaloria.
Kiva juttu, kiva kirjoitustyyli. Uskottavaa settiä. Tätä lisää? Juuri näin.
Opettele esim. kirjoittamaan sujuvaa tekstiä ensin.
Hyi, helvetti! Tosi ällöä ja vastuutonta, ei lapselle pitäisi koskaan antaa noin paljon herkkuja kerralla!
Edesvastuuttomat vanhemmat kun antoivat noin paskoja herkkuja kuin domino-keksit. Eihän ne ole edes hyviä!
Meidän poika vois tehdä kotona samalla lailla, on aivan hullu makean perään. Ei mene kuin hetki niin keksipaketti on tyhjä. On silti ihan langanlaiha.
Ei jumankekka tää oli hyvä nauran täällä ku viimeistä päivää =D
Niin. Miksi söi? Terve lapsi kun saa keksin, hänestä tulee ADHD-maisen aktiivinen ja hän polttaa energian. Sairas lapsi, joka saa keksin, haluaa toisen. Prader-Willissä tyypillistä, mutta valitettavasti myös fruktoosin tuhoamissa aivoissa, joissa ei leptiini toimi. Tahallaanhan se lapsi ei sitä tee, vaan kyse on biokemiasta.
Makeiset, tupakat ja keksit pois kioskeista!
Mäkin söin lapsena kaksikin dominokeksipötköä ihan kevyesti, hoikan puoleinen olen ollut aina.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin söin lapsena kaksikin dominokeksipötköä ihan kevyesti, hoikan puoleinen olen ollut aina.
Paljon liikuit? Phelpsikin syö 18 000 kcal per päivä ja on kohtalaisen laiha, mutta liikkuu sitten senkin edestä.
Itse vedin lapsena kepeästi vaikka 6 buffettia pakkasesta putkeen. En ollut, enkä ole läski.
Vierailija kirjoitti:
Itse vedin lapsena kepeästi vaikka 6 buffettia pakkasesta putkeen. En ollut, enkä ole läski.
Naurahdin buffetille, olisko ollut kuitenkin tämä :D
https://www.k-ruokakauppa.fi/Image/products/6417901008914.jpg
Jaa...meidän poika (15v.) on useinkin elämänsä aikana vetänyt dominokex-pötkön ja litran maitoa päälle. Ei ole läski vaan hoikka. Nytkin on Amarillossa kavereiden kanssa mässäämässä hampparimättöä.
Ei ole kiusattu eikä kiusaa ketään.
0/5
Ai mistäkö paljastui? No, nykyajan pennut ei kelpuuta kuin Oreot.
Niin, sinunlaisesi ihmiset kiusaavat ja kasvattavat niitä kiusaajia. Ei näin.