Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ja syöminen

Vierailija
05.08.2016 |

Ottaa välillä päähän, että jos teen ruuan ja sanon, että tämä on nyt sitten kahdeksi päiväksi, niin ei! Ei säästy. Tein tuossa vastikään 700g possun sisäfilettä, perunoita ja salaattia ja se mies veti loput "aamupalaksi". Ei muka jaksa tehdä aamiaista leivistä. Jos teen makaronimössön (400g makaronia, 400g, jauhelihaa ja 2,5dl pippurikermaa), niin se on loppu seuraavaan mennessä.
Yritän sanoa, että ei mulla ole loputtomiin sitä rahaa, mutta eipä se älyä... Hirvittää ajatus yhteenmuutosta.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette siis asu vielä yhdessä ja mies vetää sun ruuat? Laita se maksamaan puolet.

Miksi puolet? Mies syö kaksi kertaa enemmän kuin nainen. Jos puhutaan normaalikokoisista ihmisistä. Miehen kuuluu maksaa kaksi kolmasosaa.

Ihan puppua että mies syö kaksi kertaa enemmän kuin nainen! Olen mielestäni normaalikokoinen (165cm/49kg) ja syön enemmän kuin mieheni (180cm/84kg). Vai olemmeko sitten jotain kummajaisia?

Vierailija
22/34 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi olettaa, että mies hyppii sun pillin mukaan ja syö, miten sinä määräät. Kulut tietysti kuuluu jakaa asianmukaisesti, mutta et todellakaan voi alkaa niuhottamaan, jos mies syö mielestäsi vääränlaisen aamupalan!

He eivät asu yhdessä, joten mies on aloittajan vieraana. Mies ei ole siis omassa kodissaan, missä saa olla miten tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puolet? Mies syö kaksi kertaa enemmän kuin nainen. Jos puhutaan normaalikokoisista ihmisistä. Miehen kuuluu maksaa kaksi kolmasosaa.

Ihan puppua että mies syö kaksi kertaa enemmän kuin nainen! Olen mielestäni normaalikokoinen (165cm/49kg) ja syön enemmän kuin mieheni (180cm/84kg). Vai olemmeko sitten jotain kummajaisia?

No kyllä, olette. En käsitä miten tuo voisi olla mahdollista. Eli ei siis varmaankaan ole.

Vierailija
24/34 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi olettaa, että mies hyppii sun pillin mukaan ja syö, miten sinä määräät. Kulut tietysti kuuluu jakaa asianmukaisesti, mutta et todellakaan voi alkaa niuhottamaan, jos mies syö mielestäsi vääränlaisen aamupalan!

Kyllä mies hyppii ap:n pillin mukaan, koska koti on ap:een. Oma tupa, oma lupa.

Vierailija
25/34 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vielä hoikka, mutta epäilempä ettei kovin kauaa. Ehkä hän on pihi, kun olettaa saavansa täysylläpidon luonasi. Olkaa välillä hänen luonaan..

Vierailija
26/34 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä on yhteenmuuttaessa erilliset rahat, jaatte tietysti ruokamenot suunnilleen kulutuksen suhteessa. Mies maksakoon 2/3, jos syö kaksi kertaa niin paljon kuin sinä.

Kait tämä pätee myös veden lotraamiseen hiusten ja perseen pesussa sekä sähkössä kihartimiin ja muihin kähertimiin??

Vierailija
27/34 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu että te jaksatte. Lasku puoliksi ja yhdessä ruokakauppaan.

Vierailija
28/34 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän olisi hyvä keskustella mitä syödään ja milloin sekä kuka maksaa. Ei kukaan mene toisen kotiin vetämään pihvejä aamupalaksi.

Vierailija
29/34 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveitä määriä lihaa vetää tuo sun mies vuorokaudessa. Ei oo terveellistä. Veikkaan että ei syö kasviksia, hedelmiä tai marjoja ollenkaan?

Vierailija
30/34 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat piippuun ap, et osta ruokaa jääkaappiin molempia varten. Etkä kokkaa, et ole miehen äiti. Nälkä varmaan on hyvä keskustelun avaus. Miehesi kuulostaa loiselta.

Vierailija
31/34 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei asuta yhdessä ja mies on pirun hoikka. Hoikempi kuin minä. Mutta ei haluaisi vissiin aamuisin syödä leipää. Ja se ottaa mua päähän.

Mun luona kuitenkin ollaan aina. Ja minä enimmäkseen ostan ruuat.

pistä keliakia testiin. Itsellä oli sama homma, söin kuin hevonen mutta pysyin tikkuna vaikka mikä olisi. Istuuko miehesi usein paskalla syönnin jälkeen?

Vierailija
32/34 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei asuta yhdessä ja mies on pirun hoikka. Hoikempi kuin minä. Mutta ei haluaisi vissiin aamuisin syödä leipää. Ja se ottaa mua päähän.

Sitten stop heti.  Ota etäisyyttä jos ei älyä ostaa itekin sinne joskus ruokaa. Koita myös saada tilanne muuttumaan niin että tapaatte hänen luonaan enemmän. Ei yhteenmuuttoa ennenkuin tämä asia puhuttu selväksi.

Vierailija
33/34 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kato kun ihmiset on erilaisia. Se että sun miehes syö sya vähemmän ei tarkoita sitä että kaikki miehet ois pieniruokaisia. Mä olen seukannut suursyömärin kanssa. Heitin sen pellolle kun huomasin että tykkää ihan liikaa syödä  mun luona mun piikkiin- eikä  oltu edes avoliitossa.

Vierailija
34/34 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten stop heti.  Ota etäisyyttä jos ei älyä ostaa itekin sinne joskus ruokaa. Koita myös saada tilanne muuttumaan niin että tapaatte hänen luonaan enemmän. Ei yhteenmuuttoa ennenkuin tämä asia puhuttu selväksi.

Kokemuksesta voin sanoa ettei miehelle yksinkertaisesti tule edes mieleen joku ruoka ja siihen kuluva raha. Aikoinaan käytiin keskustelua aiheesta, miesystävä kun tuli mun luo ja söi aina kaapit tyhjäksi. Lopulta oli pakko sanoa ettei mun varat riitä ns. hyviin ruokiin, nyt syödään kaurapuuroa seuraavaan tiliin asti. Ei se pöllö ollut edes tajunnut siipeilevänsä :D. Sen jälkeen maksettiin vuorotellen kauppareissuilla ja homma pelittää edelleen 17 vuoden jälkeen.

Eli avaa suusi ja sano ettei sun rahat riitä kiloon sisäfilettä per päivä, uskon että menee jakeluun :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä