Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä mallista imetystyynyä suosittelet?

02.07.2008 |

Olen harkinnut ostaa imetystyynyn mutta haluaisin lukea ensin kokemuksia mikä on osoittautunut hyväksi tyynyksi? meneekö tyyny huonoksi jos sitä käyttää yöllä raskauden aikana hyvän asennon löytämiseksi?

kiitos vastanneille :x

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä yhtä lasta imettäessä pärjää ihan tavallisella tyynyllä. Kellä on kaksoset, niin silloin voisi kuvitella tyynyn olevan hyödyllinen. Hyvä asento löytyy helpommin jos laittaa jalkojen alle korokkeen, pikku jakkara tai vaikka sitterin reuna käy. Jos jalkoja saa hiukan ylemmäksi, niin tyynyä ei sitten enää niin tarvitsekaan.

Jos haluaa jonkun ostaa, niin mä ostaisin sellaisen doomoon pötkylän, siitä voisi olla riemua raskausaikana nukkuessa ja sitten sitä voisi käyttää lasten leikeissä myöhemmin.

Jos ostaa imetystyynyn, niin kannattaa varmistaa että se on helppo pestä ja kuivattaa. Siinä on kuitenkin koko ajan maitoa ja puklua. Tavallisessa tyynyssä on se riemu, että siihen saa aina tyynyliinan vaihdettua.

Vierailija
2/3 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on käytössä tavallinen tyyny tyynyliinan kera ja mun mielestä se toimii ihan hyvin ja riittää meille. Oikeista imetystyynyistä mulla ei tosin ole kokemusta muualta kuin sairaalasta ja neuvolasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt kahdella lapsella Mollavauva nimistä imetystyynyä. Ainakin minulle on ollut erittäin hyvä, saa kädet ja hartiat rennoiksi kun imettää. Suosittelen!