Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion yllättää häissäni! Mielipiteitä?

Vierailija
05.08.2016 |

Olen menossa naimisiin ensi kuussa ja keksin eilen vähän hurjan hääleikin. :) Suunniteltiin sitä sitten yhdessä kaason kanssa ja tarkoitus on pitää se salassa kaikilta muilta. Vaatii vähän huumorintajua joten voisitteko kertoa oman mielipiteenne tästä :) Tosikot älkööt vaivautuko.

Meinattiin että kun pappi vihkii meitä, minä sanonkin ei ja pidän puheen siitä miksi häät onkin peruttu, niin kuin elokuvissa. Puheen lopuksi kaaso taputtaa :D Katsotaan, innostuuko vieraatkin. Sitten minä marssin pois ja kaaso jää seuraamaan miestä ja kuvaa reaktion. Odotetaan puoli tuntia - tunti mutta ei anneta sulhasen poistua paikalta. Sitten minä tulen takaisin, ja paljastan, että se olikin vain hääleikki. Sitten suoritetaan vihkiminen loppuun.

Myöhemmin näytetään video sulhasesta pienenä kevennyksenä varmaan pöydissä. Haluan saada aikaan kunnon reaktion ja vähän säikytellä samalla tosikko miestäni :) Mitä mieltä olette ja onko joku kokeillut tällaista yllätys hääleikkiä :)

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala pila.

Miksi ylipäätään olet aviotumassa liian tosikko miehen kanssa?! Jos miehen tosikkomaisuus sinua häiritsee. Olet jo tehnyt virheen edettyäsi näin pitkälle. Jos tuon tempun teet, nolaat totaalisesti itsesi. Loukkaat sulhasta todella syvästi, samoin hänen vanhempiaan, sisaruksiaan, sukulaisia ja ystäviä. Suurin häpeä on kuitenkin sinulla ja suvullasi.

Mauton pila, jolla ilmiannat typeryytesi.

Vierailija
42/48 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyytyä noin pieneen pilaan? Leikit siihen perään, että olet tukehtumaisillaan ja kutsutte vielä ambulanssityypit paikalle. Mieti kuinka jännäksi tilanteen oikein voisi saada? Jo olisi tunteet sadassa kaikilla. Tilaat vielä feikit pyssymiehet ja leikkivarastat vieraiden omaisuuden. Sen lisäksi voisit järkätä, että joku pikku lapsi katoaa hääjuhlassa. Toivottavasti juhlat ovat jonkun järven, kosken tai joenrannalla. Tulee oikein kunnon jännitystä juhliin ja saatte vielä poliisitkin leikkiin mukaan.

Sitten vaan kuvaatte kaiken ja katselette yhdessä kuinka hassuja ilmeitän porukalla oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pappi, kerron vain sen, että, jos morsian poistuu, poistuu pappikin. Papin tehtävä ei ole jäädä selvittämään tilannetta. Sulhasen ohjaan pois paikalta ja järjestän hänelle kriisiapua.

Mutta porvoon häissä toki vihkijänä toimiikin porvoon pappi.

En tiedä, onko tämä urbaanilegenda, mutta olen kuullut, että joskus joku oisi vitsinä heittänyt ei, minkä jälkeen pappi ei enää suostunut vihkimään. Voisin kuvitella, että jos arvokasta tilannetta näin pilataan niin pappi voisi reagoidakin noin, mutta osaatko pappina sanoa, voisiko se olla mahdollista?

Niin ja aloittajalle: ehdoton ei. Teillä on kaunis vihkitilaisuus menossa, pidä se kauniina ja arvokkaana. Vitsit ehtii hoitaa myöhemmin, mutta minusta mitkään eit tai vedot siitä, kuinka kauan kehtaa olla hiljaa ennen kuin sanoo tahdon on aivan naiiveja.

Vierailija
44/48 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on tosi hyvä. Voi tosin olla että juhliin tulee enemmän viivettä kuin puoli tuntia, ellet sitten löydä uutta miestä siihen mennessä. Multa saisit niin rukkaset ton jälkeen...

Vierailija
45/48 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh, mä niin nousisin penkistä hihkumaan, että go girl, mä tiesin tämän ettei liittonne tulisi toimimaan. Tosi rohkeeta perua etukäteen!

Sitten hakisin häälahjani takaisin (kirjekuorien joukosta) ja iskisin kiinni buffet tarjoiluun. Eihän ruokaa nyt hukata vaikka naimisiin ei ehditä.

Vierailija
46/48 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehe-ehe

0/5

Vierailija
47/48 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se morsian, jonka sulhanen kosi sadistisesti maksimoiden onnentunteen jättämällä häntä ensin?

Vierailija
48/48 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaaso haluaa tietysti sulhasen itselleen. Ap:n puheen jälkeen kaaso ei taputakaan, vaan lähtee lohduttelemaan sulhasta. Nerokas juoni.

Tämä.