Oletko sinä ollut vahingossa alasti Helsingin keskustassa?
http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-2000001233713.html
Saatan jättää Zaran välistä seuraavan kerran kun käyn ostoksilla.
Kommentit (11)
No siis jos siellä pukkareissa on ikkunat, joiden edessä on vain jotkut ohuet verhot (ymmärsinhän oikein), niin eikö sen järkikin sano että saattaa näkyä läpi?
Aina vain tahallaan ja tarkoituksella.
Olen ollut alasti Helsingin keskustassa ja olen ollut myös vahingossa siellä. En silti ole ollut vahingossa alasti Helsingin keskustassa.
Tnya kirjoitti:
No siis jos siellä pukkareissa on ikkunat, joiden edessä on vain jotkut ohuet verhot (ymmärsinhän oikein), niin eikö sen järkikin sano että saattaa näkyä läpi?
Että onhan mahdollista, että tämä kyseinenkin naispuolinen henkilö on asian tiedostanut. Itseäni ei niin häiritsisi vaikka joku minut puolialasti vilahdukselta näkisikin. En toki tuomitse niitä jotka eivät halua vartaloansa esitellä.
Lisään vielä, että en ole kyseisen liikkeen yläkerran sovareissa koskaan käynyt.
Täytyypä lähteä paikan päälle katsastamaan tilanne ja tissit.
Huh, en. Juuri viikko sitten mietin tuolla, että sovittaisinko yhtä paitaa, mutta jätin sen kuitenkin väliin.
En ole käynyt sovituskopeissa, mutta jos niiden ja ikkunan välissä olisi joku selvästi läpinäkyvä verho, niin saattaisin itse luulla, että ikkunan materiaali on sitten sellaista, ettei siitä näe sisälle kovin hyvin.
Ai kamala. Ihan kuin ne häpeäpainajaiset, joissa on yhtäkkiä alasti ihmisten keskellä mutta se ei ookaan unta.
Miten ollaan vahingossa alasti? Riisuutuu vaikkei ole tarkoitus riisuutua?
Miten ne kopit oikein sijaitsevat, että tuollainen on mahdollista?
Näkyykö jotenkin peilien kautta?
Mutta vastaus: en ole.