Ei vaadi rekkaamista palveluun: Hae suomi24 treffien haulla miestä/naista tasan omien kriteeriesi mukaan ja
Kerro kuinka monta osumaa haku antaa XD Eli tarkka pituus, paino (jos väliä, itse en tajua miksi olisi), ikä, asuinpaikka, elämäntavat, tausta... Odottakaas hetki niin kerron tuloksen XD Niin ja jätetään kuvattomat pois laskuista.
Kommentit (17)
Okei, nyt luovun asuinpaikkavaatimuksesta ja teen uduestaan.
Yli 1000, kun en ollut kranttu. :D
Mutta yksi tosi kiva Satakunnassa. :D En aio ottaa yhteyttä kuitenkaan. :D
Mistä hyvästä alanuoli? Olisin voinut kirjoittaa, jos asuisin Satakunnassa.
oho, siis uudestaan XD ei uduestaan.
haisuli: mitä vittua XD sinulle tosiaan kelpaa kuka vain XD
Laitoitko siis pituuden, lapset, asumismuodon, koulutuksen, hiustenvärin...? XD Vai pelkästään että ikähaarukka X-Y ja that's it.
Vai onko se asumismuoto XD Siis että kenen kanssa asuu vai asuuko yksin XD Ei, asumismuoto olisi asuinrakennus. XD No jotain sinnepäin.
En ole koskaan aikaisemmin selaillut Suomi24-treffejä, enkä ensimmäisellä kerralla edes tajunnut rajata muuta kuin iän, sukupuolen ja seksuaalisen suuntautumisen. Sain tuhansia hakuja. Vähän myöhemmin rajasin pois kuvattomat ja luku pieneni parilla-kolmella tuhannella. Myöhemmin tein tarkennetun haun, enkä ollut liian kranttu ja sain jotain 1040. Huom! Ei ehkä kannata tehdä liian tarkkaa hakua, koska kaikki profiilinsa laittaneet eivät ole välttämättä täyttäneet tarkennetussa haussa kysyttäviä kohtia.
Niin toki kaikki eivät täytä kaikkia tietoja profiiliin, joten siksi tulos ei ole aina ihan totuudenmukainen XD mutta sain kyllä melkoisen paljon karsia ja senkin jälkeen jäi muutama hassu jäljelle XD Äsken kokeilin vielä kerran ja tuli karsinnan jälkeen 9 XD Ja heistäkin jokunen oli kuvattomia.
kaffimånsteri kirjoitti:
Laitoitko siis pituuden, lapset, asumismuodon, koulutuksen, hiustenvärin...? XD Vai pelkästään että ikähaarukka X-Y ja that's it.
Etkö aloitusviestissäsi sanonut, että et ymmärrä, miksi joku laittaisi pituutta? Ilmeisesti kuitenkin itse laitoit? Corolla DX
Itä-Suomessa oli myös joitakin hyviä. =)
Ja täällä missä nyt olen on vain urpoja... :D Mutta ei kyllä yllättänyt yhtään. :D
43 kuvallista. Hain aika isolla ikähaitarilla ja koko Suomesta. Ihan kaikkia kohtia en täyttänyt. Sitä en sitten tiedä että jos vaikka mies ei ole täyttänyt politiikka-kohtaa, näkyykö hän mun haussa vaikka muuten vastaisikin kaikki muita hakukriteereitä. No, mä en ole edes sinkku mutta mielenkiinnosta tein tämän kun täällä niin paljon valitetaan tuosta paikasta. Oli siellä tosi kivannäköisiä miehiä mutta valitettavan kaukana minusta, tuskin ottaisin sinkkuna yhteyttä. Omassa maakunnassa ei yhtään osumaa.
Ei vittu XD Ensin tuli monta kertaa nolla, kunnes olin karsinut tarpeeksi, jonka jälkeen tuli 7, joista 4 kuvallista XD Olipas kyllä rumia kandidaatteja, pthyi.