Työhakemuksessa kysyttiin mitä harrastan ja vastasin siihen että Seksiä.
Kommentit (18)
Kiitti vinkistä, jos työkkäri alkaa tyrkyttämään jotain myyjän hommia, käytän tota :)
Jos hait kirkollista virkaa, niin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vinkistä, jos työkkäri alkaa tyrkyttämään jotain myyjän hommia, käytän tota :)
siis elikkäs eleletkö mieluummin muiden kustantamana kuin työskentelet itse elantosi eteen? miksi vitussa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis elikkäs eleletkö mieluummin muiden kustantamana kuin työskentelet itse elantosi eteen? miksi vitussa???
Ap, et sitten vakavissasi hakenutkaan töitä :(
Mä saattaisin palkatakin, jos olisi muuten ihan hyvänoloinen hakija, ei kirjoitusvirheitä hakemuksessa, jne. Huumori kunniaan! :D
Kuinka monet kerrat tehnyt itsekin tuumata "seksiä harrastan silloin tällöin" johonkin "kerro itsestäsi" -kenttään. XD
Haastattelussa sitten vastaat kysymykseen "kerro harrastuksestasi".
Tee myös videonäyte harrastuksestasi liitteeksi ansioluetteloon. Video antaa osviittaa siitä, miten paneudut töihisi, mikä on otteesi asioihin.
Sen voi sitten linkittää vaikka mol:in sivustoille. Ehkä te-keskuksessakin kiinnostuttaisiin sinusta?
En kyllä itse kehtaisi edes huumorin varjolla vastata noin. Vaikka hyvä läppä, niin kuolisin häpeästä, jos menisin jatkoon ja jos vitsini otettaisiin esille haastattelussa. Eli voisin korkeintaan vittuillessani laittaa noin, jos ei olisi aikomustakaan mennä töihin oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ei kiinnosta työnteko ?ja niitä töitä ei ole kaikille ja tulevaisuudessa vielä vähemmän..eikös mun kaltaset vaa tee palveluksrn niille jotka haluaa tehä eikä kilpailla samoista vähäsistä työpaikoista?
Työhakemuksessa kysyttiin? Siis täh? Ei kait työhakemuksissa hakijat kysele? Jos sekoitat työhakemuksen työpaikkailmoitukseen, niin om parempi pysyä vaan siellä kortistossa.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä jos seksin myynti maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Erottuu joukosta, jää mieleen.
Sama tuli mieleen. Vastauksella saattoi päästä haastatteluun.
"Oletko uutta harrastuskaveria vailla? Meillä on sama harrastus, jossa voisimme nähdä!"