Ystävän häät jännittävät!
En tajua mistä johtuu, mutta jännitän hirveästi ystäväni häihin menemistä. Mitään tehtäviä siellä ei ole, pitää vain hankkiutua paikalle. Mutta kun tässä olen valmistautunut, niin vähitellen on alkanut hermostuttaa. Kuinkahan kauhea jännitys morsiamella on? Tai sulhasella?
Kommentit (3)
2, ihanaa kun kerroit. Ystäväni oli muutama päivä sitten vielä suht rauhallisin mielin ainakin ulkoisesti. Seuraavan kerran näemmekin vasta sitten siellä häissä. Tällä hetkellä käyn läpi kaikkea, mikä voi mennä pieleen omalla kohdallani: auto hajoaa matkalla, myöhästyn, vaatteet kuraantuvat, kampaus hajoaa, oksennan jännityksestä, pyörryn... Heh.
Ap.
Olisihan se vähän outoa, jos ei yhtään jännittäisi. Toisaalta joillakin on teräksiset hermot.
Mulla ainakin se jännitys oli ihan kamalaa. Siis positiivisella tavalla toki, mutta se perhosten määrä vatsassa oli valtava.
Olin itse töissä vielä koko häitä edeltävän viikon, ja stressi oli kova jo kaikkien duunienkin vuoksi kun piti hoitaa kaikki pois alta ennen lomia. Tähän päälle sitten vielä viimeiset hääjärjestelyt.
Kävin ehkä tirauttamassa muutaman kyyneleen työpaikan vessassa tuon viikon aikana :D