Apua noloon aiheeseen, pidätysongelmista
Heippa!
Aloitin anaaliseksin poikaystävän kanssa n. kaksi vuotta sitten, ja ollaan säännöllisesti ihan viikottain harrastettu.
Nyt olen huomannut, että en saa pidäteltyä pierua kuten ennen (tiedän, kuullostaa naurettavalta mutta en osaa ilmaista muuten). Ongelma on niin paha, että esim. jooga on pikkuhiljaa jäänyt pois koska en yksinkertaisesti pysty pidättämään tietyissäasennoissa, mikä on tietty itkettävän noloa.
Myöskin erityisesti jos on vatsa löysällä ulosteiden pidätys on vaikeaa. Kerran tuli housuun kun oli vatsatauti ja pysäkiltä kesti kävellä kotiin.
Gyne ei osannut sanoa oikeen yhtään mitään, poikaystävä lähinnä ärtyy kun yritän puhua asiasta.
Onko tähän mitään apua? Oon ihan liian nuori pidätysongelmiin (22). Asia vaivaa mua todella paljon :(
Kommentit (47)
Heippa! Näin käy, kun rassataan väärää reikää. Enää ei ole mitään tehtävissä, Pampersit kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Heippa! Näin käy, kun rassataan väärää reikää. Enää ei ole mitään tehtävissä, Pampersit kehiin.
Puhuisitko mulle noin jos olisimme kasvokkain?
Olisi kiva kuulla jos muilla on vastaavia kokemuksia. Onko esim. mahdollista, ettei tämä johdu anaaliseksistä vaan jostain muusta? Kuinka yleistä tämä on? Yritin googlata ja oikeen ei vastauksia löydy.
Mene proktologille eli peräpään ongelmiin erikoistuneelle lääkärille. Erikoisalana on yleensä gastrokirurgia ja tuo proktologia sitten erityisosaamisena. Ja lopeta anaaliseksi.
Homoillakin tuo on ihan yleinen vaiva :/ kannattaa tosiaan mennä erikoislääkärille
Minulla ei valitettavasti ole asiaan sanottavana juuta eikä jaata, mutta pakko kuitenkin ilmaista myötätunto, kun nuo toiset perseet tulivat ilveilemään. Toivottavasti paikalle sattuu joku, joka sekä tietää asiasta että omaa kyvyn ilmaista tietonsa asiallisesti!
Sen lisäksi gynekologin käytös ja/tai ammattitaito epäilyttää minua, jos ei kerran osannut sanoa mitään. Jos ei itse tiedä, niin olisi sitten edes antanut lähetteen jollekulle, joka tietää. Pidätysongelmiin pitää saada halutessaan apua! Samoin poikaystäväsi vaikuttaa ikävältä jätkältä, jos ärtyy siitä, kun yrität hakea häneltä tukea. En tiedä teidän tilannettanne, eli en lähde sanomaan sinulle, mitä sinun pitäisi poikaystäväsi suhteen tehdä. Mutta jos haluat, niin voit näyttää hänelle nämä minun sanani: poikaystävä on tosi paska hemmo, jos ärtyy siitä, kun hänen seurustelukumppaninsa puhuu hänelle ongelmasta, joka mahdollisesti johtuu heidän yhteisistä seksiakteistaan.
Mun tyttöystävällä tuli housuun turistiripulin takia, vaikka ei harrasteta anaaliseksiä. Käy lääkärissä kuitenkin, jos tuntuu, että jokin on muuttunut.
Anaaliyhdyntää ei saa harrastaa liian usein. Pitää antaa aikaa palautumiseen. N. Kerran kuukaudessa on sellainen tahti josta ei ole haittaa sulkijalihakselle.
Jännä ettei toistuvat käynnit gastrolla aiheuta samaa ongelmaa. Lääkärin sormi säännöllisesti persiissä, samoin tähystin.
Vierailija kirjoitti:
Jännä ettei toistuvat käynnit gastrolla aiheuta samaa ongelmaa. Lääkärin sormi säännöllisesti persiissä, samoin tähystin.
Käytkö gastrolla tutkimuksissa viikoittain? Onko lääkärisi sormi yhtä paksu kuin penis? ja liikuttaako lääkärisi sormeaan/tähystintä rivakasti nylkyttäen edestakaisin peräaukossasi?
Jos vastasit viimeiseen kyllä, niin tee rikosilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytkö gastrolla tutkimuksissa viikoittain? Onko lääkärisi sormi yhtä paksu kuin penis? ja liikuttaako lääkärisi sormeaan/tähystintä rivakasti nylkyttäen edestakaisin peräaukossasi?
Kyllä se sormi liikkuu rivakasti ja jopa "nylkyttäen" takamuksessa, tähystin taas suht. rauhallisesti tai ei ainakaan samaan malliin kuin sormi. Ei mikään miellyttävä tunne.
Hieno provo kiihkomieliseltä anaaliseksin vastustajalta
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sellaista kuin "väärä reikä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sellaista kuin "väärä reikä".
Kelle on ja kelle ei
Vierailija kirjoitti:
Hieno provo kiihkomieliseltä anaaliseksin vastustajalta
Oletko nyt oikeasti tosissasi?
En kyllä yhtään ihmettele asennettasi, sillä olen googlannut ihan koko iltapäivän ja oikeasti, MISSÄÄN ei ole juttua mun vaivasta. Ei varsinkaan suomen kielellä. Kun lukee artikkeleita anaaliseksistä, ei oikeasti tästä mitä mulle on tapahtunut mainita _yhtään_ missään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei valitettavasti ole asiaan sanottavana juuta eikä jaata, mutta pakko kuitenkin ilmaista myötätunto, kun nuo toiset perseet tulivat ilveilemään. Toivottavasti paikalle sattuu joku, joka sekä tietää asiasta että omaa kyvyn ilmaista tietonsa asiallisesti!
Sen lisäksi gynekologin käytös ja/tai ammattitaito epäilyttää minua, jos ei kerran osannut sanoa mitään. Jos ei itse tiedä, niin olisi sitten edes antanut lähetteen jollekulle, joka tietää. Pidätysongelmiin pitää saada halutessaan apua! Samoin poikaystäväsi vaikuttaa ikävältä jätkältä, jos ärtyy siitä, kun yrität hakea häneltä tukea. En tiedä teidän tilannettanne, eli en lähde sanomaan sinulle, mitä sinun pitäisi poikaystäväsi suhteen tehdä. Mutta jos haluat, niin voit näyttää hänelle nämä minun sanani: poikaystävä on tosi paska hemmo, jos ärtyy siitä, kun hänen seurustelukumppaninsa puhuu hänelle ongelmasta, joka mahdollisesti johtuu heidän yhteisistä seksiakteistaan.
Kiitos ystävällisyydestä. Ei tosiaan hirveän kivalta tunnu lukea vastaavaa, kun on mieli maassa ja itkuinen olo jo ennalta.
Varasin jo ajan uudelle yksityiselle gynelle. Nykyinen gyne vähän hymisteli ja sanoi "niin, ikävää jos tuntuu tuolta" ja siinä se oikeastaan oli. Kun kysyin miten asian voisi korjata tai hoitaa, hän vain sanoi, että anaaliseksin jättäminen hetkeksi olisi suotavaa. Yritin googlata aikoja tuolle peräpään asioihin erikoistuneelle, mutta siihen pitää ilmeisesti saada lähete. Toivon, että uusi gyne ottaisi minut vakavasti ja ohjaisi eteenpäin.
Silleen ok. Mikä on hetkeksi? Millon tämä palautuu? Olen kyllä jo tosiaan puhunut poikaystäväni kanssa siitä, että en halua anaaliseksiä ennen kuin tuntuu, että hallitsen itseni. Kun tuli housuun säikähdin todella, todella paljon. Kuitenkin olen lohduttautunut sillä, että olin sairas ja ihan peppuneitsyelläkin voi tulla housuun kipeänä.
Poikaystävän asenne tosiaan on todella ikävä, ja on paha olo siitäkin. Jos minulta pääsee vahingossa pieru, mies ikään kuin ärtyy asiasta. Myöskin meille tuli riita anaaliseksin lopettamisesta, hänen mielestään liottelen ja ythokee sitä, miten ei ole tieteellisesti todistettu, että aiheutuisi jotain (tätä en muuten löytänyt suomen kielellä,enkä oikeastaan englanniksikaan). Mies oli tosiaan se joka alussa painosti anaaliseksiin (mikä on näin sivumennen sanottuna oikeastaan kaikilla kavereillani vastaavia kokemuksia jotka harrastavat anaaliseksiä) mutta olen oppinut nauttimaan siitä. On kyllä totta, että nykyään ei satu kuten ennen sattui, eli jotain löystymistä on selkeästi tapahtunut.
On niin epätoivoinen olo, että en tiedä mitä sanoisi. Tietyllä tavalla olen myös ihan helvetin vihainen. Muistan kun luin joku neljä vuotta sitten lehdestä missä joku seksologi tms vastaili kysymyksiin, ettei anaaliseksistä voi tulla pidätysongelmia ja koko juttu on myytti. Missään koulussa/seksuaalikasvatuksessa en ole vastaavaa kuullut. Googlaamalla asiasta ei löydy. Kuitenkin anaaliseksiä hehkutetaan kaikkialla ja se on "normi" mitä kaikki tekevät. Voiko oikeasti olla niin, että just ainoastaan mä satun kokemaan tälläistä? Jos ei, niin MIKSI KUKAAN EI PUHU TÄSTÄ?? Miksei kukaan varottanut mua :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se sormi liikkuu rivakasti ja jopa "nylkyttäen" takamuksessa, tähystin taas suht. rauhallisesti tai ei ainakaan samaan malliin kuin sormi. Ei mikään miellyttävä tunne.
Anteeks mutta mitä vittua. En tiedä sinun elimestäsi, mutta mun poikaystävän penis ei todellakaan ole sormen paksuinen tai kokoinen. Ja onnea sulle, ettei sulla ole pidätysongelmia lääkärintarkastuksen takia, mä kyllä etsin tietoa muilta naisilta/miehiltä joilla on vastaavia kokemukia anaaliSEKSISTÄ.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se perseen antaminen.
En nyt itse ehkä ihan noita sanoja olisi itse käyttänyt, mutta kyllä juttu on niin, että peppuseksistä on luovuttava ainakin väliaikaisesti tai muuten vaiva pahenee. Sulla taitaa ulosteinkontinenssin lisäksi olla toinenkin ongelma selätettävänä ja se on toi sun poikkikses asenne. Sanoit, että hän ärsyyntyy, jos yrität keskustella aiheesta. Miksi? Eikö seksielämässänne ole muuta kuin tuo anaaliseksi? Eikö hän halua ymmärtää ja asettaa sinun terveyttäsi ja hyvinvointiasi etusijalle. Kyllähän seksi ja seksuaalisuus on paljon muutakin, kuin vain yksi asento. Kuunteleeko hän sinun toiveitasi ollenkaan? Ota se juippi tiukkaan katsekontaktiin ja puhukaa nämä asiat selviksi. Kyllä teillä nyt on muutoksia edessä suhteessanne ja molempien panosta tarvitaan.
Lopeta se perseen antaminen.