Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Roikkuva ja taikinainen naama, voiko tätä enää saada paremmaksi vai olenko pysyvästi rupsahtanut?

Vierailija
04.08.2016 |

Olen 30v ja näytän viisikymppiseltä roikkuvan naamani vuoksi. Mikä neuvoksi? Olen yrittänyt parantaa ruokavaliota, syön vähemmän sokeria kuin ennen ja viljat ja maitotuotteet olen jättänyt kokonaan. Mutta naama se vaan ei tunnu muuttuvan miksikään… Pitäisi myös laihduttaa, ylipainoa on jotain 5 kiloa. Motivaatiota lisäisi jos olisi jotain toivoa, että tämä naama voisi tästä vielä muuttua paremmaksi ja näyttäisin edes melkein ikäiseltäni… Onko mielipiteitä, kokemuksia, vinkkejä? Mitä kannattaisi syödä? Taikinanaaman lisäksi kroppa on täynnä selluliittia, joten sama taikinaisuus oikeastaan koko kropassa. Olisi ihanaa jos olisi vielä toivoa, enkä olisi muuttunut ihan vielä pysyvästi rupsahtaneeksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on laihdutettavaa, niin sen laihdutttamalla rasvaa poistuu todennäköisesti myös naamasta ja näytät paremmalta. Itsekin olen niitä, joilla pienikin ylipaino menee ekaksi naamaan ja minusta tulee sellainen taikinia/pallonaama. 

Vierailija
2/9 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kollageenikapseleita kannattaa kokeilla tai kirurgin veitsen alle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 21 ja nyt kaduttaa että nuorena vauvaposkena tykkäsin porstata naamaani kauneushoitola-tyyliin vaikka se oli putipuhdas. Nyt ihohuokoset ammottaa ja naamanahka ei oo enää piukka, ryppyjäkin löytyy jo.

Hellempi ote olis ollu parempi näin jälkikäteen ajateltuna. Liikunta varmasti auttais sun tapaukses?

Semi offtopic

Vierailija
4/9 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mesolangat auttoi minua. Naama kohosi välittömästi. Vaikutus tosin kestää vain max 2 vuotta, sitten täytyy laitattaa uudelleen. Hintaa jotain parisataa euroa.

Vierailija
5/9 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon löysyyteen voi vaikuttaa liikkumalla.

Ainakin mulla on naaman roikkuminen vähentynyt kun olen kesän kulkenut työmatkat pyörällä. Ero on aiempaan on huomattavan suuri.

Luulin että naamalleni ei olisi enää mitään tehtävissä kun ikääkin on +40 mutta hyvin on kiinteytynyt liikunnan ansiosta. 😊

Vierailija
6/9 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mesolangat auttoi minua. Naama kohosi välittömästi. Vaikutus tosin kestää vain max 2 vuotta, sitten täytyy laitattaa uudelleen. Hintaa jotain parisataa euroa.

Kuinka monta niitä lankoja laitettiin ja kuinka kauan niiden laitto kesti?

Entä missä laitatit? Itsekin lankoja miettivä täällä kyselee :)

Vierailija
7/9 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä laitatin, nyt alkaa olla sen verran aikaa etten paikan nimeä muista. Täytyisi kohta taas mennä, niin pitää alkaa googlettaan. Laitto kesti n 20 minuuttia ja vähän nipisteli, ei mitään sietämätöntä, ensin puudutettiin kyllä. En muista montako, lähinnä siis leukaperien alle laitettiin.

Vierailija
8/9 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihon löysyyteen voi vaikuttaa liikkumalla.

Ainakin mulla on naaman roikkuminen vähentynyt kun olen kesän kulkenut työmatkat pyörällä. Ero on aiempaan on huomattavan suuri.

Luulin että naamalleni ei olisi enää mitään tehtävissä kun ikääkin on +40 mutta hyvin on kiinteytynyt liikunnan ansiosta. 😊

Kiitos tästä! Kunpa minullakin vaikuttaisi noin, liikuntaa kyllä pitäisi lisätä reippaasti…. Kirurgiaan en ajatellut ihan vielä turvautua. Ap

Vierailija
9/9 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä laitatin, nyt alkaa olla sen verran aikaa etten paikan nimeä muista. Täytyisi kohta taas mennä, niin pitää alkaa googlettaan. Laitto kesti n 20 minuuttia ja vähän nipisteli, ei mitään sietämätöntä, ensin puudutettiin kyllä. En muista montako, lähinnä siis leukaperien alle laitettiin.

Ok, kiitti vastauksesta, pistetään vakavan harkinnan alle.