Hiljaiset ja kiltit naiset ovat parasta seksiseuraa
Tämä siis pohjautuu omiin kokemuksiini, ei tarvitse ottaa koko totuutena. Luulisi vaan että sellaiset sosiaaliset ja menevät naiset olisivat parhaita, mutta kyllä hiljaisemmat vievät voiton mun silmissäni. Vaikuttavat ensin niin ujoilta ja siveellisiltä, mutta pedissä paljastuvatkin ihanan villeiksi ja pervoiksi typyiksi... Ootte ihania ;) <3
Kommentit (6)
No, kun on koko ikänsä taistellut miesten huomiosta niiden suosittujen, sosiaalisten ja itseään esiin tuovien naisten kanssa (ja lähes aina hävinnyt), niin tietty sitä panee parastaan ja nauttii täysin siemauksin kun viimeinkin saa jonkun miehen petiinsä :D
Mä oon hiljainen ja kiltti ja ihan yhtä hiljainen ja kiltti ja tylsä sängyssäkin.
Mäkin olin nuorena kun olin hiljainen ja kiltti hyvä ihan siksi, että koin tarvetta miellyttää miestä valtavasti. Paransin huonoa itsetuntoani sillä, että huomasin että miehiltä saan ylistystä ja ihailua kunhan olen sängyssä mieletön peto. Iän myötä sitten tuli itsetuntoa enemmän, enkä enää ole kiltti enkä järin hiljainenkaan. Eikä enää kiinnosta seksi oikein ollenkaan ;)
Kautta aikojen paras on ollut sosiaalinen kosmetologi. Korkeastikoulutetut ovat järjestään olleet pettymyksiä.
Aijaa, eiks kello vielä soinut?!