Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiljaiset ja kiltit naiset ovat parasta seksiseuraa

Vierailija
04.08.2016 |

Tämä siis pohjautuu omiin kokemuksiini, ei tarvitse ottaa koko totuutena. Luulisi vaan että sellaiset sosiaaliset ja menevät naiset olisivat parhaita, mutta kyllä hiljaisemmat vievät voiton mun silmissäni. Vaikuttavat ensin niin ujoilta ja siveellisiltä, mutta pedissä paljastuvatkin ihanan villeiksi ja pervoiksi typyiksi... Ootte ihania ;) <3

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, eiks kello vielä soinut?!

Vierailija
2/6 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kun on koko ikänsä taistellut miesten huomiosta niiden suosittujen, sosiaalisten ja itseään esiin tuovien naisten kanssa (ja lähes aina hävinnyt), niin tietty sitä panee parastaan ja nauttii täysin siemauksin kun viimeinkin saa jonkun miehen petiinsä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hiljainen ja kiltti ja ihan yhtä hiljainen ja kiltti ja tylsä sängyssäkin.

Vierailija
4/6 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisissa vesissä kalat kutevat.

Vierailija
5/6 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin nuorena kun olin hiljainen ja kiltti hyvä ihan siksi, että koin tarvetta miellyttää miestä valtavasti. Paransin huonoa itsetuntoani sillä, että huomasin että miehiltä saan ylistystä ja ihailua kunhan olen sängyssä mieletön peto. Iän myötä sitten tuli itsetuntoa enemmän, enkä enää ole kiltti enkä järin hiljainenkaan. Eikä enää kiinnosta seksi oikein ollenkaan ;)

Vierailija
6/6 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta aikojen paras on ollut sosiaalinen kosmetologi. Korkeastikoulutetut ovat järjestään olleet pettymyksiä.