Nainen haluaa syödä kasviksia
Mitä pitäisi kaupasta ostaa? Lanttua ja naurista?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Nauris on kyllä herkkua ihan raakoina paloina kuorittuna. Minulle olisi kuin karkkia. Mutta naiset eivät ole yksi yhtenäinen ryhmä, joten varmaan omasi kanssa voit kommunikoida suoraan.
Ei ole oma vaan lainassa. Ajattelin yllättää kasvistietämykselläni. Joka siis on vain heikko. Mutta jos mammat auttais vähän.
Kukkakaalia, parsakaalia, porkkanaa, tomaattia, kurkkua, paprikaa, salaattia.. mee hyvä ihminen kauppaan hevi-osastolle katsomaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauris on kyllä herkkua ihan raakoina paloina kuorittuna. Minulle olisi kuin karkkia. Mutta naiset eivät ole yksi yhtenäinen ryhmä, joten varmaan omasi kanssa voit kommunikoida suoraan.
Ei ole oma vaan lainassa. Ajattelin yllättää kasvistietämykselläni. Joka siis on vain heikko. Mutta jos mammat auttais vähän.
No kait se laina-nainenkin osaa puhua? Kannattaa kysyä tosiaan, voi olla vaikka jollekkin allerginen. Itse en voi syödä raakoja porkkanoita kesäisin ollenkaan, kun ristiinreagoi koivun ja heinän siitepölyn kanssa.