Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen haluaa syödä kasviksia

Vierailija
04.08.2016 |

Mitä pitäisi kaupasta ostaa? Lanttua ja naurista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauris on kyllä herkkua ihan raakoina paloina kuorittuna. Minulle olisi kuin karkkia. Mutta naiset eivät ole yksi yhtenäinen ryhmä, joten varmaan omasi kanssa voit kommunikoida suoraan.

Vierailija
2/5 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä mitä on kasvikset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauris on kyllä herkkua ihan raakoina paloina kuorittuna. Minulle olisi kuin karkkia. Mutta naiset eivät ole yksi yhtenäinen ryhmä, joten varmaan omasi kanssa voit kommunikoida suoraan.

Ei ole oma vaan lainassa. Ajattelin yllättää kasvistietämykselläni. Joka siis on vain heikko. Mutta jos mammat auttais vähän.

Vierailija
4/5 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakaalia, parsakaalia, porkkanaa, tomaattia, kurkkua, paprikaa, salaattia.. mee hyvä ihminen kauppaan hevi-osastolle katsomaan

Vierailija
5/5 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oma vaan lainassa. Ajattelin yllättää kasvistietämykselläni. Joka siis on vain heikko. Mutta jos mammat auttais vähän.

No kait se laina-nainenkin osaa puhua? Kannattaa kysyä tosiaan, voi olla vaikka jollekkin allerginen. Itse en voi syödä raakoja porkkanoita kesäisin ollenkaan, kun ristiinreagoi koivun ja heinän siitepölyn kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän