En halua enää työssäkäyvää kumppania
En pysty enää seurustelemaan kenenkään kanssa, jonka elämä pyörii lähinnä rahan ja työnteon ympärillä. Työttömissä vaan on paljon niitä jotka joko tahtoo niin kovin töihin ettei muusta puhukaan ja sitten vakavasti moniongelmaisia tapauksia.
Kommentit (6)
Eli jos ei töissäkäyvää eikä työtöntä, mitä jää jäljelle?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisikään? Nauti sinkkuelämästä.
En nauti, olen yksinäinen ja kaipaan läheisyyttä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ongelmallista, eikö? Minua ei edes haittaisi päihteiden kulutus, jos huumeet eivät ole kovia eikä alkoa mene liikaa (voisin seurustella pössyttelijän kanssa), mutta liika on liikaa, en kokisi oloa turvalliseksi oikean narkkarin tai alkoholistin kanssa. Vähän sama juttu mielenterveysongelmien kanssa, jos henkilöllä on vaikka sosiaalisten tilanteiden pelkoa tai lievää ahdistuneisuutta niin asia on mielestäni ok, ei tarvitse olla täydellinen. Kuitenkin taas täysin masentuneen henkilön kanssa rikkoo itsensä ennen pitkää henkisesti. Todella vaikeaa... Työnarkomaania pelkään eniten, se on ihan kamalaa.
-ap
Minua päihteiden suurempi säännöllinen kulutus haittaisi, satunnainen menee. Mielenterveysongelmat tapauskohtaisesti, pienessä määrin kun noita on niin monella joskus. Työnarkomaniaa en ole osannut pelätä, mutta tietenkin sekin vaikuttaisi jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Jännämies, sillä jännämiehenä olo on elämäntapa.
Miksi pitäisikään? Nauti sinkkuelämästä.