Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

CONTOUR -MEIKISTÄ

Vierailija
03.08.2016 |

Miten löydätte posken varjostuksille oikean kohdan? Mulla tuntuu menevän aina liian alas ja se näyttää ihan kamalalle ja tunkkaiselle. Mulla menee se väri myös jotenkin tosi epätasaisesti niin, että keskelle poskea se väri pakkaantuu ihme läiskäksi ja korvan vieressä sitä väriä ei juuri näy. Millä kikoilla saatte teidän contour -meikin kohdilleen ja tasaisen kauniiksi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imasen posket sisään ja vetäsen siihen koloon mikä tulee :D

Vierailija
2/16 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imasen posket sisään ja vetäsen siihen koloon mikä tulee :D

Oon kokeillut totakin, mutta tuntuu silti menevän liian alas :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan sudin aurinkopuuteria vaan jotenkin

Vierailija
4/16 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu kasvojen muodosta, mihin kohtaan posken varjostus kannattaa laittaa. Netistä löytyy kyllä oppaita, joissa neuvotaan. Esim. itselläni kun on aika pitkä naama, niin varjostus kannattaa laittaa ikään kuin katkaisemaan kasvojen pituutta, aika vaakasuoraksi raidaksi melko keskelle kasvoja. 

Itse tykkään myös aina käyttää voidemaista varjostusta  -puuterimaisella tulee jotenkin teennäisen näköinen jälki helposti. Käytän Tata Harper merkkistä. Laitan varjostusväriä poskien lisäksi myös nenän sivuille sekä leuan alle ja otsalle vähän visuaalisesti lyhentämään naamaa.

Vierailija
5/16 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on liian hupnolaatuiset meikit

Vierailija
6/16 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se riippuu kasvojen muodosta, mihin kohtaan posken varjostus kannattaa laittaa. Netistä löytyy kyllä oppaita, joissa neuvotaan. Esim. itselläni kun on aika pitkä naama, niin varjostus kannattaa laittaa ikään kuin katkaisemaan kasvojen pituutta, aika vaakasuoraksi raidaksi melko keskelle kasvoja. 

Itse tykkään myös aina käyttää voidemaista varjostusta  -puuterimaisella tulee jotenkin teennäisen näköinen jälki helposti. Käytän Tata Harper merkkistä. Laitan varjostusväriä poskien lisäksi myös nenän sivuille sekä leuan alle ja otsalle vähän visuaalisesti lyhentämään naamaa.

En oo ikinä käyttänyt voidemaisia, jotenkin tuntuu että en osais häivyttää niitä oikein. Mut voisin kokeilla kyllä

Vierailija
7/16 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on liian hupnolaatuiset meikit

Hyvin mahdollista :D olisko suositella jotain hyvää? :)

Vierailija
8/16 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Contour meikki ei näytä kenenkään naamassa hyvältä.

Vierailija
9/16 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkkaiselta ne näyttää hyvin tehtynäkin. Ei tuota tyyliä ole tarkoitettu kuin valokuvausmeikiksi. Törkeän näköistä kun teinit vetelee täydet maskit naamassa luonnossakin. No kyllä ne itsekin nauraa muutaman vuoden päästä mokalleen :)

Vierailija
10/16 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sulla ap väärä sävy ja koostumus tuotteessa? Tuo tunkkaisuus-efekti usein tulee siitä että on joko liian tumma tai sitten liian lämminsävyinen tuote omaan ihoon nähden. 

Nuo voidemaiset myös tosiaan ovat yleensä helpompia saada luonnollisen näköisiksi kuin puuterimaiset. Esim. Anastasia ja Tata Harper merkkisinä saa erittäin toimivia voidemaisia varjostusvärejä.

Vierailija
11/16 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta se naama voi silti näyttää meikin kanssa paljon paremmalta kuin ilman ;) Itse esimerkiksi olen jo nelikymppinen, ja leukaperät ja posket on suht pahasti iän myötä roikahtaneet. Kunnon contour-meikillä kuitenkin saa naaman näyttämään lähes saman muotoiselta kuin vaikka 10 vuotta sitten, saa häivytettyä pussittavat leukaperät ja valahtaneet posket. 

No joo, jotkut meikkaamiseen perehtyneet naiset varmasti huomaavat, että käytän contour-meikkiä, mutta luulen että useimmat edes ei. Ja mieluummin minä näytän nuorekkaalta, hyvän näköiseltä naiselta joka käyttää vähän hassua contour-meikkiä, kuin väsähtäneeltä rupsahtaneelta tädiltä jolla ei ole meikkiä ;)

Vierailija
12/16 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo naaman paksusti värittäminen kohta poistu muodista.

Vierailija
13/16 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se naama voi silti näyttää meikin kanssa paljon paremmalta kuin ilman ;) Itse esimerkiksi olen jo nelikymppinen, ja leukaperät ja posket on suht pahasti iän myötä roikahtaneet. Kunnon contour-meikillä kuitenkin saa naaman näyttämään lähes saman muotoiselta kuin vaikka 10 vuotta sitten, saa häivytettyä pussittavat leukaperät ja valahtaneet posket. 

No joo, jotkut meikkaamiseen perehtyneet naiset varmasti huomaavat, että käytän contour-meikkiä, mutta luulen että useimmat edes ei. Ja mieluummin minä näytän nuorekkaalta, hyvän näköiseltä naiselta joka käyttää vähän hassua contour-meikkiä, kuin väsähtäneeltä rupsahtaneelta tädiltä jolla ei ole meikkiä ;)

Kyllä sen laikukkaan naaman huomaa vaikkei meikkausta harrastaisikaan. T. ikäisensä näköinen nelikymppinen.

Vierailija
14/16 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo naaman paksusti värittäminen kohta poistu muodista. :)

Vierailija
15/16 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Anastasia Beverly Hillsillä ja NYXillä on hyvät contourpaletit. Kannattaa myös ostaa hyvät siveltimet ja kiinnittää huomiota sävyihin.

Vierailija
16/16 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei en nyt tarkoittanutkaan tekeväni järkyttävää sotamaalausta! Teen yleensä aurinkopuuterilla kevyet varjostukset että saan väriä kasvoille. Mutta satsaanpa voidemaiseen ja opettelen sen käytön!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi