Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ystävä haluaa ottaa etäisyyttä?

Vierailija
03.08.2016 |

Kysytty on. Kuulemma vain haluaa. Ei ole kuulemma loukkaantunut mistään. Minua vain mietityttää, että mistä on kyse.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä välttämättä mistään ihmeemmästä ole kyse. Ehkä hän vaan kaipaa omaa rauhaa ja tilaa. Varsinkin introverteilla tulee usein kausia, jolloin eivät jaksa ihmisiä ja sosiaalisuutta käytännössä ollenkaan.

Vierailija
2/6 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti hän kyllä on. Ja sen jo tajusin, että minun on vain hyväksyttävä hänen toiveensa, vaikka se minusta kurjalta tuntuukin. Välillä se vain tuntuu minulle isolta asialta, että tapaamisten ja juttelujen on mentävä hänen tahdillaan. Mutta lohdullista ajatella, että tosiaan mistään ongelmasta ei tarvitse olla kyse. Nyt vain pelkään, että ajattelemattomuuttani kuitenkin painostin häntä liikaa. Ennen kuin tajusin, että hänen on saatava määrätä tahti. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ole kyse mistään mitä "olisit tehnyt" tms. Todennäköisesti jokin henkilökohtainen asia jonka vuoksi tarvitsee aikaa itselleen.

Vierailija
4/6 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustuksesta! Otin asian vähän raskaasti. Mutta varmaankin ihan turhaan. Ap

Vierailija
5/6 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kekannut, että olet aivan liian kultainen hänen ystäväkseen!

Vierailija
6/6 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää ap että olet huolissasi ystäväsi pyynnöstä. Kyllähän sitä jokainen varmasti miettisi että olenko minä tehnyt jotain, onko ystävä suuttunut vai mikä on syy. Positiivistä on että hän kuitenkin (ilmeisesti) kertoi sinulle, että haluaa etäisyyttä. Ei siis vain etääntynyt silmin nähden sanomatta mitään. Se on vielä enemmän kysymyksiä herättävää.