Mies haluaa että lopetan töissä käymisen ja opiskelun
Opiskelen ammattikorkeakoulussa ja käyn samalla silloin tällöin töissä. Seurustelen maailman ihanimman ja komeimman miehen kanssa, jonka kanssa olen nyt myös hiljattain muuttanut yhteen. Mies onkin alkanut vaatimaan että lopettaisin töissä käymisen ja myös opiskelun(???). Perusteena on että minulla ei ole tarpeeksi aikaa hänelle, enkä tarvitse korkeampaa koulutusta. Kun tuosta meinasi tulla riita, mies suutuspäissään myös sanoi että ainoa syyni elää on häntä varten, muuten olen arvoton. Mulle tuli siitä kommentista aika paha mieli, mutta en yhtään tiedä mitä tehdä. Oliko mies väärässä vai?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
HUono.
Turpa kiinni ja opettele kirjoittamaan, ääliö.
Et missään nimessä lopeta opintojasi ja et todellakaan elä vain miestä varten. Miehelläsi on toki erityinen paikka elämässäsi, mutta ei hän voi olla ainoa elämän sisältösi. Jos hän ei sitä ymmärrä, niin sitten olet väärän miehen kanssa.
Juokse kun vielä voit. Seuraava askel on se ettet saa tavata myöskään ystäviäsi, sukulaisiasi jne. Tosin haiskahtaa provolta ja huonolta sellaiselta mutta tyypillinen narsistihan tuollainen ihminen on, ja muutaman vuoden päästä olet pelkkä kynnysmatto ja sylkykuppi kun tämä maailman ihanin mies esittää hurmaavaa kaikille muille ja leimaa sinut hulluksi. Sitten on mielenterveys jo oikeastikin mennyt ja olet vailla koulutusta ja työkokemusta etkä pääse elämässäsi eteenpäin millään tavoin. Haepas nyt opiskelija-asuntoa ja rakenna oma elämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelen ammattikorkeakoulussa ja käyn samalla silloin tällöin töissä. Seurustelen maailman ihanimman ja komeimman miehen kanssa, jonka kanssa olen nyt myös hiljattain muuttanut yhteen. Mies onkin alkanut vaatimaan että lopettaisin töissä käymisen ja myös opiskelun(???). Perusteena on että minulla ei ole tarpeeksi aikaa hänelle, enkä tarvitse korkeampaa koulutusta. Kun tuosta meinasi tulla riita, mies suutuspäissään myös sanoi että ainoa syyni elää on häntä varten, muuten olen arvoton. Mulle tuli siitä kommentista aika paha mieli, mutta en yhtään tiedä mitä tehdä. Oliko mies väärässä vai?
Et missään tapauksessa jätä koulua kesken. Se mies ei ole niin ihana että sen takia elämäsi pilaat. Mies on väärässä koska ei ole olemassa ihmistä jonka tehtävä on elää häntä varten.
Kotiin jääminen miehen armoille ei ole nykyaikaa. Kohta olet samassa tilanteessa kun aiemmin tänne kirjoittanut joka ei päässyt ilman miestään mihinkään ja oli henkisesti niin huonossa kunnossa ja alistettu ettei edes tajunnut että täysi-ikäinen ja täysivaltainen ihminen saa tehdä ihan itse itse koskeviaan päätöksiä.
Usko minua, olen lukenut satoja vastaavia tarinoita eivätkä ne kaikki päättyneet hyvin. Se ihana ja komea mies ei ole parisuhdekelpoinen vaan pilaa elämäsi pikkuhiljaa, huomaamattasi. On aloittanut sen jo kyseenalaistamalla sinun valintojasi. Älä anna hänen tuhota sinua. Lue vastaavia kertomuksia vaikka narsistien uhrien tukipalstalta ja HERÄÄ.
0/5
Mutta siis tottakai mies on oikeassa. Penis tekee ihmisestä viisaan ja kauniin ja meidän vulva-ihmisten ei auta kuin niiata kauniisti ja pyytää anteeksi.
Miten ap tulit edes kysymään tuollaista?
Tietenkin mies on oikeassa. siis eikö oma äitisi kertonut sinulle kun synnyit, että tämä hetki on tulossa kun löydät sen miehen kenen vuoksi luovut omasta elämästäsi?
Miehesi on fiksu. Mihin meinaat sitä korkeakoulutustasi käyttää jos kuitenkin meinaat kohta pukata lapsia maailmaan ja käyttää hoitovapaat ynnä muut hyödyksi? Opiskelet vielä todennäköisesti jotain todella hyödylllistä alaa kuten matkailumarkkinointi tai vastaava. Keskitys mielummin miehesi ja perheesi hyvinvointiin.
HUono.