Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvännäköiset miehet

Vierailija
03.08.2016 |

Miksi oi miksi en voi löytää komeaa, kohteliasta, huomaavaista, huumorintajuista ja fiksua miestä rinnalleni? Ystävilläni on lykästänyt ja heillä on monen vuoden onnellinen parisuhde. Kaikki tapaamani vähänkin komeammat miehet ovat luonteeltaan olleet lapsellisia & melkein identittömiä persoonia, joiden kanssa parisuhde olisi mahdotonta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se komeusko sinulle tärkeintä olisi? Todennäköisesti tuo se syy, ne hyvännäköiset, mukavat ja fiksut etsiytyvät vähemmän pinnallisen naisen pariksi.

Vierailija
2/14 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeus tulee rakastumisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut henkilön kanssa, jonka luonne oli aivan ihana, mutta ulkonäkö ei miellyttänyt minua lainkaan. Eihän siitä mitään tullut, kun en kerta kaikkiaan vielä parin vuoden jälkeenkään tuntenut mitään seksuaalista vetovoimaa kys. hlöön. Kyllä siinä miehessä täytyy olla jotain ulkoisesti miellyttävää.

-ap

Vierailija
4/14 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsä ois hyvännäköne karju, otaha yhteyt!

M34

Vierailija
5/14 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeus tulee rakastumisen jälkeen.

Mitä roskaa, aivan liian moni nainen on alkanut suhteeseen epämiellyttävän miehen kanssa koska uskoo tuollaiseen hömppään.

Noin juuri miehet juuri haluavat naisten ajattelevan-että nainen kiltisti huolii ensimmäisen vastaantulevan kaljamahan eikä etsi ulkoisesti omantasoistaan - tai parempaa! - kumppania kuten miehet ovat aina tehneet. Myös naisilla on oikeus esittää ulkonäkövaatimuksia, se ei ole miesten yksinoikeus.

Vierailija
6/14 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taas se ongelma, että minä aina viehätyn sellaisista karskin pahiksen näköisistä miehistä, enkä pysty vaan kiinnostumaan "kilttiksen" näköisistä, en edes vaikka olisi komeita. Ja minä usein myös onnistun saamaan niitä haluamiani miehiä, mutta eihän ne mitään parisuhdetyyppiä ole. 

Tällä hetkellä kierroksessa karskilla tavalla uskomattoman komea mies, jonka kanssa seksi on rajua ja intohimoista. Mutta mutta, se on sitten luonteeltaankin aika karski, ei pidä naista oikein minään muuna kuin pussien tyhjennyspaikkana ja lisääntymiskoneena, ei hirveästi puhu, juo kaljaa joka ilta, puhuu aggressiiviseen sävyyn esim. maahanmuuttajista tyyliin että haluaisi pesäpallomailalla vähän kouluttaa niitä saatanan n**kereitä. Ja tiedän, etten voi vakiparisuhdetta rakentaa tuollaisen tyypin kanssa, kun on niin erilaiset arvot.

Mutta kun en pysty vaan seksuaalisesti innostumaan niistä rauhallisista dippainsseistä ja sisäsiisteistä konttorimiehistä, ja suhde on niin kovin vaikeaa jos seksuaalista kipinää ei ole :(

Vierailija
7/14 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se komeusko sinulle tärkeintä olisi? Todennäköisesti tuo se syy, ne hyvännäköiset, mukavat ja fiksut etsiytyvät vähemmän pinnallisen naisen pariksi.

Kyllä se vakka valitsee myös kantensa aika usein. Esim. noilla Hunkseilla on jatkuvasti käsipuolessa jotain ameban ÄO:lla varustettuja kullikoteloita, kuten esim. Tepolla oli Suvi Pitkänen. Pinnallinen hyvännäköinen ihminen ei varmasti tyydy normaalin näköiseen. Sen sijaan jalat maassa oleva hyvännäköinen saattaa niin tehdäkin.

Vierailija
8/14 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Betanainen harvoin saa itselleen alfamiehen. Hyväksy se.

Vierailija
9/14 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerma on jo kahmittu päältä ja sulle jää komeat, mutta tyhmät? Laske rimaa niin voit löytää keskivertomiehen hurmaavalla persoonalla.

Vierailija
10/14 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on taas se ongelma, että minä aina viehätyn sellaisista karskin pahiksen näköisistä miehistä, enkä pysty vaan kiinnostumaan "kilttiksen" näköisistä, en edes vaikka olisi komeita. Ja minä usein myös onnistun saamaan niitä haluamiani miehiä, mutta eihän ne mitään parisuhdetyyppiä ole. 

Tällä hetkellä kierroksessa karskilla tavalla uskomattoman komea mies, jonka kanssa seksi on rajua ja intohimoista. Mutta mutta, se on sitten luonteeltaankin aika karski, ei pidä naista oikein minään muuna kuin pussien tyhjennyspaikkana ja lisääntymiskoneena, ei hirveästi puhu, juo kaljaa joka ilta, puhuu aggressiiviseen sävyyn esim. maahanmuuttajista tyyliin että haluaisi pesäpallomailalla vähän kouluttaa niitä saatanan n**kereitä. Ja tiedän, etten voi vakiparisuhdetta rakentaa tuollaisen tyypin kanssa, kun on niin erilaiset arvot.

Mutta kun en pysty vaan seksuaalisesti innostumaan niistä rauhallisista dippainsseistä ja sisäsiisteistä konttorimiehistä, ja suhde on niin kovin vaikeaa jos seksuaalista kipinää ei ole :(

Sulla on isäsuhde pielessä. Jos kaveri näyttää linnakundilta ja käyttäytyy kuin linnakundi, niin todennäköisesti se on linnakundi. Valitettavasti näin on. Muuta käyttäytymismalliasi (vaikka terapialla), tai jää sitten yksin. Hommaa vaikka kissa tai koira seuraksi. :D

Vierailija
11/14 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ulkonäkö ole kaikki kaikessa. Vaikutat sellaiselta, joka etsii kaikinpuolin täydellistä miestä ja jos miehessä 9 hyvää ominaisuutta 10:stä, niin lemppaat sen ja alat etsiä parempaa. Miksi et voi hyväksyä, että jokaisessa ihmisessä on vikoja?

Vierailija
12/14 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnalliset ihmiset jäävät usein ilman kestävää ja vakavaa parisuhdetta.

Vierailija
13/14 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet typerä ja ansainnut yksinäisyytesi. Vietä pari vuotta komean mutta kusipäisen (ei näy aina kilometrin päähän, voi näkyä vain kotona kun tarvitsisit jonkun tukea tai haluaisit että mies huomioi muutkin kuin itsensä) kanssa yksinäsi sydänkipua itkien niin ottaisit muitta mutkitta vähemmän komean mutta kaunissydämisen miehen.

Vierailija
14/14 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse kaunis ja hoikka?