Kysy 187cm naiselta!
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Kelpuuttaisitko itseäsi lyhyemmän miehen, miten paljon lyhyemmän?
Vastaus tälle ja M22 172cm:lle: Miehen pituudella ei ole mitään väliä, kunhan hän pystyy elämään normaalia elämää (eli ei mitään kasvuhäiriötä tai vammaa, vaan luonnostaan lyhyt). Voisin seurustella 150cm miehen kanssa, jos hän voisi seurustella minun kanssani. Muiden mielipiteet kokoerostamme eivät tuossa tilanteessa kiinnostaisi minua.
Vierailija kirjoitti:
Olitko koulussa luokkasi pisin? Kiusattiinko sinua koulussa pituudestasi?
Kyllä olin, vasta lukiossa pari poikaa kasvoi ohi :D
Ei sinänsä kiusattu, mutta vähän nälvittiin. Näistä otin pienenä nokkiini, mutta myöhemmin opin vastaamaan samalla mitalla eikä se enää vaivannut yhtä paljon.
Joku 5cm. Olen aina ollut surkea yleisurheilussa, jalkapallo on se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Korkeushyppyennätyksesi?
Vierailija kirjoitti:
Minkä pituisia kavereita sinulla on ollut? Ovatko he olleet myös pitkähköjä vai onko joukossa ollut lyhyitäkin, esim alle 160 senttisiä?
Aika paljon eripituisia, useimmat 150-180cm. Paras ystäväni on 158-senttinen. Toki nykyään on aika paljon pitkiä naisia, joten siksi niitä pitempiäkin on ollut useita.
Vierailija kirjoitti:
Pelaatko Pokemon GOta?
En pelaa :D
Eikö sua ahdista olla iso ja isojalkainen nainen? Itse olen 167 cm ja kengän koko 38, ja olisin mielelläni vähän pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Istutko katsomoissa aina etupenkissä (ja peität takanaolevien näkökentän) ?
Nousevissa katsomoissahan tällä ei ole kauheasti väliä, olen yleensä keskivaiheilla.
"Normaaleissa" katsomoissa taas istun yleensä lähempänä taaimmaista kuin etummaista riviä, koska näen hyvin tunkematta eturiviinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpuuttaisitko itseäsi lyhyemmän miehen, miten paljon lyhyemmän?
Vastaus tälle ja M22 172cm:lle: Miehen pituudella ei ole mitään väliä, kunhan hän pystyy elämään normaalia elämää (eli ei mitään kasvuhäiriötä tai vammaa, vaan luonnostaan lyhyt). Voisin seurustella 150cm miehen kanssa, jos hän voisi seurustella minun kanssani. Muiden mielipiteet kokoerostamme eivät tuossa tilanteessa kiinnostaisi minua.
Kiva kuulla, sunlaisia pitkiä naisia tuntuu olevan harvassa :)
t. se 172cm
Miten vanhempien olisi hyvä tukea erityispitkän tytön itsetuntoa kasvuvuosina?
Kokoan nyt monta samaan viestiin.
34, ei, olisiko sen pitänyt?
35, asun aika isossa kaupungissa pääkaupunkiseudun ulkopuolella.
36, kyllähän mä näihin vastaan, lopulta. Emätinkysymykset sun muut jätän vastaamatta, koska asia ei kuulu av-mammoille.
37, hieman keskipituutta pidempiä. Suvussani on kyllä aika paljon pitkää porukkaa.
39, olen surkea arvioimaan mittoja. Tule joskus tapaamaan minua, niin katsotaan miten korkealla takamukseni on sinuun verrattuna. :DD
47, ei ahdista. Toki vaatteiden ja kenkien löytämisessä on välillä ongelmia, kuten sanoin aiemminkin, mutta isojalkaisuudessa on yksi hyväpuoli: Varpaankynnet ovat suuremmat, eli ne saa plakattua helpommin!
49, sääli :( En ymmärrä, miksi ihmisiä pitää syrjiä tai kumppaniehdokkaita hylätä pelkän pituuden takia.
50, ei ainakaan päivitellä tai ihmetellä pituutta sukulaisille, sitä kohtelua saa jo riittävästi muualta. Ehkä puhua siitä, miten pituus ei määritä naiseutta tai haluttavuutta ja toki "näytät ihan mallilta" (huippumallithan on perinteisesti pidemmästä päästä) -kortinkin voi käyttää.
Mun erityispitkä viesti poistettiin... Suutun.
T. AP
Vierailija kirjoitti:
Mun erityispitkä viesti poistettiin... Suutun.
T. AP
Tämä ei ole ap!
T. Aloittaja
Mikä olet koolta? M,L vai XL? Millaisia alushousuja käytät, hipster,string vai tai?
Vierailija kirjoitti:
Mikä olet koolta? M,L vai XL? Millaisia alushousuja käytät, hipster,string vai tai?
Riippuu vaatteesta. Yleensä M tai L.
Käytän hipstereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän hipstereitä.
Etkö käytä lainkaan stringejä esim. Tiukkojen trikoiden kanssa tai housujen kanssa, ettei jäisi ikäviä ja rumia alushousujen rajoja? Onko peppusi kiinteä ja pieni vai roikkuva ja iso? T: mies 174cm
Raapivatko rystysesi maata, kun kävelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän hipstereitä.
Etkö käytä lainkaan stringejä esim. Tiukkojen trikoiden kanssa tai housujen kanssa, ettei jäisi ikäviä ja rumia alushousujen rajoja? Onko peppusi kiinteä ja pieni vai roikkuva ja iso? T: mies 174cm
Minä kun olen hameihmisiä, niin ei tule mietittyä asiaa :D
Tällä painolla ei ole kamalasti muotoja, vähän vain, joten takamuskaan ei ole kovin suuri.
Ei ole mittanauhaa käsillä enkä ole mitannut hetkeen. :(