Vaimo menossa nymfohierontaan! Eron paikka?
Eli vaimo oli saanut ystävältään lahjakortin nymfohierontaan. Ei edes maininnut minulle asiasta mitään, mutta satuin näkemään jonkun kortin avonaisessa kirjekuoressa ja kurkkasin. Nyt pelkään vaimoni suuttuvan, jos otan asian puheeksi, koska olen tavallaan nuuskinut toiselle osoitettua kirjettä. Mikä helvetti on nymfohieronta ja mitä siellä tehdään???
Kommentit (9)
Avaapas se oma lahjakuoresi. Siellä voi olla lahjakortti Thaihierontaan, sis. Happy End.
Se on eräänlainen naisten vastine THAI hieronnalle.
Vierailija kirjoitti:
Oisko sisälukutaito mitään? LYMFAhieronta. Ei tod ole mitään seksuaalista eikä edes kovin kivaa, sattuu niin sikana... lakkaa stalkkaamasta vaimos papereita.
No mitä eroa? Tuo lymfa on siis vielä pahempi kuin nymfo???
Mullekin tuli ekana mieleen, että kyseesdä taitaa kuitenkin olla lymfahieronta. Ja se ei kyllä ole millään tavalla seksuaalista, että jospa ap rauhottuisit.
Tämä olisi kyllä ennakoinnin aatelia, ero vetämään, kun puoliso on saanut lahjakortin hierontaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi kyllä ennakoinnin aatelia, ero vetämään, kun puoliso on saanut lahjakortin hierontaan.
No mitä itse tekisit, jos äijäsi saisi lahjakortin thaihierontaan??????? AP
No nyt se horoperse sitten tuli posket punottaen sieltä nymfohieronnasta. Menee varmasti loppuilta HIEMAN keskustellessa! AP
Oisko sisälukutaito mitään? LYMFAhieronta. Ei tod ole mitään seksuaalista eikä edes kovin kivaa, sattuu niin sikana... lakkaa stalkkaamasta vaimos papereita.