Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo menossa nymfohierontaan! Eron paikka?

Vierailija
03.08.2016 |

Eli vaimo oli saanut ystävältään lahjakortin nymfohierontaan. Ei edes maininnut minulle asiasta mitään, mutta satuin näkemään jonkun kortin avonaisessa kirjekuoressa ja kurkkasin. Nyt pelkään vaimoni suuttuvan, jos otan asian puheeksi, koska olen tavallaan nuuskinut toiselle osoitettua kirjettä. Mikä helvetti on nymfohieronta ja mitä siellä tehdään???

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sisälukutaito mitään? LYMFAhieronta. Ei tod ole mitään seksuaalista eikä edes kovin kivaa, sattuu niin sikana... lakkaa stalkkaamasta vaimos papereita.

Vierailija
2/9 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tästä minä tykkäsin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaapas se oma lahjakuoresi. Siellä voi olla lahjakortti Thaihierontaan, sis. Happy End.

Vierailija
4/9 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on eräänlainen naisten vastine THAI hieronnalle.

Vierailija
5/9 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko sisälukutaito mitään? LYMFAhieronta. Ei tod ole mitään seksuaalista eikä edes kovin kivaa, sattuu niin sikana... lakkaa stalkkaamasta vaimos papereita.

No mitä eroa? Tuo lymfa on siis vielä pahempi kuin nymfo???

Vierailija
6/9 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli ekana mieleen, että kyseesdä taitaa kuitenkin olla lymfahieronta. Ja se ei kyllä ole millään tavalla seksuaalista, että jospa ap rauhottuisit.

Vierailija
7/9 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi kyllä ennakoinnin aatelia, ero vetämään, kun puoliso on saanut lahjakortin hierontaan. 

Vierailija
8/9 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi kyllä ennakoinnin aatelia, ero vetämään, kun puoliso on saanut lahjakortin hierontaan. 

No mitä itse tekisit, jos äijäsi saisi lahjakortin thaihierontaan??????? AP

Vierailija
9/9 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se horoperse sitten tuli posket punottaen sieltä nymfohieronnasta. Menee varmasti loppuilta HIEMAN keskustellessa! AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi