Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet, jos näet kadulla ihmisen, jolla on

Vierailija
03.08.2016 |

viiltelyjälkiä (vanhoja) Kyseessä aikuinen ihminen

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei ole ollut onnellinen nuoruus.

Vierailija
2/9 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että hänellä on varmaan ollut rankkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juurikin tuollainen aikuinen, jolla on viiltelyn jälkiä käsissä. Minulla ei ollut helppo lapsuus ja nuoruus, siitä nuo jäljet johtuvat. Onneksi minulla on todella haaleat, mutta häpeän niitä silti ihan suunnattomasti. Eihän se tietenkään mitään auttanut, mutta tehty mikä tehty. Kaikilla on omat syynsä, miksi niin on tehnyt, mutta poikkeuksetta perimmäisenä syynä on paha olo. Jos näet, älä tuijota, joillakin se paha olo saattaa vielä jatkua ja tuijotus vain pahentaa sitä. Itse olen onneksi perheen avulla päässyt jo irti pahasta olosta.

Vierailija
4/9 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä kyselyitä vanhoista ja kamalista viiiiiiltelyarvista arvista. Ihmisillä nyt vaan sattuu olemaan arpia (syystä tai toisesta) näkyvillä paikolla, enkä ajattele niistä mitään, olivat ne arvet vanhoja, tuoreita, itseaiheutettuja, kirurgin tai pahoinpitelyn tekosia. Asia kun ei kuulu millään tavalla minulle, eikä hatussani ole kukkia.

Vierailija
5/9 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nisti.

Vierailija
6/9 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että onkohan ollut pitkä tie saada asiansa kuntoon, vai onko saanut eheämmän aikuisuuden itselleen ollenkaan.

Vierailija
7/9 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, ettei henkilö ole aiemmin ollut kotiväkivallan uhri ja saanut pahoja traumoja.

En ajattele heti ensimmäisenä että ne olisivat itseaiheutettuja.

Vierailija
8/9 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tunnistaa viiltelyjäljiksi vain ihminen joka itse villellyt tai jolla on lähipiirissä joku viiltelijä. Ja he tuskin tuomitsevat, vai mitä luulet?

Vierailija
9/9 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hymyilen tälläsiselle ihmisille,itsellänkin on ollut joskus tosi rankkaa ja tiedän että pelkkä hymykin voi auttaa sillä jäljet omaava ihminen saa yleensä aika rajujakin reaktioita osaksensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä