Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tukeeko miehesi sinua raskausaikana? Miten?

03.08.2016 |

Haluisin tietää millaisia miehet ovat odotusaikana? Hemmotteleeko tai silitteleekö joku ym? Meillä mies on mieluummin golfkentällä kuin ultrissa vaikka lupaakin tulla, mutta kun soitan missä on sanoo että täällä pelaamassa eikä tule ollenkaan. Kun pyydän hieromaan/silittämään kun vihloo selkää, lannistuu heti jos sanon että
Painaa esim
Liian kovaa ja poistuu paikalta kun leffa kesken. Aikoo
Lähteä myös viikkoa ennen laskettua aikaa poikien kanssa 3 päiväksi Viroon reissuun.. On kuulemma suunniteltu matkaa jo puoli vuotta, vaikka mitään hotelleja eikä
Matkoja ole varattu. Mieheni siis jo meidän kahden yhteisen lapsen isä, aikuinen työssäkäyvä +35 mies. Maksaa tosin minulle lastenhoitoapua 4 krt vkossa 5 h kun on itse poissa kaikki pvät, lähinnä siis töissä ja golffaamassa ym klo 9-23 ja lauantaisin töissä ja baarissa, tullen neljän jälkeen kotiin. Kaikki kotityöt ja kaupassakäymiset jäävät minulle.
Kannan sitten rattaiden kanssa 5 kassillista lasten kanssa tavaraa kaupasta. Nykyisin mies ei vie edes roskia, vaikka oli ainoa hänen hommansa.

Kommentit (3)

1/3 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Kun näin kysymyksesi niin ajattelin vastata että ei tue mutta luettuasi sinun tekstin niin tukee kyllä mutta enemmänkin voisi tukea. Mieheni onneks on kyllä kotona pääosin vapaa ajat apuna. Töissä tietenkin käy. Vähän laiska hieromaan ja "hemmottelemaan" , mutta tekee kyllä kaikki "raskaat" hommat puolestani nyt. Eikä lähde viihteelle viimeisen raskaus kuukauden aikana, koska edelliset syntyneet niin paljon etuajassa. Itse tarvitsisin enemmän hellyyttä, paijailuja, hierontaa mutta sen tiedän ilman raskauttakin etten sitä saa niin olen pärjännyt ilmankin.

Voimia sinulle raskauteen! Toivottavasti miehesi ymmärtää jättää viron reissun tekemättä loppu raskaus ajalla.

2/3 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tosiaan ole jättämässä reissuaan väliin, sillä heitä lähtee yli 10 miestä sinne ja hän on reissun pääjärjestäjä. Hän luottaa siihen, ettei vauva tule ennen laskettua aikaa kun muutkaan ei ole tulleet. No jännityksellä katsomme miten käy. Vielä muutama pvä sitten uhkaili muuttavansa pois, kun olen niin hormoonimonsteri. Toivottavasti ei nyt kuitenkaan muuta. Sanoisin että aika kivat fiilikset lähteä tässä tilanteessa sitten synnyttämään perheeseen uutta tulokasta. Täytyy toivoa että asiat rauhottuu kun uusi vauva on täällä, ehkä mieskin tykästyy minuun uudelleen.? Ainoat hyvät puoleni kuulemma on, että hoidan hyvin lapsia ja kotia ja olen joskus ihan kiva. 🙈 Oisi ihan kiva kuulla kommentteja, että onko sellaisia miehiä edes jotka ottavat paljon vaimoa raskausaikana huomioon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti mieskin on "herkillä" raskaus aikana. Toivottavasti ei tule pakenemaan niitä tunteita vaan pysyy rinnallasi. Meillä ainakin olen huomannut että minun kropan muutos saa miehen etääntymään ja seksikään ei tunnu niin luistavan. Mutta kaikki olemme erilaisia...niin miehet kuin naiset. On niitäkin miehiä....ketkä tekee kaikkensa naisen eteen kun se raskaana. Nainen saa maata sohvalla ja mies hoitaa joka asian. En koe sitäkään oikeaksi. Ei raskaus mikään sairaus ole. Nämä on mäitä ihmiskiemuroita, jossa jokainen toimii omalla tavallaan...ja kuka sen kertoisi mikä on oikea :/.