Onko kukaan oikeasti jättänyt sikaa kun täällä on käsketty?
Kommentit (12)
Sitä neuvotaan niin usein, että kaikki Suomen miehet olis jo sinkkuina.
Läheisriippuvaiset surkimukset ovat sikojen pelastus.
On jotenkin söpöä ja liikuttavaa, kun palstamammat "voimaantuu" palstalla, mutta todellisuudessa roikutte siinä miehen lompakossa , nousseessa elintasossanne ja prinsessaharhoissanne kynsin ja hampain aina viimeisen hetkeen saakka.
Oon. Kerran ostin kanaa ja jätin sian ostamatta.
Minä jätin sen sian, kun neuvoitte. Ongelmana on nyt, että toinen sika köpsötteli karsinaani.
Vierailija kirjoitti:
On jotenkin söpöä ja liikuttavaa, kun palstamammat "voimaantuu" palstalla, mutta todellisuudessa roikutte siinä miehen lompakossa , nousseessa elintasossanne ja prinsessaharhoissanne kynsin ja hampain aina viimeisen hetkeen saakka.
Turha kirjoittaa te-muodossa; kaikki täällä palstailevat ovat av-mammoja sukupuoleen katsomatta. Sinäkin olet palstamamma.
En ole koskaan jättänyt sikaa mutta muutaman lehmän olen heivannut ulos.
Vierailija kirjoitti:
Mikä prinsessaharha? Älä yleistä.
Itse olen toisaalla monesti neuvonut jättämään sian ja monta kertaa minua on uskottu.
Kun kerran toinenkin o. Sika
On sitä jouduttu kuuntelemaan tyhmän kanan häirintää. Itse joutui siipirikoksi kun ei tajunnut; sitä varmaan sattuu kun on niin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä neuvotaan niin usein, että kaikki Suomen miehet olis jo sinkkuina.
Paitsi mun, tein kerran aloituksen ja mulle annettiin ainoastaan neuvona pitää kiinni tästä helmestä kaikkien sikojen keskellä :D sikoja kyllä riittää täällä tosiaan...
Juu lähtis Ku leppäkeihäs jos joku käskis.