Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleistäkin, että gyne tutkii myös potilaan rinnat automaattisesti?

Vierailija
02.08.2016 |

Vaikka gynellä käynnin syy ei rintoihin liittyisikään.

Itseltäni rintoja ei ole tutkittu gynellä ikinä ja tätä kaverini jäi ihmettelemään.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu onko potilas kaunis vai ruma. Ihmisiä ne lääkäritkin ovat. Vai väitätkö ettet käyttäisi itse tilaisuutta hyväksi jos olisi mahdollisuus päästä hipelöimaan kuumaa pakkausta?

Hierojatkin valitsee ton mukaan ketä hieroa nivuksia myöten vähän ylimääräistä :D

Ja mitähän ne anestesialääkärit tuikkailee hottikseen kun oot tiedoton, hui.

No, koko porukka laskee varvit sisään.

Vierailija
22/33 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tutkittu, valehtelin viimeksi että tutkin itse, koska olin kuullut että muuten voivat ehdottaa tutkimusta, enkä halua olla töykeä. Mutta jumalauta miten vihaan gynekologilla käyntiä! Kerran viidessä vuodessa käyn ja siinä on jo kerta liikaa. Ajattelin lopettaa käynnit jossain vaiheessa kokonaan, nyt vielä tsekkautan itseni siltä varalta, että tahdon joskus lapsia. Vaikka en tiedä huomaisivatko nuo edes niitä mahdollisia sairauksia, jotka lapsettomuutta voisivat aiheuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä tutkittu, vaikka olen useamman vuoden käynyt naistentautienpolilla montakymmentä kertaa vuodessa. En tiennyt enkä ollut ikinä kuullut, että olisi tapana.

Vierailija
24/33 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla nuorena naisena tutki miesgyne rinnat kysymättä. Yhtäkkiä vaan oli rintsikat nostettu ylös. Kaikki tapahtui niin nopeasti etten tajunnut missä mennään. Selkeä pervo.

Selkeä pervo? Ei, nyt mulle riittää tää typeryys. Moro!

Kyllä täytyy olla joko selkeä pervo tai vähintään huono lääkäri, jos yhtäkkiä vaan paljastaa potilaan rinnat ja alkaa niitä puristelemaan sanomatta mitään.

Ja mun rintoja ei ole ikinä tutkittu, ei ole edes tullut puheeksi. Ihme, koska olen käynyt ainakin viidellä eri gynellä viimeisen viiden vuoden aikana, jokaisella monta kertaa. Kaikki naisia, jos kiinnostaa.

Vierailija
25/33 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä tissien puristeljoita ollut kun on flunssan vuoksi mennyt lääkäriin. Kannattaa aina ilmoittaa niistä.

26/33 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on jo vuosia tutkittu joka kerta. Gyne toteaa lähinnä ilmoitusluontoisesti ensin, että tutkii rinnat ja sitten tekee niin. Pelkästään hyvä juttu se minusta on. Pari viime kertaa gyne on ollut nuorehko nainen.

27/33 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei olla tutkittu kertaakaan. Gynellä olen joutunut käymään lukuisia kertoja sairauksieni takia sekä yksityisellä että naistentautien poliklinikalla. Kummassakaan ei siis olla rintoja tutkittu.

Kerran tosin tutkittiin yleislääkärin vastaanotolla, josta seurasikin sitten lähete tarkempiin tutkimuksiin.

Vierailija
28/33 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaapa ketju. Voitteko kirkkain silmin väittää, että naiset ovat älykkäitä keskusteluissaan? Tämä on lasten ja murkkujen höpötystä ja kaiken kruunaa yhden käyttäjän tahattoman naurettava feminismijulistaminen.

Vierailija
29/33 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tai korkeintaan kaksi kertaa on tutkittu ja olen yli nelikymppinen. Kahdella tädilläni on ollut rintasyöpä ja osaan ne tutkia hyvin itsekin, mutta myös minä olen ihmetellyt, että tätä ei tehdä useammin.

Vierailija
30/33 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 48-vuotias ja joka ikisellä gynekäynnillä on rinnat tutkittu. Viimeksi tuli lähete mammografiaan, koska rinnat olivat niin madtopaattiset kierron vaiheesta johtuen, että gyne ei osannut sanoa rinnoista mitään. Todellakin kuuluu asiaan.

Vierailija
31/33 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika omituista jos gynekologi tutkii rinnat, eihän ne kuulu hänen toimeenkuvaan mitenkään.

Sama asia olisi jos mies menee andrologille näyttämään sukupuolielintään ja sitten lääkäri tarkistaa korvat samalla.

Vierailija
32/33 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tutkittu joka kerta ja mielestäni se on vaan hyvä asia. Kyllä haluan että mahdollinen syöpäepäily havaitaan mahdollisimman ajoissa ja jos vaikka itse ei ole osannut tutkia oikein tai muistanut. On tainnut olla joka kerta keski-ikäinen naislääkäri. Järki käteen ihmiset, eihän se gynellä käynti mitään miellyttävää ole todellakaan, mutta parempi käydä kuin katua myöhemmin.

Vierailija
33/33 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikisellä gynekäynnillä minulta on tutkittu rinnat, ja olen käynyt ainakin kymmenellä eri lääkärillä. Näistä vain yksi on ollut mies. Kaikki ovat sisätutkimuksen jälkeen kohteliaasti pyytäneet, että avaan rintaliivit niin tutkii rinnat myös. Melkein joka kerralla ovat myös kysyneet että tarkistanko rinnat säännöllisesti. Olisin varmaan aika kummissani jos joku gyne EI tutkisi niitä. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä