Onko yleistäkin, että gyne tutkii myös potilaan rinnat automaattisesti?
Vaikka gynellä käynnin syy ei rintoihin liittyisikään.
Itseltäni rintoja ei ole tutkittu gynellä ikinä ja tätä kaverini jäi ihmettelemään.
Kommentit (33)
Mulla on kerran vaan tutkinut. Samapa ne ois aina tutkia.
Kyllä saattaa tutkia, varsinkin jos sitä ei itsellä ole tapana tehdä. Jos on esim. syövän alkua niin äkkiä se leviää.
Kyllä se käsittääkseni kuuluu yleensä käynnille, varsinkin jos asiakas ei itse tutki niitä, niin varmasti on aiheellista.
Olisi hyvä jos kaikki tutkisivat myös rinnat samalla, itselläni kukaan ei ole tutkinut.
Tunnollinen gynekologi kyllä tutkii myös rinnat sekä varmistaa että nainen itse osaa ja muistaa tutkia rintansa säännöllisesti.
Kyllä minun gyne tutkii rinnat joka kerta, on naislääkäri.
En mä mihinkään pervo-teorioihin usko, jos lääkäri tutkii rinnatkin. Ap
Riippuu onko potilas kaunis vai ruma. Ihmisiä ne lääkäritkin ovat. Vai väitätkö ettet käyttäisi itse tilaisuutta hyväksi jos olisi mahdollisuus päästä hipelöimaan kuumaa pakkausta?
Joka kerta on tutkittu. Olen käynyt eri gynekologeilla ja kaikilla on rintojen tutkinta kuulunut perustarkastukseen. Todella hyvä, että tutkivat nekin.
Mulla nuorena naisena tutki miesgyne rinnat kysymättä. Yhtäkkiä vaan oli rintsikat nostettu ylös. Kaikki tapahtui niin nopeasti etten tajunnut missä mennään. Selkeä pervo.
Vierailija kirjoitti:
Mulla nuorena naisena tutki miesgyne rinnat kysymättä. Yhtäkkiä vaan oli rintsikat nostettu ylös. Kaikki tapahtui niin nopeasti etten tajunnut missä mennään. Selkeä pervo.
Selkeä pervo? Ei, nyt mulle riittää tää typeryys. Moro!
Kyllä on tutkittu joka kerta. Ja olen nyt kohta eläkeläinen. Lääkärini on ollut keski-ikäinen nainen muutaman viime kerran.
Suurin osa gynekologeista on kyllä nykyään naisia!!
Kenelläkään ei ole oikeutta koskettaa naista tavalla, jonka tämä kokee epämiellyttäväksi. Mitään tutkimusta ei voi tehdä ilman naisen antamaa hyväksyntää, muuten kyseessä on seksuaalinen hyväksikäyttö. Siitä, mitä tutkimus sisältää pitää informoida selkeästi etukäteen ja naisen tulee saada ilman painostusta päättää, suostuuko tutkimukseen. Naisella on myös oikeus keskeyttää tutkimus milloin tahansa, jos kokee sen loukkaavan yksityisyyttään. Seksuaalinen hyväksikäyttö on todella yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu onko potilas kaunis vai ruma. Ihmisiä ne lääkäritkin ovat. Vai väitätkö ettet käyttäisi itse tilaisuutta hyväksi jos olisi mahdollisuus päästä hipelöimaan kuumaa pakkausta?
Mene pois, olet pervo äijä!
Vierailija kirjoitti:
Hierojatkin valitsee ton mukaan ketä hieroa nivuksia myöten vähän ylimääräistä :D
Ja mitähän ne anestesialääkärit tuikkailee hottikseen kun oot tiedoton, hui.
Miks kampaaja tuijotti mun punoittavaa päänahkaa? Pervo, mä sanoin, paiskasin Me Naiset lattialle ja häivyin maksamatta
Osa tutkii, osa ei. Harmi, että jokainen ei tutki