Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kavereita minulla on, mutta ei koskaan ketään, jonka kanssa mennä tapahtumiin

Vierailija
01.08.2016 |

Onko muilla samaa ongelmaa? Olen aina yksin vaput ja jussit, koska ei juuri silloin ole seuraa (tai olen selvästikin varavaihtoehto), eikä festariseuraa tai kaveria mukaan johonkin tapahtumaan. Kaikki ovat joko miestensä kanssa tai rahattomia. Onko muilla samoja fiiliksiä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här. Kaverit on joko miesten tai muun sisäpiirin kanssa. Olen itse sinkku eikä kukaan halua koskaan lähteä minnekään tapahtumiin. Harmittaa, en halua aina mennä yksinkään joten jää paljon kivoja juttuja väliin. Ymmärrän ettei tietenkään kaikki aina pääse lähtemään, mutta onhan se vähän outoa kun ei koskaan kerkeä...

Vierailija
2/6 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sama ongelma. Kaikki lupailee että mennään mennään ja kun pitäisi mennä, niin matti kukkarossa! Tai lähteekin muun porukan kanssa, johon ei kutsu mukaan ym..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä!!! On mulla tuttuja ja ihan hyviä kavereitakin, mutta loppujen lopuksi oon aina aina yksin. Ei ketään kenen kanssa mennä terassille, piknikille, taidenäyttelyyn, teatteriin, elokuviin, syömään....eikä ketään kenen kanssa olla uutena vuotena tai juhannuksena. :/ Olen 22v nuori nainen, luulisi että mulla olis kaikki paikat täynnä kavereita mutta ei.

Vierailija
4/6 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Menen sitten yksin, koska monta kokemusta olis jäänyt väliin. Rakastan musiikkia ja menen keikoille, vaikka onhan se tylsää notkua siellä yksinään. Mut kunhan soitto alkaa, niin muu maailma häviää :) Leffassa ja näyttelyissä on ihan jees käydä yksinkin, mut tietysti olis kiva keskustella näkemästään.

Vierailija
5/6 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Minun kavereillani on aina se joku parempi kaveri/kavereita, joiden kanssa tehdään kaikkea siistiä. En kelpaa seuraksi vaikka festareille tai juhannusreissulle, mutta muutoin kyllä.

Vierailija
6/6 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama paitsi olen 21v nainen. On minulla avopuoliso kyllä, mutta kaipaisin välillä muutakin seuraa :( Tänäänkin kun oli avopuolison kanssa riitaa ja olisin halunnut pois kotoa, tajusin ettei minulla ole mitään paikkaa minne mennä yöksi.